G
Guest
Guest
MapShare on taasen se ominaisuus, jossa itse kukin voi tehdä tarvittavat korjaukset ja jakaa sen muiden käyttäjien kanssa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No nii... mun sanamuoto oli vähän huono.. tarkoitin tuolla päivityksellä nimenomaan uutta karttaa karttapäivityksineen... eli onko uusin kartta 1:1 webbi version kanssa?Käsittääkseni tuo Tompan päivitykset ei tuo korjauksia karttoihin, vaan siihen pitäisi ostaa ihan rahalla uudempi kartta. Ymmärtääkseni tuo ilmainen päivitys tuo vaan korjauksia itse ohjelmaan.Tuosta Tompan päivityksestä... onko tuo webbi versio (se reitti plänneri) Tompan kartoista sama kuin kartasto joka tulee päivityksen kanssa naviin? ...nimittäin tuossa missä asustelen on tuo Länsiväylän/Soukan/Kivenlahden ja mitä lie liittymä. Liittymä on ollut kaiketi jo pari vuotta siinä muodossa kuin se nyt on eikä sitä ole korjattu ainakaan tuohon webbi versioon.
Joo... eli uusin kartta on 1:1 webbi version kanssa... mutta luulisi että tuollaiset päätiet ja isot tärkeät liittymät korjattaisiin vähintäänkin vuoden viiveellä.No nii... mun sanamuoto oli vähän huono.. tarkoitin tuolla päivityksellä nimenomaan uutta karttaa karttapäivityksineen... eli onko uusin kartta 1:1 webbi version kanssa?Käsittääkseni tuo Tompan päivitykset ei tuo korjauksia karttoihin, vaan siihen pitäisi ostaa ihan rahalla uudempi kartta. Ymmärtääkseni tuo ilmainen päivitys tuo vaan korjauksia itse ohjelmaan.Tuosta Tompan päivityksestä... onko tuo webbi versio (se reitti plänneri) Tompan kartoista sama kuin kartasto joka tulee päivityksen kanssa naviin? ...nimittäin tuossa missä asustelen on tuo Länsiväylän/Soukan/Kivenlahden ja mitä lie liittymä. Liittymä on ollut kaiketi jo pari vuotta siinä muodossa kuin se nyt on eikä sitä ole korjattu ainakaan tuohon webbi versioon.
Öööö ... MapSharesta... Eli onko se mukana siinä softassa jonka voit ladata Tompan sivulta ja jolla asentelet päivitykset jne jne?MapShare on taasen se ominaisuus, jossa itse kukin voi tehdä tarvittavat korjaukset ja jakaa sen muiden käyttäjien kanssa.