Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli makkara vai pizza??![]()
No niin reitistä tuli 389km. Osallistuja määrä vähän kyllä hirvittää. Onko meitä lähdössä kaikkiaan 3
Onko nyt niin että kaikki on ton hippie HERRA heinäkuun kanssa Alastarossa vai onko foorumi vaan rikki.
Aseina viimereissulta tutut kipinäsuihkut, soralinko, sekä satunnaiset savuverhot!?
....oliko sulla Marko yhtään ajokuntoista "vähän"käytettyä gummia nurkissa vai soveltuiko ne lähinnä "reviirin merkkaamiseen"? Toi mun värkki on kauden loppua kohden alkanut taas syömään enemmän renkuloita??? Rengulat ova lopus ja gausi jatkus viäl vaix gui gauan!!!
Mä voisin lähtee siihen pukaman eteen jarruksi.Aseina viimereissulta tutut kipinäsuihkut, soralinko, sekä satunnaiset savuverhot!?
....oliko sulla Marko yhtään ajokuntoista "vähän"käytettyä gummia nurkissa vai soveltuiko ne lähinnä "reviirin merkkaamiseen"? Toi mun värkki on kauden loppua kohden alkanut taas syömään enemmän renkuloita??? Rengulat on lopussa ja gausi jatkuu viäl vaix gui gauan!!!
![]()
Olis pirun kiva lähteä mukaan, mutta lauantaille on kosteaa motoristi-illanistujaista luvassa... nyt ei pysty![]()
Olis pirun kiva lähteä mukaan, mutta lauantaille on kosteaa motoristi-illanistujaista luvassa... nyt ei pysty![]()
Mikäs tämä tämmöinen häpeninki on. Pitää varmaan liittyä naanakirjaan niin ei olisi niin pihalla kokoajan. Vai onko se nykyään joku muu mikä on pinnalla. Vatsapissa eikö mikäse ny oli?Samoissa merkeissä mennään, taitanee olla jopa samassa paikassa
Kyllä sitä vielä ehtii kun hommatkaan ei paina enää kuin pari viikkoa.
Mikäs tämä tämmöinen häpeninki on. Pitää varmaan liittyä naanakirjaan niin ei olisi niin pihalla kokoajan. Vai onko se nykyään joku muu mikä on pinnalla. Vatsapissa eikö mikäse ny oli?
Nuoret ja vetreät hoitelee sinkkuilua saunailloissa..Sää olet vaan niin parisuhteessaNuoret ja vetreät hoitelee sinkkuilua saunailloissa..
Sinkku on tässä yhteydessä poliittisesti korrekti ilmaisu runkkarille.

Menit sitten tuonkin paljastamaan..