• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

tomtom rider

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Webbis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Saksasta voitte tilata Riderin hintaan 499€ sisältäen Eurooppa softan. Se on muuten erittäin hyvin myynyt siellä. Saksalaiset ovat käsittääkseni hyvin laatutietoisia. Eli jos nykyisissäkin olisi em. ongelmia, niin ei sitä siellä myytäisi ainoatakaan.
smile_org.gif
Höpöhöpö. Kiinnike on täys paska. Touratech:lta saa kunnon kiinnikkeen, jolloin pelittää ja kestää. Ainoa mikä ärsyttää on, kun pyörittää karttaa aina menosuuntaan. Kaupungeissa ei voi löytää mitään, kun kartta on koko ajan eri asennossa kun viimeksi vilkaistessa. Ihan vittu ominaisuus. TomTomin kännykkäsofta pitää pohjoisen ylhäällä haluttaessa, joten täys kyrpä se paskahousu idiootti, joka tuon kartanpyörityksen on tuohon paskaan pakottanut.

Tuotteen jälleenmyyjänä soittelin maahatuojalle tuossa tiistaina, ja sanoi et tuote on lopetettu ja kesäksi kuulemma on tulossa uusi malli... Sitä odotellessa...

Allekirjoitan väitteen siitä että teline on susi. Tänään asensin telineen pyörääni ja kun laitoin ensimmäistä kertaa Riderin kiinni, napsahti koko muovinen teline halki!
Metallinen tankokiinnike kyllä näyttää ja tuntuu laadukkaalta, mutta juuri tuo muovinen asennuskehto on luokattoman heikko.
Itse Riderista ei ole mitään pahaa sanottavaa, paras navigaattori mitä olen kokeillut.

Kuva ei ole minun, mutta samalla tavalla omakin teline hajosi:
Haljennut teline

Tietoja ja kuvia uudesta Rider-mallista on vuotanut julkisuuteen.

Rider 2

Virtanappi ja teline ainakin ovat uudenlaiset. Toivottavasti uusi teline olisi jollakin tapaa yhteensopiva vanhan mallin kanssa, edes jollain adapterilla. Siis sikäli mikäli uusi teline on vanhaa parempi.

Allekirjoitan väitteen siitä että teline on susi. Tänään asensin telineen pyörääni ja kun laitoin ensimmäistä kertaa Riderin kiinni, napsahti koko muovinen teline halki!
Metallinen tankokiinnike kyllä näyttää ja tuntuu laadukkaalta, mutta juuri tuo muovinen asennuskehto on luokattoman heikko
Itse Riderista ei ole mitään pahaa sanottavaa, paras navigaattori mitä olen kokeillut.

Olen penilleen samaa mieltä , eli hyvä laite mutta  
mad.gif
aiheutti riittävästi harmia ennen lähtöä (katkesi muovipidike) ja matkalla se sammuili juuri paikoissa , joissa sen tarve ois ollut suurin. No ei ollut omassa mopottimessa , joten hankin Zumon ja tuleve reissu tulee näyttämään oliko parempi hankinta  
confused_orig.gif
. Opastukset olivat hyvät silloin kun se piru suostui toimimaan sillä läpipaska telineellä , joten uutta tuotekehittelyä Tomppa tarvii , mikäli motoristille luotettevaa ja toimintavarmaa peliä yrittää tarjota . .

Kiinnostava aihe lukea, sain näet viime viikonloppuna synttärilahjaksi juuri Tom Tom Riderin... En ole vielä ehtinyt edes laittaa käyttökuntoon, eka kertaa kurkistin paketin sisältöä. Kai tuohon kuuluu käyttöohjeet kotimaan kielellä vai täytyykö aloittaa opiskelu sanakirjan avulla
nixweiss.gif

Back