TM goes Baari 27.2.2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko.fzs
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Täällä on sellainen hengityksen vinkuminen-yskä-keuhkoputken tulehdus päällä, että näillä näkymin joudun peruuttamaan kuskina olon :sad:
Olen hyvin pahoillani, että aiheutan teille pettymyksen :no:

Täällä on sellainen hengityksen vinkuminen-yskä-keuhkoputken tulehdus päällä, että näillä näkymin joudun peruuttamaan kuskina olon :sad:

Ei mahda mitään, koitahan toipua.
Eiköhän me paikalle päästä muutenkin.

Nou hätä. Pikaista paranemista vaan. Koita saada ittes terveeks kun maaliskuun alussa ei tarvitse enää talvirenkaita ja letka ajot alkaa.

Pääsin ajoissa töistä, joten myöskin kuskina, jollei muuten niin ajoissa pois lähteville.

Kiitoksia kaikille paikalla olleille, mustaa lippua ei heilutettu ainakaan minun poistumiseen mennessä :p
Sunnuntaina sitten ensimmäinen ns. kesäkumiletka ehkä?

Kiitoksia kaikille paikalla olleille, mustaa lippua ei heilutettu ainakaan minun poistumiseen mennessä :p
Sunnuntaina sitten ensimmäinen ns. kesäkumiletka ehkä?

Siis kuinka niin ehkä!?
Kiitos kaikille seurasta. Yksi jäi vaan askarruttamaan. Missä SeikkailuR:blink:

Kiittää seurasta, jos oma osannotto tuskin lisääntyy meeteissä, niin ainakin radalle eksyessä nähdään, kun tuo talvi antaa periks. Hyvin jaksoin istuskella, kun vaan tunnin pari suunnittelin, täyty olla hyvää juttua, sen verran ahdistunu olo oli flunssan osalta lähtiessä.

:)

Jeps kiitoksia seurasta, hauskaa oli ja nyt on pää aika kiippiä.
Tomelle kiitokset kyydistä, jäin pitelee liikennemerkkiä pystyssä kun lähditte.

Back