MikaM
New member
Moro,
Tänä aamuna kaivelin Triplen pressun alta tarkoituksena nautiskella työmatkasta hivelevän raikkassa syysilmassa kahdella pyörällä tai jopa vain yhdellä.
Pyörä käyntiin ja pukemaan ajovermeitä. Koneen käytyä hetken aikaa huomasin että kollektorin ja väliputken liitoksesta tiputtaa nestettä suht "runsaasti". Arviolta desi - pari sitä kaikkiaan tuli ennenkuin kone/putkisto oli lämmennyt niin paljon että neste tuli sankkana höyrypilvenä vaimentimien päästä.
Enpä sitä sen kummemmin ihmetellyt ennenkin pyörän on höyrynnyt. Hyppäsin satulaan ja olin lähtemässä liikkeelle kun huomasin mittaristossa keltaisen valon loimottavan - Check engine, vai mikä se nyt onkaan, siinä ilmoitti olemassaolostaan... No päätin sitten jättää mopon parkkiin ja lähteä autolla.
Ihmetyttää vaan mikä tuon vikakoodin on voinut aiheuttaa? Kone starttasi ja kävi ihan nätisti... Pitää koittaa viikonloppuna viimein saada Tuneboy pelittämään ja yrittää onkia vikakoodi. Mutta lähimpänä tulee mieleen että lambda olisi ottanut itseensä kosteudesta??
- Mika
Tänä aamuna kaivelin Triplen pressun alta tarkoituksena nautiskella työmatkasta hivelevän raikkassa syysilmassa kahdella pyörällä tai jopa vain yhdellä.
Enpä sitä sen kummemmin ihmetellyt ennenkin pyörän on höyrynnyt. Hyppäsin satulaan ja olin lähtemässä liikkeelle kun huomasin mittaristossa keltaisen valon loimottavan - Check engine, vai mikä se nyt onkaan, siinä ilmoitti olemassaolostaan... No päätin sitten jättää mopon parkkiin ja lähteä autolla.
Ihmetyttää vaan mikä tuon vikakoodin on voinut aiheuttaa? Kone starttasi ja kävi ihan nätisti... Pitää koittaa viikonloppuna viimein saada Tuneboy pelittämään ja yrittää onkia vikakoodi. Mutta lähimpänä tulee mieleen että lambda olisi ottanut itseensä kosteudesta??
- Mika