TM kauden aloituskinkerit 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko.fzs
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eiköhän se sapuskakin kuulu kattaukseen joten sen voi lisätä aloitusviestiin meikästä.

Mulle ja Henkalle voi varata, myös syömisen.
edit.
Ton thaimaan matkaajan osallistuminen on vielä epävarmaa,
mut maksan sen sit itse , jos menee vituiks.

Saunan mainoksessa luvataan:"tappituntumalla tusina". Laskeskelin että olisin tusinas. Voisin siis kannatusjäsenenä osallistua. Kadulla olen viimeksi ajellut slikseillä. Ilman vilkkuja, ja peilejä... Ja safka kiits.

mää voisin tulla kans ,kun toi oma sauna on viel vaiheessa ja ruoka mulle aina maistuu..

Saunan mainoksessa luvataan:"tappituntumalla tusina". Laskeskelin että olisin tusinas. Voisin siis kannatusjäsenenä osallistua. Kadulla olen viimeksi ajellut slikseillä. Ilman vilkkuja, ja peilejä... Ja safka kiits.

Eihän sitä ikinä tiedä vaikka ensikaudella innostuisit kadulla ajelemaan:blink:
Tervetuloa joukkoon sekavaan.

Tuommoiset hurjapäät saavat ihan oman kylpytakin.

lector.jpg

On vaan isännällä mennyt kumeja puhki, ja sehän tunnetusti nostaa sykettä ja järjestää ohjelmaa.
koska saattaa tietää perheenlisäystä ja/tai tauteja.

Meikän voi lisätä myös osallistujalistaan. Syön ja olen edelleen jäsen 2016 kaudella.

No niin tulenkin :häähää: hotla varattu :WAZAAP: mihinkäs aikaa nää kinkerit alkaa, kun päätin yhdistää työsuojelukoulutuksen samalle päivälle (saa pikkasen korvauksia matkasta) koulutus loppuu klo: 15.00

No niin tulenkin :häähää: hotla varattu :WAZAAP: mihinkäs aikaa nää kinkerit alkaa, kun päätin yhdistää työsuojelukoulutuksen samalle päivälle (saa pikkasen korvauksia matkasta) koulutus loppuu klo: 15.00

Sori unohtu aloitusviestistä:doh:
Päivitin
Sauna aukee 18.00 mutta meet ottaa sellaisen sopivan etukännin siihen yläkertaan :thumbup:

Mäkin voin uhrautua & osallistua syöminkeihin (kun sitä tarvittavaa tusinaa ei näytä muuten tulevan kasaan).
Ontääniinrankkaa.

Back