• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Triumph Rocket 2300

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bmw cowboy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuunaus ja Turbo !? Oiskohan pojat ehkä vähän ylihinnoitelleet
no messuilla toi mopo nähdään , tietääkseni .

On täällä Härmässä ainakin pari Rockettia ensikaudella,joissa tuolle rahalle myös löytyy vastinetta
033102bebe_1_prv.gif
se ovatko myynnissä,on sitten eri juttu.
Tuon rahan olen puskenut omaani,ja puhutaan moposta joka on aivan eri planeetalta,kuin tuo lokasuojaleikattu kivijalkamyymälässä rakennettu
062802jumpie_prv.gif

juu , niimpä tossa speksissä lukee,, Ja hyvin on mopo tehty.
mielestäni hieno... tuo hinta hieman ihmetyttää mutta niimpä moni muukin asia täällä suomessa ihmetyttää..

kaikki kunnia rakentajille , ihan on hieno
062802jumpie_prv.gif

saas nähä kui tuo vekotin pysyy radall
biggrin.gif
... oli ihan pakko

Saas nähdä monta niitä löytyy
confused_orig.gif
?
Pidä silmäsi auki  
033102bebe_1_prv.gif
niin saatat nähdä jotain...
Aikuisten oikeasti peleihin on satsattu muutakin,kuin valkoiset vilkut  
biggrin.gif
biggrin.gif
Mielenkiintoista.

Saisko kuvia tänne näytille, kun projekti on kunnossa???

confused_orig.gif
Helppo homma
biggrin.gif
ja nautittava sellainen...
Tossa puhallin näin aluksi http://kuvablogi.com/nayta/693568/

Persettä vailla hevosen maksavat vanteet ja muut muovit moton ympärille tulevat kokonaisuutena esiin myöhemmin
033102bebe_1_prv.gif

Varmaan kuukausi menee,et on valmis mutta sitten on viimeisen päälle
mad.gif
vai onko parempaa ehdolla???

Mun mielestä siinä on turbo samallalailla niinkuin munkin mopossa eli piilossa takarenkaan edessä . Eli kyseessä on boostisgoodin systeemi ! MÄ olen oman mopon säilyttänyt suht orkkikiksena , mutta kylllä sieltä jotain alkaa pikkuhiljaa
löytymään ja ajokauteenhan on vielä yli kuukausi .

juu , niimpä tossa speksissä lukee,, Ja hyvin on mopo tehty.
mielestäni hieno... tuo hinta hieman ihmetyttää mutta niimpä moni muukin asia täällä suomessa ihmetyttää..

kaikki kunnia rakentajille , ihan on hieno
062802jumpie_prv.gif

saas nähä kui tuo vekotin pysyy radall
biggrin.gif
... oli ihan pakko

ensisijainen käyttötarkoitus kyseisellä mopolla ei ole rata-ajo polvet maassa...
biggrin.gif
ja pyyntihintahan on aina eri kun myyntihinta...
tounge.gif

eikö
wink.gif
juu näähän on kaikki vaan mielipiteitä , itse jos rakennan niin pyrin parantamaan ominaisuuksia, sillä teemalla mennään. Ohjaustanko 3.9 metrin kärkivälillä ei juurikaan paranna mitään ja orggis tapit, silloinhan ajoasento on vähintäänkin , "hyvä" selälle.
wink.gif

Mutta kuten sanoin mun mielestä kyseinen peli on hieno .

En kyllä ymmärrä Rocketin ahtamista vaikka itse Rocketilla ajelenkin, tai ehkä justiinsa sen vuoksi en ymmärrä. Vähän sama asia on ostaa norsulle piikkarit. On se vähän nopeampi, mutta ei se puuhun kiipeä kuitenkaan eikä mahdu yksiöön. Mutta eihän näissä asioissa olekaan kyse kenenkään ymmärtämisestä. Pääasia, että on hauskaa ja rahaa palaa
062802moto_prv.gif

Ainakaan se turbo versio mitä testasin ei ollut hauska eikä hyvä.

Back