• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tokimoto Oy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Korhola
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Näyttää tämä "juzu" olevan Tokimoton omistajien/palveluksessa olevien nick, jolla aina sopivin väliajoin hehkutellaan ko. putkaa. Tässäkin threadissa on "juzulta" monta viestiä, ja katsokaapa niiden sisältöjä. Amatöörit, meikä ei mene noin vanhanaikaisiin ja kiertää tuollaisen lafkan kaukaa.
033102bebe_1_prv.gif
Mä lähden sun mukaan, käydään vaikka Bikeworldissa kahvilla
tounge.gif
Jep.
xyxthumbs.gif

Mä olen sit varmaan amatööri
wink.gif
mut kyllä mä olen saanut Tokimotosta aina hyvää palvelua, eikä viimekertaisen asennuksen hintakaan just päätä huimannut.
Juuh, saman allekirjoitan minäkin. Erilaista roinaa tullut haettua ja renkaita vaihdeltua kyseisessä mestassa. Homma on toiminut viimekertaista alkujäykistelyä lukuunottamatta ihan mallikkaasti
smile_org.gif

Jäykistely tuli tilanteesta jossa autocomini johto oli hajonnut ja laitteen minulle myynyt jälleenmyyjä soitti tokimotoon ja pyysi antamaan minulle uuden johdon. Menin paikalle niin sälli alkoi penäämään multa kuittia vaikka jälleenmyyjältä oli sanottu että ei tarvitse olla lappua pykälässä. Ei meinannut millään onnistua uuden piusan saanti ja oli perkeleellinen kiire matkaan.

Noh, sain tapeltua piuhan mukaan ajokortin tietoja vastaan ja lupausta että tulen seuraavana päivä tuomaan kuitin sekä paskana olevan piusan, ei kelvannut että purin hajonneen piuhan kypärästä siinä tiskillä ja olisin jättänyt sen sinne - oli kuulemma pakko tulla seuraavana päivänä. Edes se ei kelvannut että jälleenmyyjä lupasi toimittaa kuitin seuraavana päivänä faksilla.

Homma hoitui lopulta ajamalla nopeasti kotiin ja hakemalla lappunen sieltä, jäykistelleelle kaverille iskin vielä pullon vodkaa käteen muistutukseksi että aina ei tarvitse niin pilkuntarkasti ottaa noita juttuja
smile_org.gif

Muttajuu, tulen asioimaan tulevaisuudessakin tokimotossa, ja lisättäköön vielä että en ole missään työsuhteessa paikkaan enkätunne ketään omistajaa/duunaria henkilökohtaisesti.

Odoteltiin 5min+ Tokimoton tiskillä, koska asia koski tuotteita tiskin takana. Pari myyjää ravaili eessuntaas ilman asiakkaita. Tempaisin sitten kyllästyttyäni ohikulkevaa myyjää hihasta ja kysyin ystävällisesti voisiko hän tulla tiskin taakse. Myyjä totesi: "Mä luulin että teitä palvellaan jo!" Tuli siinä sitten mieleen että onpas ensimmäinen pulju jossa palvelee näkymättömät myyjät ja olisihan sitä asiaa voinut tiedustellakin meiltä...

Haluamamme tuote oli heiltä loppu, mutta ehdotti ostamaan toisen mallin (ei meille sopiva). Kun sanoimme että käymme katselemassa jostain muualta sitä haluamaamme, myyjä totesi, ettei niitä ole missään kun on kaikkialta loppu (maahantuojana tietty itse Tokimoto). Mentiin 20 metrin päähän toiseen liikkeeseen ja ostettiin haluamamme.

Kaikkine aiheen vierestä "Kun vedät lipat"-puheiden ja palvelun tason perusteella päätettiin siirtyä pysyvästi muiden liikkeiden asiakkaiksi.

Jälleenmyyjän ominaisuudessa voin sanoa, että erinomaista palvelua on .ORG!WebShoppiin saatu ja asiakkaidemme takuuasiat hoituu heillä mutkattomasti.

Henkilökunta on auttavaista, asiantuntevaa ja ystävällistä myös muillekin asiakkaille. Sen olen sivusta seuranneena todennut.

Jatkakaa samaan malliin!

t. Shoppilaiset

Hienoa että TokiMoton asiakaspalvelu on piristinyt....itse odottelen vielä tarjousta jota pyysin kolmeen (!!!) otteeseen 2 vuotta sitten!..kaipa se sieltä aikanaan..
biggrin.gif

Kyllä Tokimoto on Rok!
varsinkin Karri, jonka asiakaspalvelu on mielestäni parasta mitä Suomesta löytyy.

Suosittelen
bowdown.gif

Toissapäivänä kävin vaihtaa renkaan eikä maksanu kuin kakskypää. Hyvää palvelua. Ei voi muuta sannoo..

Ja lisää ruusuja...

Tänään hain sieltä ketjut ja rattaat, mä niistä mitään tajuu, mut ei tyhmää ees kusetettu
tounge.gif
Eli palat sopi omille paikoilleen ja ketjuöljynkin sain kaupan päälle lupaamalla olla töhrimättä uusia hienoja ketjuja enää vahan kanssa
biggrin.gif

Kiitokset Janille loistavasta palvelusta ja lipuista
smile_org.gif

Nyt vanha luuska kulkee taas uusilla osasilla ja uusilla välityksillä paaaaaljon pirteämmin
tounge.gif

Ja lisää ruusuja...

Tänään hain sieltä ketjut ja rattaat, mä niistä mitään tajuu, mut ei tyhmää ees kusetettu
tounge.gif
Eli palat sopi omille paikoilleen ja ketjuöljynkin sain kaupan päälle lupaamalla olla töhrimättä uusia hienoja ketjuja enää vahan kanssa
biggrin.gif

smile_org.gif

Nyt vanha luuska kulkee taas uusilla osasilla ja uusilla välityksillä paaaaaljon pirteämmin
tounge.gif
Ok, tässä erhe... Myyjä ei kuulemma ollukkaan Jani, vaan joku muu mutta mukava ja avulias
cool.gif

Ja lisää ruusuja...

tounge.gif
biggrin.gif

smile_org.gif

tounge.gif
Ok, tässä erhe... Myyjä ei kuulemma ollukkaan Jani, vaan joku muu mutta mukava ja avulias  
cool.gif
Sano nyt vaan ihan suoraan että sil oli hyvä perä...

Eiku oikeesti, hyvää palvelua minäkin sain ku sieltä lapsille kypärän ostin
smile_org.gif
... renkaitten vaihto onnistui myös ilman ajanvarausta ja ilman odottelua.

Kiitos siitä!
bowdown.gif

Kysyin ensin Yamaha Centeristä Ducatiin etujarrupaloja, eivät kuulemma myy osia kuin Yamahaan ja katselivat pitkin nenänvartta.
Ajelin Tuupakantietä eteenpäin ja havaitsin Tokimoton.
Sisään vain rohkeasti.
Tiskillä oleva kaveri teki ensin keskeneräiset paperityöt loppuun ja tiedusteli sitten asiaani.
Jarrupalat löytyivät.
Kerroin käyneeni ensin Yamaha Centerissä ym. seurauksin. Myyjä hieman ihmetteli että Yamaha Centerissähän pitäisi olla Allright Shop eli osia pitäisi olla ??

Tokimoto hoiti siis asiansa mallikkaasti
062802jumpie_prv.gif
.
Yksi paikka minulle lisää jos liikuskelen pääkaupunkiseudulla.

Kysyin ensin Yamaha Centeristä Ducatiin etujarrupaloja, eivät kuulemma myy osia kuin Yamahaan ja katselivat pitkin nenänvartta.
Olikos tämä ylläri? En mäkään menis kyseleen autopuolella Alfa Romeoon osia esim Toyotan liikkeestä...
Niissä palapaketeissa sattuu lukemaan myös Yamaha  
033102bebe_1_prv.gif
Yamaha-Centerissä kantsii kysyä yleisosia ja tarvikkeita sieltä Allrightin puolelta, ei Yamaha-myyjältä... No okei, se olisi voinut ohjata sinut sinne liikkeen toiselle puolelle...
Ne ovat oikeasti eri firmoja, vaikka samaa konsernia ovatkin ja tuossa tapauksessa ovat saman katon alla.

Olikos tämä ylläri? En mäkään menis kyseleen autopuolella Alfa Romeoon osia esim Toyotan liikkeestä...
Niissä palapaketeissa sattuu lukemaan myös Yamaha
033102bebe_1_prv.gif
Yamaha-Centerissä kantsii kysyä yleisosia ja tarvikkeita sieltä Allrightin puolelta, ei Yamaha-myyjältä... No okei, se olisi voinut ohjata sinut sinne liikkeen toiselle puolelle...
Ne ovat oikeasti eri firmoja, vaikka samaa konsernia ovatkin ja tuossa tapauksessa ovat saman katon alla.
taitaa toi allright olla arwidsonin bisnes ja jammun kauppa nykyään
keskon bisnes että kuiteskii eri konsernii.

Lisätään nyt vielä että, eihän Ducatilla ole omia jarruja vaan pyörässä on Brembon valmisteet.

Kyse on asiakaspalveluasenteesta, ei mistään muusta.

Täytyy kyllä plussana mainita että varaosamyyjä neuvoi ajamaan Tuupakantietä eteenpäin, josko sieltä löytyisi. Auttoi siis kuitenkin jollakinlailla vieraspaikkakuntalaista.

Anteeksi jos sohaisin muurahaispesää, kerroin vain omat kokemukseni.

taitaa toi allright olla arwidsonin bisnes ja jammun kauppa nykyään
keskon bisnes että kuiteskii eri konsernii.
juu, näin voipi olla. Olen joskus kuitenkin kuullut, että Keskolla olisi Arwidsonissakin omat lonkeronsa. Saattaa tosin olla, että tuo tieto on kotoisin siellta Esson paarin sijoitusosastolta...
tounge.gif

Lisää kehuja tokimotolle. Varasin toissapäivänä renkaanvaihtoajan tälle aamulle ja menin eilen viemään kiekkoa tuonne - tiskillä olleen kaverin ilme näytti oudolta joten kysyin onko joku vialla. Vastaus oli että "hmmh, kukakohan tän ajan on antanut koska meillä on perjantaisin korjaamo kiinni - ollaan kaverin kanssa täällä kahdestaan ja tehdään ainoastaan irtovanteille vaihtoja. Mutta tule aamulla niin vaihdetaan kiekko koska se on luvattu".

Menin tänään aamulla tuonne ja samainen kaveri sanoi että tuo minun vaihtoni oli merkattu kirjaan irtovannevaihdoksi mutta otti kiltisti mopon sisään ja vaihtoi kummin. Naureskeli vielä ystävällisesti että "sattuuhan näitä"

Hienoa palvelua, kiitokset taas tokimotolle. Nyt on uusi gumi alla ja elämä hymyilee
smile_org.gif

Back