• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Top Motor

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarska
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jarska

MP-Ratanuorikko
Tilattiin bemari miittiin jo 3kk sitten Top Motorista dyno paikalle.

Ehtona oli vähintään 10 mopoo mittaukseen ja aikoivat tulla paikalle.

Muistutin sähköpostilla ja soitoilla sovitusti, kaikki PITI olla kunnossa.

Miittiä edeltävänä iltana alkoivat kootut selitykset, mutta siitä huolimatta vaan pokkana kertoilivat et paikalle tullaan.

Noh, lauantai ehtoona sitten pemariporukka kovasti odotti tätä tilattua tapahtumaa, kaveri ei enää vastaa edes puhelimeen ja niin vain kävi että puihin meni.

Mä en kertakaikkiaan ymmärrä tällaista toimintaa, kait sitä voi ilmottaa jos tulee jotain esteitä.

Melkonen pettymys oli tämän firman toiminta ja seuraava miitti voitaiskin järjestää Poriin.
kaboom.gif

Erikoista käytöstähän tuo kieltämättä oli. Lähinnä kummastuttaa ettei voi suoraan sanoa ettei ole tulossa. Olis siellä niitä dynotettavia ollut

Olihan siel Bemareit vino pino...ja muutama muukin.
...perskeles kun en huomannu sinua kun käväsin Busalla pyörähtämässä paikalla...joskin vain sponsorin ominaisuuessa  
tounge.gif
Piti lähtiä kiirhen vilikkaa pois kun tervaa ja höyheniä oli kuulemma jossain nurkilla...

Ei silti; busanistille olis hernerokkaaki ollu tarjolla, mutta mulla oli ihan hyvä syy (muuki ku merkki ja malli) elikkäs perheen kanssa sovittu menoa, joten se meni tuossa ohi muun  
inlove.gif

Olihan siel Bemareit vino pino...ja muutama muukin.
...perskeles kun en huomannu sinua kun käväsin Busalla pyörähtämässä paikalla...joskin vain sponsorin ominaisuuessa  
tounge.gif
Piti lähtiä kiirhen vilikkaa pois kun tervaa ja höyheniä oli kuulemma jossain nurkilla...

Ei silti; busanistille olis hernerokkaaki ollu tarjolla, mutta mulla oli ihan hyvä syy (muuki ku merkki ja malli) elikkäs perheen kanssa sovittu menoa, joten se meni tuossa ohi muun  
inlove.gif
Kyllä mä sut bongasin jo äänistä kun tulit
smile_org.gif

No ens kerral sit jäät painaa penkkiä...onhan siel jossain varmaa vaja minne ton busan ois saannu piiloon
biggrin.gif

Juu,ei se varmaan toiminut ollenkaan,kun ei herra kehdannut tulla ollenkaan paikalle.
033102ass_1_prv.gif

Asiakkaita olisi kyllä ollut useampiakin.

Back