Tonni-Fasu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -V-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

-V-

New member
Tällaisella hauskuuttajalla ajellaan hymy herkässä...
sport05.gif

http://fotovalanne.fujikuvat.fi/album/albuminfo.php?id=39111
EDIT linkki korjattu

Joo...sun pitää laittaa se albumi KAIKKIEN KATSELTAVAKSI siellä. Sit pääsee ihaileen...
033102beer_1_prv.gif

Pistäppäs sillai että nähdää kunnolla millanen peli. Joskus ihmettelin netissä just tollasen keltasen fasun kuvatuksia johon oli tuollanen Belly Pan:kin pistetty. Äreen näkönen!
062802moto_prv.gif

Nyt pääsee albumiin vihdoinkin. En tiedä mitä tein mutta kuitenkin...

No joo...
062802jumpie_prv.gif
Oot tehny just samat lisäykset ku itekkin omaani aion. Eli multa tuo huggeri ja slipari puuttuu vielä.  
bawling.gif
Hieno on ja äänetkin varmaan jo kohdillaan?!?

Ain't nothing more beutiful than a beastly powerful naked bike.
033102beer_1_prv.gif

Jep, yoshin koko putki on laitettu, siihen liittyen suodatin vaihdettu ja suuttimet ym laitettu. Säädetty ja penkitetty. Öhlinsin ohjausiskari, orkkis crash padit, hugger ja alakate. MRA:n race pleksi. Kun vielä tuon perän keksis miten laittais hyvännäköiseksi, sopiva undertray kun osuisi käteen. Tai edes joku kilpiteline, mihin sais myös vilkut kiinni´, niin sais sahata loputkin tuosta muovihässäkästä pois.

Joo, ei paha, ei paha.....ei passaa ihastella kauempaa ettei tartte lähtee kauppaan
biggrin.gif

Nii...sullon koko putket (kade)
033102beer_1_prv.gif
Et ole harkinnu leikkaavas noita kolmee huohotinletkua (tulee ulos oikeelta puolelta siitä jalkatapin alta) hiukka lyhyemmäksi? Mulla ainaki pisti heti ekana uutena silmään ja lyhenivät oitis hiukan. Tota väritystä en ookkaan vielä liikenteessä tavannu...En tosin juuri muutakaan. Yks sininen täällä Kotkassa ainaski pyörii??? Kenen lie?

Kyllä letkut varmaan aikanaan lyhenee. Tuo keltainen väri tuli viime vuonna ja loistaa tänä vuonna poissaolollaan, joten ei ne ainakaan toistaiseksi kovasti lisäänny. Pk-seudulla pyörii joitakin.

Hieno, hieno!!! Vaikka isoon CB:hen itse taivuin, niin kyllä täytyy myöntää, että tuo tonninen Fazer aina vain näyttää hyvältä. Monesti sitä on sieluttomaksi sanottu, en kyllä tajua miksi. Potkua on vaikka kuinka, ehkä se on sitten se ulkonäkö. Jonkun mielestä. Tai sitten se vain on niin liian hyvä pyörä.
062802jumpie_prv.gif

Kyllähän noissa isoissa nakuissa kaikissa on oma sielunsa niin kuin myös fazerissa. On ne vaan niin kivoja
tounge.gif
Ja pääasia että itse tykkää siitä millä ajaa
062802moto_prv.gif

Menin tänään ostamaan teräspunosletkuja. No, letkut jäi ostamatta kun kulutin rahat tuollaiseen Ermaxin undertrayhin. Maanantaina saan paikalleen. En tiedä miltä keltainen undertray näyttää mustassa perässä keltaisen huggerin kaverina. Voi olla hyväkin
cool.gif
. Ehkäpä ne letkut sitten seuraavan tilipäivän jälkeen...
confused_orig.gif
.

Kyllä noi alkuperäiset peilit pitäis vielä hukata johonkin.. Stongaan kiinni jotkut siistimmät.

Kyllä noi alkuperäiset peilit pitäis vielä hukata johonkin.. Stongaan kiinni jotkut siistimmät.
Peilien ulkonäkö on juu makuasia. Niissä on vain se vika että ne todella toimii ja niistä näkee taaksekin päin... ja poistamisen jälkeen pitäis keksiä katteeseen siistit tulpat, joilla peittää reijät. Mutta stongakin pitäis vaihtaa aavistuksen leveämpään ja matalampaan alumiinisellaiseen. Nyt kun tässä tän kesän vielä rakentelee niin syksyllähän se on valmis. Myytäväksi/vaihtoon siis. Niinhän siinä aina käy kun vähitellen laittelee, että siinä vaiheessa kun se on omasta mielestä valmis, tekeekin mieli jo jotain muuta eikä "valmiilla" pelillä ehdi itse ajaa ollenkaan
cool.gif
. Kaikkihan on tietysti myytävänä milloin tahansa...
tounge.gif

Peilien ulkonäkö on juu makuasia. Niissä on vain se vika että ne todella toimii ja niistä näkee taaksekin päin... ja poistamisen jälkeen pitäis keksiä katteeseen siistit tulpat, joilla peittää reijät. Mutta stongakin pitäis vaihtaa aavistuksen leveämpään ja matalampaan alumiinisellaiseen. Nyt kun tässä tän kesän vielä rakentelee niin syksyllähän se on valmis. Myytäväksi/vaihtoon siis. Niinhän siinä aina käy kun vähitellen laittelee, että siinä vaiheessa kun se on omasta mielestä valmis, tekeekin mieli jo jotain muuta eikä "valmiilla" pelillä ehdi itse ajaa ollenkaan  
cool.gif
. Kaikkihan on tietysti myytävänä milloin tahansa...
tounge.gif
No, itellä oli kans siis samat peilit ja vaikka niistä kuinka hyvin näkikin niin kyllä minä aina päätä käänsin. Peilit on nykyään vaan lain takia paikallaan.

Samaahan tässä itsekin pelkään että kun ei enää keksi mitään laitettavaa niin pitää laittaa mopo vaihtoon..

Olis mulla tietty tallin perällä yks ducatin perä minkä vois ehkä joskus laittaa..

Back