• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tre Mod

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harkkis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilailtiin joskus kimpassa Gixxer.comista
Gixxer.com ei ainakaan pari viikkoa sitten hyväksynyt luottokorttia maksuvälineeksi, ainoastaan PayPalin. Lisäksi olen kuullut että toimitusajat ovat pitkät. Nehän myyvät JSD:n palikkaa suurin piirtein samaan hintaan kuin JSD suoraan mutta Gixxer.com pyytää kovemmat toimitusmaksut.
Paypal=maksu tapahtuu luottokortilla, Visa, Master ja Amex käy.

Vuosi sitten tuli jossain viikossa, kahdessa tuolta Gixu.comista.
Olin vain ymmärtävinäni että ko. maksutapa toimii vain jenkkilään ja luottokortilla myös muualle. Luottokorttitsydeemit eivät vain toimineet ainakaan pari viikkoa sitten.

Hyvin todennäköistä on, että olen ymmärtänyt asian totaalisesti päin vittua kuten tapanani on...

Itse tilasin JSD:ltä rakennussarjan, no eihän siinä ollut kunnon liitimiä, enkä jaksanut sitä asentaa.

No nyt keväällä tilasin sen valmiin systeemin ja sepä oli helppo, Suzukista yksi liitin auki ja niihin päihin vaan kiinni valmiin johtosarjan kunnolliset Suzukin alkuperäisiin liittimiin sopivat päät.

Johdot katkaisijalle on hieman lyhyet, olisin halunnut sen jonnekin mittariston lähelle, nyt se on kiinni sivukatteessa takasyrjässä.

Jos nyt alkaisin TRE-modia asentamaan, niin taitaisin vaan kolvata sen vastuksen itse sinne johtoon. Eipä tuolla kytkimellä juuri ole käyttöä, koneen saa kyllä käyntiin vaikka TRE on kytkettynä.

Onko teillä omakohtaisia kokemuksia kyseisestä "vastuksesta" eli onko siitä todella hyötyä jos näin on voin vaikka lähtee messiin!!

Etsisin yhtä paikkaa joka myi melkein joka suzukiin valmista palikkaa ..no löysin englantilaisen keskusteluforumin sielä joku oli puhunut suzukihuollon kanssa ja ne oli väittänyt et tämä modaus myös muuttaa ruiskun "toimintakaaviota" (siis säätää bensamäärää) ..ja et säädöt menisi pieleen tän tapaisilla palikoilla.

Ongs ketään lyönyt palikkaa paikalle ja sen jälkeen käynyt penkissä
confused_orig.gif

Kyllä eron huomaa osakaasulla = parempi keulia ja se max rajotin poistuu.
Ite tein sen normaalista tehovastuksesta joka kustansi 0,95eur ja puolituntia omaa työtä!

No mites tää juttu vaikuttaa muuten pyörän käytökseen. Pitääkö käydä uudelleen penkissä säätämässä, jos asentaa TRE:n
withstupid.gif

Niin ja onko asennus vaikea...siis ihmiselle, joka ei juurikaan tiedä tekniikasta

edit. kato vähän samoihin asioihin täällä oli viitattu, mutta kysyn nyt kuitenkin

Itse tilasin viime vuonna tältä hepulta keithc@maxi.freeserve.co.uk En tiedä toimittaako enää nykyään, mutta kannattaa varmaan kysyä. Paketti tuli suoraan kotiin noin viikossa ja homma toimi muutenkin hyvin. Maksu hoitui Paypalin kautta ja ei ollut pahan hintainen...

No mites tää juttu vaikuttaa muuten pyörän käytökseen. Pitääkö käydä uudelleen penkissä säätämässä, jos asentaa TRE:n
withstupid.gif

Niin ja onko asennus vaikea...siis ihmiselle, joka ei juurikaan tiedä tekniikasta

edit. kato vähän samoihin asioihin täällä oli viitattu, mutta kysyn nyt kuitenkin
Ei se vaikuta kuin osakaasuun 1-4 vaihteilla ja sitten kierrosrajoittimeen 6. vaihteella. Ei tartte säätää, koska penkkissä säädetään yleensä vain täyskaasu (inertiadynossa) ja osakaasut menee enemmän tai vähemmän tsäkällä/säätäjän kokemuksen perusteella.

Ei siitä TRE-modista tule yhtään enempää tehoa, osakaasu herkistyy. Vaikuttaa enemmän niissä malleissa, joissa on 16bit ruisku. Esim. kilosessa 2002 ja vanhemmat.

Asennus menee niin, että tankki ylös ja liitin irti, johon tää tre laitetaan vaan väliin. Menee muutama minuutti.

Tökkäsin -04 tonniseen kikseriin just jsd:n karvalakkimallin kiinni. Hassu homma, tyhjäkäynti muuttui tasaisemmaksi. Vissiin edellisellä omistajalla on ollut kiinni ko. palikka myllyssä ja nyt päästiin "säätöihin".

JSD tuli tänään ovelle. Tein tilauksen 12.5 eli toimitus kesti 13 vrk. Ja hintaa tuli kuluineen siis 29,07€. Siistin ja hyvin eristetyn näköinen on palikka. Kuvalliset asennusohjeetkin mukana. Ja nyt tökkään se paikoilleen.

Heh, mulla olikin jo edellisen omistajan laittamana G-pack. Kurkin sinne pari viikko sitten enkä huomannut mutta siellähän se oli. Oli vaan mötikkä vedetty nippusiteellä niin kivasti piiloon etten huomannut. V...u mikä puusilmä!
tounge.gif

Nyt oli sit upouusi JSD-1 kaupan ja vielä tehtaan paketissa. Sopii GSX-R 1000 ja Hajapusa

Kauppa onnistuu periaattella 29€ mulle = JSD sulle.

MYYTY!

040-5969535
Tampere

Terve jos tuun hakemaan sen sulta kotoo jos kerran asut tampereella!?

Edit: Dodiin... meikäläinen jättää "kimppatilauksen"!
biggrin.gif

Tollasen ite laittelin viime syksynä... en kyl tiiä pelaakko muuta ku kone kylmänä
nixweiss.gif

Jos jollain tarvetta tre modille, niin laita viestiä. Mulla käyttämätön kun pyörässä olikin jo.

Back