Topikin lukukerroin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karkov
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Myynti-ilmoissa nuo lukukerrat on kyllä paikallaan. Muista ei ole kyllä koskaan tullut kateltua

Sen verran vehkeitä myynyt, ettei silläkään ole mitään merkitystä. Hinta kohdillaan ja ostaja tulee paikalle, niin se tärkein. Eniten mua vituttas se että katsojia on, muttei ostajaa.

Sen verran vehkeitä myynyt, ettei silläkään ole mitään merkitystä. Hinta kohdillaan ja ostaja tulee paikalle, niin se tärkein. Eniten mua vituttas se että katsojia on, muttei ostajaa.
Ja juuri se "vitutus" kertoo, että hinta ei ole kohdillaan.

Foorumin puolella lukumäärät ovat sikäli ihan täysin turhaa tietoa. Ei niissä ole mitään oikeaa statistiikkaa. Nettisivuja tehdessä se statistiikka käyttäjistä ja käyttötavoista on tärkeää.

Ja juuri se "vitutus" kertoo, että hinta ei ole kohdillaan.

Foorumin puolella lukumäärät ovat sikäli ihan täysin turhaa tietoa. Ei niissä ole mitään oikeaa statistiikkaa. Nettisivuja tehdessä se statistiikka käyttäjistä ja käyttötavoista on tärkeää.

No, tuon tiedon voi pitää ylläpito... Tarvitseeko tuota kaiken kansan tietää? Ilmeisesti se huomiohuoraaminen on paikallaan :D

Koska asiasta on eriäviä mielipiteitä, niin poistetaan koko foorumi, niin ei ole mitään valitettavaa puolesta tai vastaan.

Tapahtumajärjestelyissä klikkimäärä on suhteellisen tärkeä työkalu puuhaajalle, sillä se on likimain ainut asia mikä kertoo että ilmoitus tapahtumasta on saavuttanut porukan. Alhaiset lukukerrat antaa indikaation ajoissa jos tiedottamisen suhteen pitää tehdä toimenpiteitä. Massiiviset lukukerrat taas auttaa varautumaan odotuksia suurempaan osallistujamäärään. En itse näe yhtään oikeasti tarpeellista syytä miksi se pitäisi poistaa.

Mä käytän vaan Uusimmat viestit -linkkiä tos mainoksen alla vasemmalla ja sitä kautta ei noi klikit näy.

Oot kyllä aika asian ytimessä, mut sanoisin että tää topikki tulee vasta #6:na. :thumbup:

Top5 vois olla vaikkapa tällästä:

"Kahvikupin hinta"
"Miksi BMW?"
"Mitä oot viimeaikoina tehny Bemarillesi?"
"Ylinopeus vaarantaa itsesi"
"Liikenneprofessori: Kaahaavat motoristit saatava kuriin!"

Yhtäkään lankaa tuosta sinun top femmasta en muista lukeneeni tai kommentoineeni. Mutta silti en lähtisi haukkumaan niitä huonoiksi vain sillä perusteella, ettei aihe minua kiinnosta.

Eiköhän anneta myös perunoiden eikä vain kukkien kukkia?

image.jpg

Back