• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Törkeää varkautta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jake82
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eipä se nyt minun ongelma ole, että miten sinne on menty!
confused_orig.gif
Tota.. kyllä minua ainakin kiinnostaisi millä sinne on menty, jotta jatkossa ei vastaa tapahtuisi, sun pyöräsi kuitenkin
on siellä... vielä.
No joo ehkä vähän väärin ilmaistu edellisessä viestissä. Tosin tuonne sisäänmenoon ei nyt kauheasti vaihtoehtoja ole, joko tiedetty mitä haettu ja kytätty ovien sulkeutumista tai ovet huolimattomasti lukittu
nixweiss.gif
..turha spekuloida, odotellaan vastausta v.yhtiöstä

Siis jos pyörä pöllitään tallista, niin pyörän oma osakaskoko ei korvaa koska se on sisätiloissa ja kotivakuutuksen piirissä? Eikai se noin voi olla

Yleensä mopovarusteet menee kyllä mopon kaskosta.
Onko tosiaan noin varkaustapauiksessa? Mulle kesällä haverissa ilmotettiin, että kypärä on ainut mopon kaskosta korvattava varuste kun on ainoa pakollinen, muut menei kotivakuutuksesta.

Mikäli tosiaan menee noin niin on vakuutusyhtiöillä korvaushommelit taaas vähän niinku niille ittelle parhaiten mikäkin sopii.

Kyselin tot kamojen korvaamista joskus nii totes et vaa kypärä korvataa prätkän vakuutuksist ja loput kotivakuutuksest.

Siis Pohjolassa sanoivat, etta kyparaa ei korvata kaskosta kun ollut varastossa.Kaskivat pistaa kotivakuutuksen kautta.

Pilkut puuttuu a:sta koska ulkomailla
biggrin.gif

Kyselivät mahdollisia kuitteja tavaroista. Eipä noita tule säilöttyä, joten niitä ei ole. Vastailin, että mikäli haluavat kuvia voin näyttää. Kokemuksia tällaisesta, esim kaatumis tilanteessa?Suorat hinnathan tavaroihin saa myyjiltä etc..

Back