TM 2015 -Yleinen keskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko.fzs
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

marko.fzs

Kylähullu
Hoi! Ajokausi saatiin vaihdettua, niin on jo korkea aika aloittaa Turkumiitille uusi lätinäketju. Tähän voi sitten taas purkaa pettymyksiä ja riemua. Viime kaudella saatiin taas uusia naamoja mukaan ja toivotaan, että tämä vuosi tuo niitä lisää.

Viime kausi meni multa vähän vauvahorroksessa, mutta nyt kun on uudet pelit ja pensselit, niin intoa riittää vaikka muille jakaa.

Varmaan kesän aikana järjestetään pari viikonloppureissua, paljon yhden päivän lenkkejä ja baari-iltoja.
TM Salon vahvistus Alias Smurffis jo huikkaili keilailtaa 10.1 Kasiradalle. Ja toivottavasti toteutuu, vaikka itsellä ei aikataulut natsaakkaan:no:.

Eli tervetuloa joukkoon sekavaan ja tehdään tästäkin unohtumaton kesä. Alla vielä lyhyesti ohjeita uusille ja miksi ei vanhoillekin letkailijoille:orgmp::orgmp:

-------------------------------------------------------
Niinkuin muutenkin liikenteessä, myös letkassa jokainen ajaa omalla vastuullaan. Ennen letkaan osallistumista pyörän perushallintataidot on syytä olla hanskassa ja ajokokemusta kertynyt sen verran, että ajaminen tuntuu varmalle. Lyhyet vinkit löytyvät täältä,http://www.hamsmk.net/kuvat/letka-ajon teoriaa.swf . Tärkein ohje on risteysten merkkaus; kaveria ei saa jättää...

Ennen pidemmille (yön yli) reissuille osallistumista kannattaa tulla mukaan lyhyemmille ajeluille tutustumaan porukkaan ja meininkiin.
-------------------------------------------------------
Tervetuloa mukaan!

Jes, uusi ketju on pystyssä! Viime kesä meni minultakin pääosin muiden kiireiden merkeissä, mutta tänä vuonna taas menossa mukana uudella innolla :cruising: Ilta-ajelut, yhden yön reissut ja muut setit ovat olleet mahtavaa piristystä arkeen - laatuaikaa hyvässä seurassa ... enkä mä nyt tarkoita sitä vihreää paholaista :p

Hyvä että veturi/veturit on hengissä ja noita ilta lenkkejä olikin viime suvena ikävä.

Mutta millon on talven baari miitti? Kukaan ei puhu
Mitään ollaan ku turkulaiset kaikki hiljaa omissa
Poteroissaan. ..

No joo ei mulla kiire ole, mutta millon hä?

Yks veturi muute puuttuu, missä on kolmen koon
Mies kalju, komea ja...

On ollut niin vitusti kaikenlaisia kinkereitä, ja lisää tulee, että on ihan paha olo. Just tänään ei ole veturifiilis, vaan pikemminkin jarrumiehenä vois toimia.

Onneksi sulla on tuo peruskunto kohdillaan,
Tuossahan ois voinu jo heikompi hyytyä.
Kai vielä vähän jaksaa vai ootellaanko kesää?

Hyvä että veturi/veturit on hengissä ja noita ilta lenkkejä olikin viime suvena ikävä.

Mutta millon on talven baari miitti? Kukaan ei puhu
Mitään ollaan ku turkulaiset kaikki hiljaa omissa
Poteroissaan. ..

No joo ei mulla kiire ole, mutta millon hä?

Yks veturi muute puuttuu, missä on kolmen koon
Mies kalju, komea ja...

Taitaa Paimion Paronilla olla pian videot editoituna, ilmeisesti niitä on ihan riittävästi.
Kait se baarimiitti on ennen maaliskuuta.
Joo noi iltaletkat on taas hyvä lisä tulevalla kaudella :thumbup:

Taitaa Paimion Paronilla olla pian videot editoituna, ilmeisesti niitä on ihan riittävästi.
Kait se baarimiitti on ennen maaliskuuta.
Joo noi iltaletkat on taas hyvä lisä tulevalla kaudella :thumbup:

Tässä kun olen kristallipalloon katsellut, niin näyttä ihan siltä että baarimiitin kuvamateriaali valmistuu noin viikko mp messujen jälkeen. Toivottavasti sen jälkeen aika kohta :;):

HMKP on Ukissa 16.5. Viime vuonnahan me keksittiin lähteä pidemmälle reissulle tuolloin. Pitäisikö keksiä sama uudelleen tai sitten jokin oikotie Ukiin? Itse ensimmäisen kannalla.

Baarimiitti kuulemma tulossa, niin pohditaan siellä.

Olen jo hieroskellut käsiä yhteen josko työvuorot sopisi baarimiittinkin aikatauluun :peukutpystyyn:

Olen jo hieroskellut käsiä yhteen josko työvuorot sopisi baarimiittinkin aikatauluun :peukutpystyyn:

Editoijan aikataulu näyttää siltä että Baarimiitti 2015 vois olla 20,21,27 tai 28.2.2015. Toi 8 viikko voi olla hankala osalle kun on hiihtoloma ja pitää olla laskettelemassa. Tosin, oikea motoristi (lue köyhä)säästää nekin rahat moottoripyöräilyyn :;):
Olisiko paikallaan huutoäänestys?
Mikä päivä on paras?

Editoijan aikataulu näyttää siltä että Baarimiitti 2015 vois olla 20,21,27 tai 28.2.2015. Toi 8 viikko voi olla hankala osalle kun on hiihtoloma ja pitää olla laskettelemassa. Tosin, oikea motoristi (lue köyhä)säästää nekin rahat moottoripyöräilyyn :;):
Olisiko paikallaan huutoäänestys?
Mikä päivä on paras?

Helmi-maaliskuun vaihde passais mulle, eli 27/38.2. 21.-22. helmikuuta mä asennan maalattuja katteita (mul on niist kuviiki).

Missä ne kuvat sitten oikein viipyy?:right:

No jos mää ny yhren herutan:

DSC01564_zpsc2b5c61d.jpg

27/28.2 sopii hyvin, onkos vanha tuttu paikka kyseessä?
JMH sanoi:
No jos mää ny yhren herutan:
Palikoissa on selkeää eroa vanhaan väriin, näkyy mahdollisesti kevätkokouksessa livenä?

27/28.2 sopii hyvin, onkos vanha tuttu paikka kyseessä?

Palikoissa on selkeää eroa vanhaan väriin, näkyy mahdollisesti kevätkokouksessa livenä?

Ei vitussa. Aion ottaa kokouksen tosissani ja kuosittaa illan mittaan itseäni. Ei ne tärkeät mielipiteet muuten kuulu ja tule esille.

Ei vitussa. Aion ottaa kokouksen tosissani ja kuosittaa illan mittaan itseäni. Ei ne tärkeät mielipiteet muuten kuulu ja tule esille.

Eli motoristin suositus on huolellinen kuositus ja tyylikkäästä kuvasta päätellen arvatenkin Martini drinkki kädessä.

Ei sil oo mitään tekemistä tämän kanssa. Tsiigaas tätä. Kovin tykki ikinä! (ja oli muuten italialainen)

f325b029e2f5973e17fd384c9784d338.jpg

joo..

eiks Henkka joskus sanonu että niin nopee et kuski ei pysy mukana

onks se toinen italialainen myös samasta muotista

toivottavasti myös waltteri vie värit ansaitsemalleen tasolle...:jippikaijee:

Back