Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Tarkoitus ajelehtia tulevana kesänä lautalla Travemündeen ja sieltä sitten Unkarin kautta tiesminne. Oon katellut noita yöpymispaikkoja Travessa mut monessa sisäänkirjaantuminen ennen klo 22. Lautta on maissa 21:30 tai 22:30. Eikä sieltä välttämättä pääse ekana ulos.
Onhan noita muutamia 24/7 respalla varustettujakin, mut kummasti hinta pompsahtaa..![]()
Tarkoitus ajelehtia tulevana kesänä lautalla Travemündeen ja sieltä sitten Unkarin kautta tiesminne. Oon katellut noita yöpymispaikkoja Travessa mut monessa sisäänkirjaantuminen ennen klo 22. Lautta on maissa 21:30 tai 22:30. Eikä sieltä välttämättä pääse ekana ulos.
Onhan noita muutamia 24/7 respalla varustettujakin, mut kummasti hinta pompsahtaa..![]()
Tää tuli valituksi. Ihan asiallinen mesta, ruokailu tuli hoideltua jo lautalla. Ja respasta sai pari mallasta iltamyssyksi. Prätkä saatiin parkkiin sisälle. Aamiainen ei ollut järin monipuolinen, mutta kyllä sillä lounaalle selvisi.Tulevalle kesälle varaus Traveller hotel Lubeck. Useita kertoja yöpynyt siellä, nyt 44 €. Respa odottelee paikalla, kun ilmoittelee myöhäisestä saapumisesta, siis siinä 23 korvilla.
Gasthaus zum Kreuzweg, Sereezissä n.10km satamasta. Vaatimaton mutta edullinen, 25€/henk./2hh aamiaisella.
Olen yöpynyt tuolla 3krt. ja menen myös tulevana kesänä. Sisään pääsee ja pari olutta ehtii ottamaan kunhan kertoo tulevansa illalla satamasta. Poikkeus on sunnuntai jolloin paikka sulkeutuu klo.14.00 mutta silloinkin isäntä jätti avaimen "zeitung rollen" sisälle ja käski käydä taloksi. Ei löydy Booking.comista, sähköpostilla yhteyttä ja englanti kelpaa jos saksa ei taivu.