• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

TomTom Rider 2nd edition

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja compact_d
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tompassa reitin asetukset lyhin tai nopein? Hetkinen, oliko siellä edes noita valintoja?

Taitaa noi Tyressä tehdyt reittipisteet olla samoja kuin navigaattorilla reittiä syötettäessä pudoteltavat reittipisteet. Navigaattori päättää kahden peräkkäisen reittipisteen välisen reitin aina itse käyttäen parametrina navigaattorissa valittuja asetuksia (nopein, lyhyin jne). Siksipä käyttäjä ei voi koskaan päättää reittiviivaa itse, vaan reitti pitää tarpeen tullen pakottaa halutuksi tikkaamalla reitti halutussa kohtaa niin täyteen reittipisteitä, ettei navigaattorille jää enempää kuin yksi eli se itse haluttu reittivaihtoehto. Mitä Tyre, tai pikemminkin Google Maps, laskee reitiksi ei ole välttämättä sama kuin mitä navigaattori laskee. Tyren näyttämällä reittiviivalla ei ole itse asiassa mitään vaikutusta siihen miten navigaattori reitin laskee.

Näin kuvittelen asian olevan parin kokeilukerran ja yhtä monen epäonnistumisen tuloksena.

Ongelmia....

Onko pyörätelineeni käyttö tunnit täynnä? Ei tunnista rider2, eikä rider ota virtaa vastaan. Ideoita millä korjata?

Mistä saisi tähän hätään tomivan telineen? Tai onko jollain lainata sen verran telinettä, että saa varmistettua telineet viallisuuden?

Ja pyörän virtatöpselin johdot/sulake tarkisettu moneen kertaan....

Nim. parin viikon päästä reissuun

Ongelmia....

Onko pyörätelineeni käyttö tunnit täynnä? Ei tunnista rider2, eikä rider ota virtaa vastaan. Ideoita millä korjata?

Mistä saisi tähän hätään tomivan telineen? Tai onko jollain lainata sen verran telinettä, että saa varmistettua telineet viallisuuden?

Ja pyörän virtatöpselin johdot/sulake tarkisettu moneen kertaan....

Nim. parin viikon päästä reissuun
Kotilaturilla lataa?
Omassa ainakin teline simahti reilun vuoden käytön jälkeen, sisällä oleva sulake ehjä mutta ei toimi ja kaverin telineessä lataa.

Nostellaan vähän vanhaa topikkia kun tuli tuossa puolivahingossa tuli hommattua Rider 2nd kolmosen sijaan.. :blink:
Mites muilla kuuluu puhelut TomTom:in kautta kypärään?

Kun paritan Iphone 4 + TomTom + N-Com B4, on puheluiden äänenlaatu kuulemma aivan kuraa. Itse kuulen puhelun toisen osapuolen mainiosti mutta kukaan ei meinaa millään saada selvää mun puheesta?

TomTom:in kun jättää välistä pois, eli parittelee Iphone ==> N-com on äänenlaatu priimaakin parempaa, eli vika ei ole mun epäselvässä muminassa. Kaikki laitteet on päivettetty uusimilla päivityksillä. Mitähän noille rakkineille keksisi, kumman heitän kuikkaan, Iphonen vai TomTomin? :p

Viimeksi muokattu:
Hei, kuinka saan Tompan hereille talviunien jälkeen?
Ei suostu heräämään vaikka laitoin lataukseen :boring:

Hei, kuinka saan Tompan hereille talviunien jälkeen?
Ei suostu heräämään vaikka laitoin lataukseen :boring:

Sama homma tullut vastaan ykkös-Tompan kanssa, klemmarin päällä tai vastaavalla piikillä useamman sekunnin painallus sinne reset-kytkimeen ja aina on tokeentunut. Jos ei auta, niin kannattaa kokeilla myös ilman muistikorttia.

Nyt se unilukkari heräsi :) otin kortin pois niin johan virkosi, resetin painaminen ei auttanut. Kiitti kaikille.

Back