Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kestikö kauan ennen kun sait tavarat?Joo sieltä on tullu tilailtua tavaraa. Ihan ok paikka.
Kävin ko.sivulla hinnoittelu oli £. Kerroin 1.42 tulee euroja. Onkotäältä.
Onko kellään kokemuksia tästä kaupasta.Huggeri ei todellakaan pahan hintainen ja tuli samalla otettua noi "kolarisienet" .
Joo maksoin omani Masterilla, eli eiköhän tuo visallakin onnaa. Jos muistan oikein, niin Duellilla oli toi huggeri yli 200 euroa. Korjatkaa jos olen väärässä, kun itsellä ei ole Duellin katalogia.(Eikä näytä hintoja olevan tossa nettiversiossa)Kävin ko.sivulla hinnoittelu oli £. Kerroin 1.42 tulee euroja. Onkotäältä.
Onko kellään kokemuksia tästä kaupasta.Huggeri ei todellakaan pahan hintainen ja tuli samalla otettua noi "kolarisienet" .
hinta esim. huggereiden kohdalla OK.
Tuo englanti tökkii,onko maksutapa ainut ja oikea visa tms. vai?
Olis omaa mopoonkin ollut noita huggereita, mitä suomesta siihen ei
löydy.![]()
![]()
Ihan ei selvinnyt minkä huggerin ostit ja paljonko maksoi VATteineen ja kuljetus mukana. Joskus olen nähnyt brittipaikoissa kovat postitusmaksut, on jäänyt ostamatta kun totaalisti Suomesta on saanut halvemmalla.Joo maksoin omani Masterilla, eli eiköhän tuo visallakin onnaa. Jos muistan oikein, niin Duellilla oli toi huggeri yli 200 euroa. Korjatkaa jos olen väärässä, kun itsellä ei ole Duellin katalogia.(Eikä näytä hintoja olevan tossa nettiversiossa)Kävin ko.sivulla hinnoittelu oli £. Kerroin 1.42 tulee euroja. Onkotäältä.
löydy.![]()
![]()
Tiedustelin omaan mopooni sopivaa huggeria £119,95Ihan ei selvinnyt minkä huggerin ostit ja paljonko maksoi VATteineen ja kuljetus mukana. Joskus olen nähnyt brittipaikoissa kovat postitusmaksut, on jäänyt ostamatta kun totaalisti Suomesta on saanut halvemmalla.Joo maksoin omani Masterilla, eli eiköhän tuo visallakin onnaa. Jos muistan oikein, niin Duellilla oli toi huggeri yli 200 euroa. Korjatkaa jos olen väärässä, kun itsellä ei ole Duellin katalogia.(Eikä näytä hintoja olevan tossa nettiversiossa)Kävin ko.sivulla hinnoittelu oli £. Kerroin 1.42 tulee euroja. Onkotäältä.
löydy.![]()
![]()
Toi Powerbronzen hugger Thunderaceen 59£ (83€), sienet 43£(51), postitus 25(35) £.Eli yhteensä n. 169,5€. Eli taisi silti tulla halvemmaksi ku ostaa Suomesta?Ihan ei selvinnyt minkä huggerin ostit ja paljonko maksoi VATteineen ja kuljetus mukana. Joskus olen nähnyt brittipaikoissa kovat postitusmaksut, on jäänyt ostamatta kun totaalisti Suomesta on saanut halvemmalla.Joo maksoin omani Masterilla, eli eiköhän tuo visallakin onnaa. Jos muistan oikein, niin Duellilla oli toi huggeri yli 200 euroa. Korjatkaa jos olen väärässä, kun itsellä ei ole Duellin katalogia.(Eikä näytä hintoja olevan tossa nettiversiossa)Kävin ko.sivulla hinnoittelu oli £. Kerroin 1.42 tulee euroja. Onkotäältä.
löydy.![]()
![]()
Tuli varmasi halvemmaksi. Olen itsekkin tilaamassa tässä keväällä thunderiin huggerin, undertrayn ja katteiden pulttisarjat sieltä. Taisit olla tyytyväinen kauppaan?Toi Powerbronzen hugger Thunderaceen 59£ (83€), sienet 43£(51), postitus 25(35) £.Eli yhteensä n. 169,5€. Eli taisi silti tulla halvemmaksi ku ostaa Suomesta?Ihan ei selvinnyt minkä huggerin ostit ja paljonko maksoi VATteineen ja kuljetus mukana. Joskus olen nähnyt brittipaikoissa kovat postitusmaksut, on jäänyt ostamatta kun totaalisti Suomesta on saanut halvemmalla.Joo maksoin omani Masterilla, eli eiköhän tuo visallakin onnaa. Jos muistan oikein, niin Duellilla oli toi huggeri yli 200 euroa. Korjatkaa jos olen väärässä, kun itsellä ei ole Duellin katalogia.(Eikä näytä hintoja olevan tossa nettiversiossa)Kävin ko.sivulla hinnoittelu oli £. Kerroin 1.42 tulee euroja. Onkotäältä.
löydy.![]()
![]()
Laitoin privaviestiä...Jou! Perkele. Enpäs tajunnut itse tilate niitä katteiden pultteja! Just eilen kattelin niitä oman mopon ja uusia ois tarvinnu.Paatko mulle spostille yhteystietoja, vaikka kännyn numeron niin vois vaikka sopia kimppatilauksesta.Jaetaan kuluja.Käviskö?
Näyttäisi tulleen sienten verran halvemmaksi, kun katsoo Powerbronzea S-racingin sivuilta Ruotsista, niitä saa MR-Powerista samaan hintaan.Toi Powerbronzen hugger Thunderaceen 59£ (83€), sienet 43£(51), postitus 25(35) £.Eli yhteensä n. 169,5€. Eli taisi silti tulla halvemmaksi ku ostaa Suomesta?