• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Top Sellerie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vahva
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt on viikko ajeltu tuolla Top Sellerien madalletulla geelijakkaralla. Pisin reissu on ollu vain n. 220kilsaa mutta perse ei oo puutunu ainakaan vielä. Tyytyväinen oon ollu tohon uuteen jakkaraan joten kannatti hankkia se. :D
Pistäisitkö jakkarasta kuvan tai pari ja kertoisitko mitä materiaaleja valitsit? Mulla on Rosvoon madallettu geelipenkki (ed. omistajan peruja, mulle liian matala) ja orkkis korkeussäädettävä (perse puutuu), ja meinasin tilailla jostain korotettua geelipenkkiä. Noista penkkikiskojen kuvista ei saa mitään käsitystä miltä materiaalit oikeasti näyttää.

Pistäisitkö jakkarasta kuvan tai pari ja kertoisitko mitä materiaaleja valitsit? Mulla on Rosvoon madallettu geelipenkki (ed. omistajan peruja, mulle liian matala) ja orkkis korkeussäädettävä (perse puutuu), ja meinasin tilailla jostain korotettua geelipenkkiä. Noista penkkikiskojen kuvista ei saa mitään käsitystä miltä materiaalit oikeasti näyttää.

OK, otan kuvia tänään töiden jälkeen.

Tossa olis pari kuvaa madalletusta Top Sellerien geelijakkarasta.
IMG_1077_2_zpsld9kmrkd.jpg

IMG_1085_2_zps7wgmsmiy.jpg

Jakkaraan olis saanu kaikennäköistä krumeluuria mutta mulle riittää aivan tommoinen perusmalli. Ainakaan tostaiseksi ei oo perse vielä puutunu.

Tämän ketjun rohkaisemana päätin itekin pistää madalletun geelipenkin tilaukseen SV:n. Kovasti kehuttiin tuolla sivustolla, että anti-slipery surface ja more comfortable, saa nähdä kun saapuu joskus :)

Edellisessä pyörässä oli tuollainen deluxe jakkara geelin kanssa ja nyt perse halajaisi sellaisen uuteenkin. Ei voi kuin suositella.

tuli mailia, etttä valmistus loppusuoralla, tiistaina viimeistään lähtee postissa matkaan.. :jippikaijee:

torstaina penkki tuli postissa ja uusi omistajakin on siihen tyytyväinen, istuu tosi hyvin pyörään ja muutenkin päällisin ainakin laadun ja näön suhteen tuntuu olevan samaa tasoa kuin omanikin, joka tilattu 2010.

Tänään tuli paketti perille. Harmi vaan, että sataa kaatamalla vettä, niin ei päässyt vielä asennushommiin, mutta ehkä huomenna. Ulkonäkö vie ainakin vakiopenkkiä ihan 100-muna :jpstyle:

Kyllä muuttui ihan erilaiseksi:

Vanhalla penkillä:

Liitetiedostot

• foorumi.jpg
    foorumi.jpg
    91,3 KB · Katselut: 17
Viimeksi muokattu:
Tässä kotimaan ( Laihian ) Satulan modaajan tekemä istuin FJR:ään. Geeli + lisäpehmuste ja muokkaus.
Ei vielä testattu tien päällä.:orgmp:

EsCOpJk.jpg

LG6JSDO.jpg

Mulla on ollut Top Sellerie-satula nyt keväästä 2015 alkaen Honda Crosstourerissa. Ostin sellaisen, jossa on geeli kuljettajan istuimen kohdalla. Entistä satulaa en antanut myyjälle, koska hyvitys siitä ei miellyttänyt minua ja lähetys tehtaalle olisi pitänyt maksaa itse.

Satulan saa kuljettajan mittojen ja painon mukaisena. Olen ollut tyytyväinen satulaan. Ainoa kauneuspilkku toimituksessa oli huonosti kiinnitetyt (liimatut) kumityynyt, jotka tulevat pyörän runkoa vasten. Lähettivät koko sarjan uusia ja liiman:) Satula on kaikin puolin miellyttänyt. Peppu ei puudu ja työn laatu on hyvä. Sain vissiin edulliseen "talvihintaan". Touratech olisi ollut yksi vaihtoehto, mutta sain tämän edullisemmin.

Pitempiaikaisessa käytössä tuon sitten näkee...Turvallisia ja hauskoja kilometrejä:orgmp:

Liitetiedostot

• WP_20150116_013.jpg
    WP_20150116_013.jpg
    77,7 KB · Katselut: 175
Terve Kotkasta (sama "kysymys" ollut tämän sivustolle toisella palstalla
..)

Minä ostin viime syksynä 2007 vuoden FJR:n ja olen ollut tosi tyytyväinen. Nyt haluaisin hankkia siihen uuden geelipenkin llmeisesti porukka on ollut tyytyväisiä Topsellerien penkkeihin?? Jos mielipiteitä/kokemuksia niin kerro. Onko esim. asentaminen ongelmallista? (katselin, että hintaa penkille tulisi noin 315€ kun lähetän originaalipenkin heille saatuani uuden).

Olen 186cm pitkä ja ajattelin ostaa madalletun penkin geelillä, onko madallus järkevää? Nykyään normipenkillä tuppaa kädet herkästi puutumaan.

Kiitos jo etukäteen vastauksistanne. 🙂
T. Eero

Tervehdys.
Minulla on pari kautta ollut tuollainen Topsellerin madallettu geeli satula.
Tuli Suzukin uudella alkuperäispohjalla. Sopii täydellisesti ja olen ollut erittäin tyytyväinen.

t:Matti

Liitetiedostot

• Topsellerie.jpg
    Topsellerie.jpg
    92,1 KB · Katselut: 93
Tervehdys.
Minulla on pari kautta ollut tuollainen Topsellerin madallettu geeli satula.
Tuli Suzukin uudella alkuperäispohjalla. Sopii täydellisesti ja olen ollut erittäin tyytyväinen.

t:Matti

Kiitti mukavasta vastauksestasi. Muistatko yhtään, minkälainen oli toimitusaika siitä kun teit tilauksen? 🙂

Viime suvena hommasin F800 Gessuun geelitetyn ja lämmitetyn penkin. Todella tyytyväinen olen ollut, tänään lämpötilat 2-5 mutta penkinlämmitin on tosi tehokas. Ulkonäkö vs. vakio on luokkaa kuin pyörä olis vuosia uudempi. Vahva suositus.

Back