• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Triumph kokoontumiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kannu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kannu

New member
Onko Suomenniemellä triumph- kuskeille kyytiläisineen kokoontumisajoja tänä vuonna?

ps. Aivan helvetin hyvin pyöriä koolla tänään Tampereella Pyynikillä ja Mustalahdessa.

Brittiralli nyt viikonloppuna, Keuruulla.
Jos joku puuhapete alakaisi tänne pohjois-Suomeen puuhastelemaan Triumphrat :tia. Täällä maailmankolokassa kuitenkin Trumppia jonkin verran lienee.

Brittiralli on ihan jees, siellä tapaa aateveljiä ja " väärät" merkit jäävät aitojen ulkopuolelle. Sopivalla asenteella sinne voi ottaa mukaan myös tyttöystävän / oman vaimon.

Mä olen ollut siinä uskossa, että Oulussa olisi RAT -toimintaa??

Mä olen ollut siinä uskossa, että Oulussa olisi RAT -toimintaa??

Näin vaan sivusta katsottuna, jos satuu asumaan vaikka Rovaniemellä, Sodankylästä ym puhumattakaan on kyllä aika pitkä matka lähtä jonnekkin huoltiksen kahviolle saman merkkiläisiä tapaamaan :-)
Niinhän se on, Suomessahan saa valita vapaasti asuinpaikan. Kyllä tässä itelläkin on joka suuntaan väh. 300 kilometriä ;). Onhan Swedujenkin puolella brittiralli tai ainakin ennen oli, joku varmaan tietää ajankohdan. eihän siinä muuta kuin näppäsee ruottin puolelle. Liike on tärkeintä, ei päämäärä.
-hanski-

Kaukana on tuokin pohjois-suomesta :-/.
Ja jos joku on menossa niin kannattaa ilman muuta ajella jotain muuta tietä kun tuota E20, esim joitakin Mälaren etelä puolelta meneviä. Tai jos Pohjosesta tulee niin vaihtoehtoja on useita ja voi katella tuntureitakin matkalla.Tukholmaanhan ei tartte mennä ollenkaan.

Back