• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tittelit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kawatar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kawatar

New member
Kysymys on seuraava:

MIKSI minun nimimerkkini "Kawatar" alla lukee "Suzuki PV"?
Antakee anteeksi tietämättömyyteni, mutta mitä tarkoittaa "Suzuki PV"? Onko se välttämätön liittää minuun?

En ole koskaan ajanut Suzukia, enkä tule ajamaan. Jos merkkiä vaihdan niin se on takaisin Triumphiin
wink2.gif

Suzuki PV:hän on mopo ja tällä tittelillä viitataan lähettämääsi viestimäärään. Titteli muuttuu aina viestimäärän kasvaessa esim. polkupyöräilijä, Suzuki PV etc etc. tällä ei viitata kaiketi mitenkään ajamaasi pyörään vaan siihen että viestejä on mopoilijan verran lähetetty!  
smile_org.gif
100 viestin jälkeen saat itse määritellä tittelin joten eikun viestejä rustaamaan!  
062802moto_prv.gif

Niin ja kaippa tuo Suzuki PV on siitä tullut kun tuo meitin ressa on suzukisti...
tounge.gif

Lainaa FAQ:
Kuinka muutan titteliäni?
Henkilökuvakkeen alapuolella oleva jäsenarvo muuttuu automaattisesti kirjoitetun viestien, eli jäsenen aktiivisuuden mukaan. Kun olet kirjoittanut 100 viestiä Ohjauspaneelisi Profiili kohtaan tulee automaattisesti paikka Muokattu jäsen nimi johon voit määritellä itse tittelisi.
Eli nyt kun olet uusi jäsen, on arvosi suzuki PV...mitä enemmän kirjotat, sitä "paremmaksi" tittelisi muuttuu...
Hmm...osaako joku selittää paremmin vai tajusitko mun mongerruksesta jotain?
wink.gif

Nuo muuttuu sitä mukaa ku kirjoittelee viestejä..
Eli kun sulla tulee 30 viestiä täyteen niin susta tulee piikkihirmu.
biggrin.gif

Mä oon jo prätkähiiri.
062802jumpie_prv.gif

Sie olet kirjoitellu niin vähän. Sitten kun on 100 täynnä saat ihan itte sen muuttaa.

Asia selkesi, kiitos kiitos
bowdown.gif
Sittenhän tuo Suzuki kelpaa, jos se viittaa vain kirjoittamieni viestien määrään
smile_org.gif

Mielestäni on harmi, että titteliä voi muuttaa itse jo 100 viestin jälkeen. Silloin joskus oli hauska seurata niiden muuttumista. Tittelit olivat hyvin keksittyjäkin, niinku esim. "prätkähiiri".

Tää systeemi kieltämättä tuo oman jännityksensä tähän kirjotteluun. Tuo "newbie" kausi oli yllättävän lyhyt. Hitaasti mutta varmasti täältä tullaan kohti uusia ulottuvuuksia.  
smile_org.gif

Ja ennen minä luulin sen "polkupyöräilijän" viittaavan siihen, että kuljen työmatkat fillaroiden
biggrin.gif

Näin muuten ruokatunnilla sellaisen Suzuki PV:n! Piti oikein tutkia pyörä, eikä se nyt niin iso loukkaus ollutkaan, kuin luulin
laugh.gif

Perhana...toi "Golden arse" olis kyllä jotenkin makee....naisella
biggrin.gif

heh, meikäläselläkin Suzuki PV..Saiskohan tämän jotenkin lukittua...on tullut pv:llä ajettua muutama kilometri aikoinaan. Ja kerran vuodessahan siihen piti runkolaakerit vaihtaa
062802moto_prv.gif

Back