TM Mutkan runttaus 24.9.2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko.fzs
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

marko.fzs

Kylähullu
Emäntä on Italiassa ja appiukko kaitsee lapsia = vois mennä ajelemaan.:;):
Ajellaan noin 400 km, pysähdytään välillä kahvittelemaan ja välittämään

Iloinen jono starttaa Liedon Shelliltä klo11.00 kohti mutkateitä.

Huom. Sinkutkin voi tulla mukaan.:;):

Voe rähmä! Tää päivä menee muissa jutuissa, ellei perjantaina oo tosi ahkera, tai saa muuten juttuja sumplittua.

Voe rähmä! Tää päivä menee muissa jutuissa, ellei perjantaina oo tosi ahkera, tai saa muuten juttuja sumplittua.

Älä ikinä tee sitä jonka voit huomennakin jättää tekemättä. Mukaan vaan ei ne aikuisten jutut nyt niin tärkeitä voi olla.

Älä ikinä tee sitä jonka voit huomennakin jättää tekemättä. Mukaan vaan ei ne aikuisten jutut nyt niin tärkeitä voi olla.

Mikäli tilanne käy kimurantiksi, hälytän sut puhemieheksi. Nuku luuri korvan vieressä.

Edit: Voit laittaa äänettömälle. Nahat vaatii varmaan windstopperin aamusta alle. Blääh...

Ei arvaa lähteä tuon ongelmapesän kanssa reissulle, pitäkää hauskaa mutkia löytäen.

Olin jotenkin sisäistänyt itselleni että tää olis sunnuntaina. No nyt olen pelannut itseni pihalle tästä :O

Sama juttu täällä eli tääkin vkonloppu jo täys. Säälittävän harvoin olen tänä kesänä ehtinyt letkoihin. Onneks kausi on vielä rankasti kesken.

Kiitos vaan ajelukavereille. Jos toi kylki oli kipeä ajaessa niin voin valaista että nyt se on oikeasti ihan v*tun kipee. No mitä tästä opimme, emme tietenkään mitään :orgmp:

Ensikertaa. :bye:
P.s. Olisko viikolla kiinnostusta johonkin pikku lenkkiin. Tai ihan vaikka nakkari ajeluun?

Kiitos vaan ajelukavereille. Jos toi kylki oli kipeä ajaessa niin voin valaista että nyt se on oikeasti ihan v*tun kipee. No mitä tästä opimme, emme tietenkään mitään :orgmp:

Ensikertaa. :bye:
P.s. Olisko viikolla kiinnostusta johonkin pikku lenkkiin. Tai ihan vaikka nakkari ajeluun?

Ens viikonlopuna, jos säät sallii, niin joku puolrivo syyssetti? Voisin vaikka vetää.

Back