TM 2016 - Yleinen keskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tate66
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Imatran ajot
Meitä on kaks tai muutama mopo lähdössä perjantaina letkana Paimiosta kohti Imatraa, tarkoituksena liittyä Tourinkin mukaan Nurmijärvellä. Joten jos suunta on sama, niin tervetuloa mukaan!

Lähtö Tammisillan ABC-asemalta pe 19.8. kello 07.00.

Vauhti on jonkin verran yli tikkarin.

Paluusta ei ole vielä sovittu mitään, mutta oma ajatus on ajella mutkateitä koko päivä kotiinpäin, eli luultavasti sunnuntaina aamulla olisi jo lähtö.

Jos saan perjantain vapaaksi, niin voisin joinata huoltoauton muodossa. Muutoin olen vasta myöhään perjantaina perillä.

Olikos siipeilijöitä menossa syyskokoukseen?
Kahden vaiheilla lähtö epsooseen, yksin en taida lähteä paikalle.

Olikos siipeilijöitä menossa syyskokoukseen?
Kahden vaiheilla lähtö epsooseen, yksin en taida lähteä paikalle.

Toivottavasti joku. Minä ja Marko juopotellaan Paimion Kartanolla. Frouvatkin ovat mukana ja muutama muu vieras. Mm. henkilö, jonka lempinimi on kuulemma seksuaali-Savander. Tämä naisihminen pitää nähdä livenä.

Toivottavasti joku. Minä ja Marko juopotellaan Paimion Kartanolla. Frouvatkin ovat mukana ja muutama muu vieras. Mm. henkilö, jonka lempinimi on kuulemma seksuaali-Savander. Tämä naisihminen pitää nähdä livenä.
En haluaisi pilata odotustasi, mutta lienee tämä http://www.sinikkasavander.fi/
...ei sillä, etteikö silti saata olla todellinen spektaakkeli. Niikuin seksuaaliterapeutit just usein on.

Mitä mieltä olette pitäisikö meidänkin kokoeilla kehäkesse tyylistä juttua. Se voisi olla vaikka TMVertaistuki ryhmä. :D Minusta kuukauden ensimmäinen tiistai olisi paras päivä. Mutta missä nähtäisiin Orikedon Shell, kerttu. Pippurimylly. Auranlaakson ABC, Kaarinassa naantalain aurinkoinen joku muu mikä?

Mitä mieltä olette pitäisikö meidänkin kokoeilla kehäkesse tyylistä juttua. Se voisi olla vaikka TMVertaistuki ryhmä. :D Minusta kuukauden ensimmäinen tiistai olisi paras päivä. Mutta missä nähtäisiin Orikedon Shell, kerttu. Pippurimylly. Auranlaakson ABC, Kaarinassa naantalain aurinkoinen joku muu mikä?

Kyllähän toi on ihan kokeiltava homma, taitais näkyä pari mopoilijaa paikalla jos pitää veikata :thumbup:
Paikka varmaan selviää kunhan tulee riittävästi vastauksia, itse raakkaisin pois kertun ja pippurimyllyn.

Ei toimi Turussa eikä täällä kukaan enää verojen jälkeen ajelekkaan niin ei tartte istua kahvillakaan.

Kehäkesse? Mikä se on? Ooks mä nyt liikaa päissäni vai muuten vaan tippunut satulast? Joo, mut Kertun sauna tai perinteinen Cup&Pint ilta sopii kyl hyvin.

Back