• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

TomTom Rider

Bulldogiin sopivuudesta en osaa sanoa...tuo on siis 06:sen Fjärrän tellinki. 05:seen on samantyyppinen olemassa. Ulkomaiselta foorumilta löytyi kuvia molemmista:
FJR-Owners Forum

Tankkilaukkua en itse käytä, mutta telinettä voi siirtää sentin verran lähemmäs mittaristoa (periaate selvinnee myös tuosta linkistä), joka luultavasti riittänee.

Anteeksi muilta, meni ohi aiheen viime jutut...

Ei taida Pan Europeaniin löytyä vastaavan oloista tellinkiä kuin Fjärrässä?
Täytyy sanoa että on jammulla jotain tehty paremmin kuin hondalla.
wink.gif

Liekö tuolla Touratechilla ollenkaan myyjää Suomessa?

Jenkeissä myydään FJR:ään peltihyllyä mittariston yläpuolelle. Hylly kiinnitetään katteen omiiin kiinnitysruuveihin. Hyllylle kiinnitin Tomin. Hylly on Tomille sopivan joustava alusta. Näkyy hyvin, ei peitä mittareita eikä valoja. Suojaa mittareita auringon kilolta.
Löytyy "FJR 1300 Dash Shelf"

Mielestäni tuo hylly on aikas masiivisen näköinen...
crazy.gif

Kävin juuri Tuupakassa kyselemässä tuota navin telinettä, juu hyllyssä oli, mutta hintana melkein seitsemän kymmentä!!!!
Vanhempaan malliin oli reiluun kolmenkympin hintaan.
mad.gif

Jäin vielä mietintä kannalle...
Köpi: josko olet vaihtamassa pyörää ilmoittaudun vanhan telineesi ostaja ehdokkaaksi...

Hyllylle mahtuu esim pmr, lämpömittri ym laitteita. Ovat ajossa suojassa sateelta. Yksi tykkää...

Kävin juuri Tuupakassa kyselemässä tuota navin telinettä, juu hyllyssä oli, mutta hintana melkein seitsemän kymmentä!!!!
Vanhempaan malliin oli reiluun kolmenkympin hintaan.
mad.gif

Jäin vielä mietintä kannalle...
Köpi: josko olet vaihtamassa pyörää ilmoittaudun vanhan telineesi ostaja ehdokkaaksi...
No huh huh, keväällä oli ovh 37 €, mitä sitäkään en tietenkään maksanut. Pidetään mielessä...josko sitä hairahtais taas uuteen tuttavuuteen tjsp.

...eli onko keneelläkään tietoa siitä millainen "teline" tulee nykyään paketin mukana ? Sellainen "halvasta" muovista tehty (siis viallinen) vai onko laatu nyt jotenkin parantunut ?
Itse en ole päässyt vielä aukaisemaan myyntipakettia, mutta tarkoitus olisi kyllä sellainen hankkia.....mutta jos teline on edelleen tälläinen kk-tuote niin....saattaa jäädä hankkimatta
033102bebe_1_prv.gif

Mun paketissa teline on ollut ainoa joka ei ole pettänyt. Made in China ja ostettu joskus toukokuussa.

Kummallista. Tuohon Touratechin muotoiluihmeeseen näyttäisi jäävän kiinni juuri se Tompan telineen osa, joka minulta on jo kahdesti revennyt. Siis se heikoin lenkki. Ei kiinnosta.

Riderin ongelmista puheen ollen, onko muilla ollut ongelmia BT-palikan latauksen kanssa? Kävin ostamassa Riderin, mutta en saa sitä BT-palikkaa ladattua useista yrityksistä huolimatta.

Pitäisikö siinä palaa jokin valo kun se latautuu? Olen lataillut sitä jo useaan otteeseen, mm. koko viime yön, mutta vehje on täysin mykkä. Mikään valo ei syty latauksen aikana eikä sen jälkeenkään kun sitä yrittää laittaa päälle.

Laturissa ei ole vikaa koska itse navigaattori latautuu kuten pitääkin.

Toi BT palikka latautuu tosi nopeesti ja muistaakseni siinä palaa valo. Jos se sulla pelittää niin eikun ajat (käytät) virrat tyhjäks ja koitat uusiks. Ihan pakastavedetynä ei mun muistaakseni virtaa juuri huolinut.

Minusta nuo Touratechin telineet ovat valtavia. Itse olen asentanut kahteen pyörään TomTomin omalla telineellä siten, että olen katkaissut sen metallisen mutkan niin, että jää vain se aluslatta 4:llä reiällä. V-Rodiin ruuvasin sen pohjalevyn sitten RST-klemmarilla tankoon siten, että Tomppa nojaa katkaisijarunkoon. Mielestäni tosi siisti.
Ducatiin samoin sahasin mutkan lataksi, laitoin tarran t-kappaleen päälle ja 2 nippusidettä varmistaa kiinnipysymisen. Tällöin laite on tosin lähes suoraan ylöspäin, mutta kyllä se on välttänyt.
Kölnissä katselin messuilla mm. Touratechin osastolla olisiko lukittavaa telinettä, mutta ne oli niin kauhean kokoisia ettei tehnyt mieli vaihtaa. Siellä oli joku saksalainen valmistaja (mm- BMW:n telineitä), joka oli aika hyvä.
Tämä oli uutta minulle, että muoviläpyskä tai itse teline on huonoa laatua. Mulla ei ole ollut mitään ongelmia. No minulla on kieltämättä laite poissa silloin kun en aja ja parkissa se pitää ottaa yleensä mukaan.

Tänään tuli sellanen Tools lehti missä on kaikkee kivaa nappulaa.

Siinä oli mainittu Iqua Ufo bt-hansfree lähinnä autoihin, mutta onko kellään kokemusta paritteliskohan toi Riderin kanssa? Olis vaihtoehto autoon hinta näytti olevan verkkokaupassa 70Eur
Iqua

Verkkokauppa

Viime viikolla oli kusti polkenut ja tiputtanut luukusta paketin, jossa oli varmistus lenkki Tomppaan...
062802jumpie_prv.gif

Aikaa toimituksella meni alle kuukausi...
thumbs-up.gif

Seikkaillessa ulkomaan murteella kirjoittavien sivuilla törmäsin tällaiseen linkkiin, jossa kerrottiin TomTomin jakavan "turva lenkkejä" Rideriin...
Kietäen, tarkoittaako ne toimenpiteellä myöntävänsä kiinnitys telineen olevan viallinen...
nixweiss.gif

Mutta kokeilimpa kepillä jäätä ja kävin tilaamassa itselle tuon lenkin TÄÄLTÄ .
Sivulla arvioitiin 6-8 viikkoa toimitusajaksi, mene ja tiedä sitten...
tuota lenkkiä tilatessa pyydetään product code.näppäilin tompan ympäriltä kaikki mahdolliset numerosarjat.mikään ei kelpaa.mitä' siihen pitää naputella?

muistaakseni oli siinä luottokortin kokoisessa
muoviläpyskässä oleva numero kirjain sarja (15 merkkiä )

Back