TM Goes East 16.-18.5.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tämä on GO.

Varasin kuuskutosesta kuusi huonetta hintaan 360, joka sitten jyvitetään yhdentoista kesken. Varaus väitti, että mua velotetaan koko summalla perjantaina, joten pommitan teille YV:llä mun makeisfundin koordinaatit, jonne voi laittaa 32,73 euroa. Varmaan yksinkertaisin näin.

Hämeenlinnan majoitus vähemmän mutkikas. Perua voi lauantaihin klo 18.00 mennessä, ja hoidetaan se itse kukin paikan päällä.

Sori kun ei kukaan ollu kattomas tätä... 17.34 lähettiin Karkkilasta joten klo 18 oltiin ehkä Kytäjän kohdilla...

Harmi kun ajessa ei keritä näitä kurkkimaan, tänään oli pirun hieno ajopäivä ja mutkia riitti.

Olihan mahtava reissu. Suuret kiitokset vetureille, hienoa että tämmösiä
jaksetaan järjestää. Valmiita latuja on perässä helppo hiihdellä.
Kiitokset myös ajokavereille :respect:

Juu kiitosta vaan täältä etelän suunnalta myös! Aivan mahti reissu, ja reipas vauhti piti mielen virkeänä! Museotie lauantaiaamuksi oli kyllä niin hieno setti että sitä muistelee vielä pitkään!
Linkitän videoihin myöhemmin!
Kuvia täällä!

Pe reitti mulla tämmönen.
La reitti.
Laitetaan vielä sunnuntain reitti, jonka ajelin kylläkin yksin.

Viimeksi muokattu:
Kiitokset kaikille, oli ihan mahtava reissu, vaikka livistinkin joukosta eilen iltasella :) Näin mukavan porukan kanssa kelpaa kyllä mennä mihin vaan! Letka pysyi hyvin kasassa ja niinkuin JMH eilen tokaisi niin "junakin kulkee reippaasti, kun siihen laittaa neljä veturia keulille" :D

Seuraavaan kertaan! :cruising:

kiitoksia kans täältä vetureille ja kaikille muille .oli meinaan hitoksen hienoo ja vauhdikasta varsinkin museo tie jäi kans mieleen sen verran et kaverilta kysyn koskas kerkeis lähtee vetää sen:jippikaijee:

Kiitoksia vetureille ja ajokavereille, olipa mahtava viikonloppu.
Oli kiva nähdä puudeli noin luonnossa ja tietty Go-Za ja Tonnijammu, mukavaa että Tourinkimiehet pääsi tulemaan mukaan.
Ensi viikonloppuna näkeekin suurimman osan letkailijosta taas Alastarolla.

Edit: Jopa on meikällä tuuria kun kotona huomaan että läppäri delas, pitää yrittää saada ajovideot pelastettua kiintolevyltä :itkupilli:

Hieno reissu, ei voi muuta sanoa:)
Kelit ja vauhti senkun paranivat päivä päivältä. Nöyrä kiitos järjestäjille ja ajokavereille. Nyt on vähä väsy :p

Lähtökuva WP_000701.jpg

Tattis! Ei tämä päivä juurikaan eiliselle kalvennut. Paimion Paroni piiskasi fasua pitkin routien raiskaamia teitä, kuin itse piru olisi jahdannut.

Lopputunnelmat kiteyttää jälleen Lahden lahja rytmimusiikille.

On niin hikikin.

Olihan mieletön reissu :jippikaijee:

Nyt on kyllä vähän väsy, mutta hymy ei tahdo laskea naamalta. Kiitos JMH käytännön järjestelyistä. Oli makeet mutkat kokoreissun ja seura aivan loistavaa.

Tällainen setti pitää ottaa vielä uusiksi kesän aikana:thumbup:

Joo, kiitos kaikille, kivaa oli! Saipahan ajella riittävästi!:D

Saivat terassilla istuskelijat jotain ihmeteltävää jossain maaseudun rauhassa:
SAM_0127.jpg

Kiitokset täältäkin. Ohjelmaa ja naurua riitti ihan tarpeeksi niin bemarin hytissä kuin ravintoloissakin. Taas tuli kasvettua, ei välttämättä ihmisenä mutta varmasti oppia tuli tienpäälle.

Back