Käyttäkää hyväksenne!
Alkaa ole jo sellasia järkeviä ominaisuuksia että voisi tosissaan alkaa harkitsemaan!
Alkaa ole jo sellasia järkeviä ominaisuuksia että voisi tosissaan alkaa harkitsemaan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos suunnitellulle reitille sattuu päällystämättömiä teitä, niin värkki kysyy, että halutaanko ne välttää.Pystyykö reittisuunnittelussa nyt välttämään päällystämättömiä teitä, kuten Garminissa?
voik sillä välttää myös päällystetyjä teitä?Jos suunnitellulle reitille sattuu päällystämättömiä teitä, niin värkki kysyy, että halutaanko ne välttää.Pystyykö reittisuunnittelussa nyt välttämään päällystämättömiä teitä, kuten Garminissa?
Samanlailla alkoi minulla käynnistymään automaattisesti päivityksen myötä, alkujaan ei käynnistynyt, eli ihan softa feature on kyllä tuo.-nyt Rider käynnistää itsensä heti kun sen asettaa mopotelineeseen (edellyttäen että telineeseen tulee virtaa)
Johtuukohan tämä uudesta softasta vai uudesta v.2 lataustelineestä jonka sain takuuna joku aika sitten? Virransyöttö tulee suoraan akulta kuten vanhassakin mopossa vanhalla telineellä ja vanhalla softalla mutta silloin piti Rider aina käynnistää virtanapista. Rider ei kuitenkaan sammu kun sen irroittaa telineestä ja hyvä niin.
Tässä nyt sokea sokeaa taluttaa, mutta pitäisikö Sinun ensin hakea se päivitys sinne koneellesi ja sitten vasta pyytää "päivitä laite".Mulla tuo päivitys ei lähde käyntiin ollenkaan.Vaikka teen ohjeen mukaan (kerrankin) niin ei vaan... Kun tökkään Tompan tietsikkaan, niin Home ohjelma käynnistyy, mutta valkkaan vaikka "päivitä laite", niin ei siinä mitään tapahdu.![]()
![]()
Mulla on aina käynnistynyt telineeseen laitettaessa - myös vanhalla softalla.Samanlailla alkoi minulla käynnistymään automaattisesti päivityksen myötä, alkujaan ei käynnistynyt, eli ihan softa feature on kyllä tuo.-nyt Rider käynnistää itsensä heti kun sen asettaa mopotelineeseen (edellyttäen että telineeseen tulee virtaa)
Johtuukohan tämä uudesta softasta vai uudesta v.2 lataustelineestä jonka sain takuuna joku aika sitten? Virransyöttö tulee suoraan akulta kuten vanhassakin mopossa vanhalla telineellä ja vanhalla softalla mutta silloin piti Rider aina käynnistää virtanapista. Rider ei kuitenkaan sammu kun sen irroittaa telineestä ja hyvä niin.
Näemmä nyt Tomppa käynnistää itsensä myös kun sen laittaa verkkovirtalaturiin - JA myös kun sen irroittaa verkkovirtalaturista.Samanlailla alkoi minulla käynnistymään automaattisesti päivityksen myötä, alkujaan ei käynnistynyt, eli ihan softa feature on kyllä tuo.-nyt Rider käynnistää itsensä heti kun sen asettaa mopotelineeseen (edellyttäen että telineeseen tulee virtaa)
Nimenomaan TomTom Rider v2? Outoa, olet ensimmäinen jolla kuulen että on käynnistynyt ennen softapäivitystä. No sama se, nyt käynnistyy jokatapauksessa.Mulla on aina käynnistynyt telineeseen laitettaessa - myös vanhalla softalla.Samanlailla alkoi minulla käynnistymään automaattisesti päivityksen myötä, alkujaan ei käynnistynyt, eli ihan softa feature on kyllä tuo.-nyt Rider käynnistää itsensä heti kun sen asettaa mopotelineeseen (edellyttäen että telineeseen tulee virtaa)
Mullakin se toimi noin ekana kesänä, sittemmin ei. Vissiin teline syynä, murtunut ruuvien kohdalta lähes irtonaiseksi eikä saa enää sähköä pyörästä. Takuuvaihtona aikoinaan tullut teline korjannee tuon.Outoa, olet ensimmäinen jolla kuulen että on käynnistynyt ennen softapäivitystä.
Päivitin justiin uuden softan, ja tuo muutos on kyllä erittäin tervetullut. Aiemmin laitteesta ei saanut etukäteen kelvollisia ajoaikaennusteita omalle reittisuunnitelmalle, ellei navigaattori ollut alkupisteessä. Nyt tämäkin on siis kunnossa.-reittisuunnitelmia voi nyt tarkastella etukäteen ja ne voi myös "ajaa läpi" demotilassa