• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Triumph huollot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikonen
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä huollatin TB:n MJL-huollossa.

Musta oli asiallinen ja osaava palvelu...käytän jatkossakin...

Luulin löytäväni tästä topikista vastauksen, vaan...
wink.gif

Mut siis missä pk-seudulla kannattaa Trumppaa huoltaa?

Jaha, täällä vissiin moderaattorin luuta lakaisi? Sitä vaan siivotulla sarkasmillani meinasin, että ei ole pk-seudulla olemassa kuin yksi valtuutettu huolto.

Ei kannata käyttää jos ajattelit että isommassa huollossa käydään tehtaan listan mukaisesti kaikki huoltokohteet oikeasti läpi. Eikä mikäli pianonkieleksi kiristetyt ketjut, ylitäytetty öljy tai tankin väliin lutatut huohotusletkut häiritsevät.

Kannattaa käyttää jos huoltokirjan leimat ja tehtaan nettisysteemiin tehdyt kirjaukset ovat lähellä sydäntä. Ja jos on aikaa itse jälkikäteen korjailla huolimattomuuksia.

No eipä tuohon 800 kilsan ensi huoltoon taida muuta kuulua kuin öljynvaihto, mutta joo, tällä kertaa tuo huoltokirjamerkintä on merkittävässä roolissa.

Eli siis lienee pakko vain mennä House of Bikes'iin...

No eipä tuohon 800 kilsan ensi huoltoon taida muuta kuulua kuin öljynvaihto, mutta joo, tällä kertaa tuo huoltokirjamerkintä on merkittävässä roolissa.

Miksi on pakko mennä House of Bikesiin?

Mistä lähtien esim. MJL-Huollosta ei ole saanut leimaa huoltokirjaan, etenkin jos sitä muistaa pyytää. Itse olen saanut leiman, vaikka teen osan töistä itse, kuten juuri öljynvaihdon.

P.S. Itse House of Bikesiin kun viet aikanaan pyörääsi vaihtoon tyrkylle, eivät ole pätkääkään kiinnostuneita, onko pyörääsi ylipäätään huollettu ja vielä vähemmän missä. Näin ainakin omalla kohdallani. Eivät kysyneet huoltokirjaa tai mitään muutakaan mitä pyörälle on tai ei ole tehty. Se niistä virallisen ja valtuutetun merkinnöistä ja niiden merkityksistä.

Taisi muuten maksaa öljyn vaihto ensihuollossa noin 130-140€. Aika rapasakka hinta kun neljä litraa öljyä ja suodattimen saa 50 €urolla.

Mie laitoin tonne Megauploadiin parit manuaalit ladattavaksi, KLIKS.

Mie jo niistä maksoin, joten eiköhän se riitä...
nixweiss.gif

Ps. huippuöljy Delvac MX:llä hinnaksi suodattimen
kanssa tulee n. 20e.

Missä Trumppaa siis kannattaa pk-seudulla huollattaa. Itse itselleni, ja muille vastaan: JL-Bike on se paikka.

Kymppitonnin välein pikkuhuolto ja kahdenkympin välein isompi. Isossa venavälysten tsekkaus, perämurikan rasvaus, läppärunkojen synkkaus jne. lisähommia. Pieni huolto on kokolailla simppeliä nesteiden kanssa puljausta.

Aika harvoissa 1050:ssa tuossa isossakaan niitä venoja säätämään joutuu, että sikäli pieni homma useimmille.
Mitäs nuo Speed Triplen huollot maksaa liikkeessä? Ilmeisesti suht simppeleitä tehdä itsekin?

Back