WaltsuCB600
New member
Nopea kysymys... Onko nyt -09 versioon tullut mitään uudistuksia -08 malliin nähden... -07 ja -08 välille tulikin aika paljon uudistuksia...eli
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tästä 07 - 08 välisistä eroista jotakin listaa täällä foorumilla.Nopea kysymys... Onko nyt -09 versioon tullut mitään uudistuksia -08 malliin nähden... -07 ja -08 välille tulikin aika paljon uudistuksia...eli![]()
08 face-liftissä tuli: Brembo etujarrut, uudet vanteet, pidempi takahäkki (enemmän tilaa matkalaiselle).Onko tästä 07 - 08 välisistä eroista jotakin listaa
Eikö noissa 08 ja ylöspäin kaikissa mahda olla brembot? Mä olen ymmärtänyt et Triple 08 ---> Triple 2 on sama asia...Triple 2 on päivetty versio jossakin vaiheessa vuotta 2008. Paremmat jarrut, pienempi öljynlauhdutin... yms.
Näin edustaja selventi messuilla...
Näin o. Jotkut jälleenmyyjät (vai Skandinavian jakelija) vaan sotkevat noilla omituisilla v1 ja v2 jutuilla.Eikö noissa 08 ja ylöspäin kaikissa mahda olla brembot? Mä olen ymmärtänyt et Triple 08 ---> Triple 2 on sama asia...
Itse samoilla linjoilla mutta . Tämä oli siis messuilta kuultua.Eikö noissa 08 ja ylöspäin kaikissa mahda olla brembot? Mä olen ymmärtänyt et Triple 08 ---> Triple 2 on sama asia...Triple 2 on päivetty versio jossakin vaiheessa vuotta 2008. Paremmat jarrut, pienempi öljynlauhdutin... yms.
Näin edustaja selventi messuilla...
näin juuri. Ne uuden jarrut ei ole sitten "kuulemma" yhtään paremmat jarrutus teholtaan kuin päivitetyn(07) vanhemman jarrut.Näin o. Jotkut jälleenmyyjät (vai Skandinavian jakelija) vaan sotkevat noilla omituisilla v1 ja v2 jutuilla.Eikö noissa 08 ja ylöspäin kaikissa mahda olla brembot? Mä olen ymmärtänyt et Triple 08 ---> Triple 2 on sama asia...
Sikäli kun en ole aivan kartalta ulkona niin v1 = 2007 ja wanhemmat. v2 = 2008 ja uudemmat.
Mitään 2008 v1 ei ole olemassakaan eli ovat jotain 2008 rekisteröityjä ylivuotisia 2007 malleja.
On noi Brembot melkoisesti paremmat, kuin vanhat jarrut goodwill-huollon teflonmännillä.Ne uuden jarrut ei ole sitten "kuulemma" yhtään paremmat jarrutus teholtaan kuin päivitetyn(07) vanhemman jarrut.