Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

? Ja kumpi olla parempi KTM vai wunderl. (KTM 2 kertaa kalliimpi,parempi vaimennus?) touratechia saako sitä nyt tilattua muualta kuin ruotsin kautta
??Itse Tomtomia pari vuotta käyttäneenä olen pitänyt sen kartta-aineistoa tyydyttävänä. Jotenkin ymmärrän että Suomi on sellainen maa ettei voikaan olettaa kaikkien teiden päällysteen olevan vielä tiedossa. Mutta esim keski-eurooppa taitaa olla aika hyvin siellä hallussa.Eikä rajotu pelkästään vääriin päällysteisiin...
Saattasin vaikka hommatakin.. Oliko jollain päivämäärää tiedossa milloin tulee myyntiin? Eivät liene ennakkotilaajatkaan saanu vielä?
Juu näin on että koko Juurooppa ei mahdu koneeseen kerralla. Ja tää on ihan järjetön floppi Tomtomilta etteivät tajunneet aikoinaan tuota Urban Rideria markkinoille tuotaessa että näin voi käydä.
Mulla koneessa tällä hetkellä "Itä-Eurooppa" josta puuttuu UK, Ranska ja Espanja (Esim Sveitsi, Belgia ja Alankomaat ovat mukana).
Eilen oli lopultakin Tomppakauppa saanut kamat varastoon Hollannissa ja seurantakoodinkin lähettivät, joten eiköhän tuo tällä viikolla tule. Mopokin otan lauantaina ulkoilmaan, joten eihän tästä puutu kuin lumisateet. Hyvin vielä ehtivät nekin.
Ja ton uuden masiinan mukana pitäis tosta softasta olla mukana ns. pro versio, ellen väärin ole asiaa tulkinnut.