• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

TM 2015 -Yleinen keskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko.fzs
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitokset veturille ja ajokavereille, oli oikein lystiä.
TomeS ei kyllä tunnu navia kaipaavan kun reitin heitti ulkomuistista :thumbup:

Kiitos, venaamisesta lähdössä, katetrin piuhan pelastamisesta ja takuuvarmasta orgesterinsoitosta.

Olisko lähtiöitä huomenna ajelemaan? Ajatelin säveltää sellaisen 300-400km mutka syheröä.:smoking:

Olis kyllä taatusti mutkia riittämiin mutta pitää passata.
Polvi pikkasen vihoittelee ja pitäis kaikkea muutakin keretä huomenna tekemään.
Taidan käydä tissiposkena vaan kurkkaamassa motoristikirkon letkaa kun lähtökin on uudelta paikalta.
Hyvää keliä näyttäis tulevan reippaaseen mutkailuun :orgmp:

Tämä on nyt sitten nähtävä niin että kaikki muut on menossa motoristikirkkoon paitsi mä. No jos joku haluaa ottaa riskin ja jumalan kostoa uhmaten lähtee mun mukaan :D
Pakanaletka lähtee mutkailemaan Paimion ABC Tammisillasta klo 10.30.

Oisin mielellään tullut aseenkantajaksi, mutta on syitä ainakin A & B.

Ens viikon pitkänä viikonloppuna jotain shakedownia N:n kerran. Sluibailen perjantain tän lauantain takia :thumbup:

Pahus kun on niin paljon töitä tälle päivälle. Markon vetämät 400-500 km olis kyllä maistunu :p
Kirkkoon en oo menossa seisoskelemaan, mut pitää koittaa edes joku tunnin pikahuristelu käydä tekemässä.

Markon vetämät 400-500 km olis kyllä maistunu :p
Kirkkoon en oo menossa seisoskelemaan, mut pitää koittaa edes joku tunnin pikahuristelu käydä tekemässä.
Joo Marko pistää aina alvittomat matkat :grin:
En minäkään meinaa mennä kirkolle asti notkumaan, joku pikkuinen lenkki kyllä maistuis ehtoopäivällä kun aamupäivästä olis pikkasen muita projekteja.
Pitäiskö kilautella jossain välissä?

Joo Marko pistää aina alvittomat matkat :grin:
En minäkään meinaa mennä kirkolle asti notkumaan, joku pikkuinen lenkki kyllä maistuis ehtoopäivällä kun aamupäivästä olis pikkasen muita projekteja.
Pitäiskö kilautella jossain välissä?

Nyt navi näyttää matkaksi 398 km. Ei kaitsenyt mun vika ole jos navi reitittää jotenkin hölmösti, jättää hyviä oikoreittejä käyttämättä:D

Tämä on nyt sitten nähtävä niin että kaikki muut on menossa motoristikirkkoon paitsi mä. No jos joku haluaa ottaa riskin ja jumalan kostoa uhmaten lähtee mun mukaan :D
Pakanaletka lähtee mutkailemaan Paimion ABC Tammisillasta klo 10.30.

Lähtö siirtyy klo11.00!! Ehtii vesisade loppumaan.

Moro muutaman kauden takaa! :D Millos olis seuraavat ajelut?
Mulla on tuo vanha veturi lähinnä pölyttynyt viimiset kaksi kesää.. Jos tänä kesänä sais vähä ajoa aikaseks :orgmp:

Back