Tripleen tarakka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JoonasVar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

JoonasVar

New member
Onko kenelläkään tietoa siitä, sopiiko Givin tai Kapan peräteline tuohon -04-vuosimalliin? Näyttäisi olevan vain mainittu, että sopii 00-01 -malleihin. Jotain muutoksia tuohon perään ilmeisesti 04:ssa on tehty..

Mitenkäs Trumpan oma tarakka. Meinasin sitä vaihtoehtoisesti niin, että siihen päälle kiinnittäisi laukun kiinnityslevyn. Onko tällaisesta kokemuksia?

JV & RS

Kyllähän tuo näytti istuvan ihan hyvin tuohon telineeseen. Saiko sen ihan ruuveilla kiinni siihen, vai onko nipparit "osa kantavaa rakennetta?"
smile_org.gif

Saisin tuon tellingin omaani kaupan kylkiäisinä, joten ei olisi tarvista kuin levystä. Toisaalta jos siihen löytyisi joku tarviketeline suoraan, niin vois yrittää ruinata sen tuon alkuperäisen sijaan. Ei tarttisi askarella..

JV & RS

Kävin rautakaupasta hakemassa sopivat suorat kiinnitysraudat joissa reiät, ja laitoin pulteilla kiinni niin että teline "kiilautuu" levyn ja kiinnitysrautojen väliin. Levy ei siis ole suoraan kiinni telineessä. Nippusiteet levyn etureunassa estävät levyä liukumasta taaksepäin, eivät ole pakolliset mutta ainakin varmistavat kiinnipysymisen. On siis varsinainen ti-viritys mutta toimii. Mahdollistaa minkä tahansa laukun käytön vaihtamatta koko telinettä.

Jos olet hankkimassa jotain tiettyä laukkua ja saat siihen sopivan telineen niin on se ainakin helppo ratkaisu.

wantti,
ootko ostanut vai itse väsännyt ton S3 takapään? on makeen näköinen ja haluaisin virittää samallaisen daytonaan.
Mika

Tänks vinkeistä! Täytyypä mahdollisesti vierailla k-raudassa jahka saa mopon kaupasta itseleen.

Voisi itsekin harkita sen muovisen kilventelinkatiskan poisottoa. Suhteellisen jämerä/epäesteettinen muoviosa tarkoitukseensa..

JV & RS

([mika1 sanoi:
@ Heinä. 28 2004,15:12)]wantti,
ootko ostanut vai itse väsännyt ton S3 takapään? on makeen näköinen ja haluaisin virittää samallaisen daytonaan.
Mika
Ihan itse tein, mutta voin kertoa että ei ollut tunnin eikä kahden duuni. Piirustukset mittoineen on kyllä tallessa. Suurin duuni on taivutella sopiva muoto. Lisäksi jouduin tekemään telineen takavalolle. Kilpiteline on Manaajan tekemä.

Mitään "lopullista" ei ole tehty, paikalle voi vaihtaa minkä tahansa valmiin undertrayn.

Mulla on RSssä tuo trumpan oma tav.teline ja siinä kiinni Givin E450 Simply perälaukku. Siinä tuli mukana semmonen
asennuslevy joka sopi suoraan telineen päälle ja on tiukasti kiinni ilman kikkailuja.

([mika1 sanoi:
@ Heinä. 28 2004,15:12)]wantti,
Mika
Ihan itse tein, mutta voin kertoa että ei ollut tunnin eikä kahden duuni. Piirustukset mittoineen on kyllä tallessa. Suurin duuni on taivutella sopiva muoto. Lisäksi jouduin tekemään telineen takavalolle. Kilpiteline on Manaajan tekemä.

Mitään "lopullista" ei ole tehty, paikalle voi vaihtaa minkä tahansa valmiin undertrayn.
wantti, mitä rojalteja olet ajatellut jos niitä piirrustuksia käyttää / kopioi?
Mika

Back