Triumph Rocket 3, se uusi 2,5-litrainen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kaj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mistä tuon avaimen saisi? Minäkin sain toisen laukun lukkoon, mutta ei enää aukea. Onneksi vain lukkoa testatessa, kun vetskari ei ollut lukossa.

Se muuttaa vain sen koodin. Siellä pääsee joku levy liikkumaan mekanismin sisällä. Yleensä on jos normaalikoodi on vaikka 000 niin muuttunut on suurella todennäköisydellä 999 tai 001 tms.... Jos tarvitset auki niin voin avaimella sen avata jos olet jossain Etelä-Suomessa. Avain on tuo TSA007.

TSA Avain Monitoiminen Yleisavain TSA002 007
https://www.fruugo.fi/monitoiminen-...aukku-tulli-tsa-lock-key/p-88230638-184060358

Viimeksi muokattu:
Ajoa laukut paikoillaan myös testattu. Ainakaan muutaman kymmenen kilsan jälkeen ei ole palanut eikä juurikaan edes lämmennyt.

Hei Italiastako tilasit putken? mitä tuli maksamaan kotiin toimitettuna? ja saatko laitettua kuvaa miten istuu laukkujen kanssa, kiitos

Jotenkin vähän säälittävää nuo kaasuläppärajoitetut pyörät, mutta kiva nähdä, että TuneECUlla saa vapautettua kahleista. Taitaa omassa Bobberissakin olla, mutta se nyt on sellainen kötkötin muutenkin, että hurjastella ei edes tee mieli.

Näinhän se on, toiset ajaa vauhdilla, toiset tyylillä. Pitäydyn jälkimmäiseen - jo oman terveyden ja Suomen tieliikennelain takiakin :grin:

ja kiihtyvyys 100 - 200 km. Ja rajottaako estojen poisto kiihtyvyyteen (sutii ko) pahasti 100 jälkeen :D taitaa olla kovat rengas kulut tolla väännöllä

Olipas hyvä linkki ja mielenkiintoista kuinka paljon voimaa on jätetty piippuun jo tehtaalla...thx

Oli kyllä mielenkiintoinen juttu. Aika paljon näyttäisi olevan lisävoimaa tarjolla, ja suht´pienellä vaivalla. Tuossa kun kaikki osat itse pyörässä taisivat olla ihan OEM- tavaraa.

Vakiolaukkuihin en ole kovinkaan tyytyväinen. Ne on aika pienet ja vähän jotenkin rimpulan oloiset. Nopeesti ne saa pois ja takaisin sekä laukkuraudat kääntyy nätisti piiloon (irroitus/kiinnitys 3-5 sekunttia per laukku). Laukut olisivat voineet olla hieman laadukkaammat...Ei ne nyt mitään katastofeja ole mutta kuitenkin...Aika varmaan näyttää paremmin laukkujen toimivuuden.

Kauniit kelit jatkuu ja pian pääsee taasen ajamaan! HD miehen sanoin: Rait to haart, haar to rait.:cruising:

katso liitettä 21079

Olin oikeassa noiden laukkujen kanssa. Eli orginaalit 20L satulalaukut, jotka tuossa tuli aikonaan ostettua on aika tuhnut. Nyt ostin samoihin kiinnikkeisiin sopivat hieman isommat 25L laukut. Näissä on vedenpitävyyttä parannettu (vedenpitävä sisäpussi), vetoketjua kaiketi parannettu ja vaikuttavat ainakin laadukkaammilta. (Ovat ihan Triumphin laukut). Katotaan kuinka nuo pysyy vauhdissa mukana.

T:Head of Gotka

Hivenen "sillä silmällä" katsellut näitä uudenmallisia Rocket 3 pyöriä.

Onko jotain erityistä huomioitavaa, jos käytettyä on ostamassa?

Pyynnit ovat kyllä kovia, kun 3-4 vuotta vanhoista pyöristä pyydetään vielä 25 kiloeuroa... :O

Viimeksi muokattu:
tommonen rocket suoralla vaijerikaasulla vois olla melko karu peli ajella. :D

itse kyllä tykkään monissa vanhoissa nimenomaan suoran vaijerikaasun tunteesta, uudethan pyörät ei tarvitse kaasukädeltä oikein mitään kun tietokone pehmentää niin paljon.

tietysti 200hp pyörissä sitä on melkein pakko pehmentää.

Hauskintahan tuollaisessa roketissa olisi, kun joku kysyy minkä kokoinen. Sanoo vaan "kakspuokki".

Hivenen "sillä silmällä" katsellut näitä uudenmallisia Rocket 3 pyöriä.

Onko jotain erityistä huomioitavaa, jos käytettyä on ostamassa?

Pyynnit ovat kyllä kovia, kun 3-4 vuotta vanhoista pyöristä pyydetään vielä 25 kiloeuroa... :O

Mulla ei ole tiedossa mitään erityisiä tyyppivikoja mitä tulisi seurata. Takajarrut (master cylinder) taitaa mennä takaisinkutsuna vaihtoon ainakin osassa pyöriä. Itsellä ei ole ollut niiden kanssa mitään ongelmaa. Takarengas kuluu samalla tavalla kuin vanhemmassakin roketissa :D

Mulla ei ole tiedossa mitään erityisiä tyyppivikoja mitä tulisi seurata. Takajarrut (master cylinder) taitaa mennä takaisinkutsuna vaihtoon ainakin osassa pyöriä. Itsellä ei ole ollut niiden kanssa mitään ongelmaa. Takarengas kuluu samalla tavalla kuin vanhemmassakin roketissa :D
Taisi tulla joku takaisinkutsu noista jarruista tms...pitää tänä vuonna hoitaa kuntoon...itsellä ei kyllä ollut mitään ongelmia..

Taisi tulla joku takaisinkutsu noista jarruista tms...pitää tänä vuonna hoitaa kuntoon...itsellä ei kyllä ollut mitään ongelmia..

Back