• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Triumph Rocket Roadster

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarba
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jarba

New member
Triumph Rocket Roadster. Onko kellään kokemusta?
sport05.gif

Huomasin vasta nyt tämän.
Ostin Turusta viime huhtikuussa Roadsterin. Kilometrejä kertyi viime kesänä n. 8000. Ainakin viime kesän kokemuksella olen ollut tyytyväinen. Pieni hevosvoimien lisäys ei ole mielestäni käytännössä havaittavissa. Ainoa ongelma on ettei vehkeeseen ole saanut suomenkielistä manuaalia. Olen siitä kirjoitellut ja keskustellut Motomarketin kanssa, mutta ei mitään ole tapahtunut. On kuulemma ruåtsalaisten vika.
Tarkoitus olisi ottaa kuluttajaviranomaisiin yhteyttä. Saa nyt nähdä kerkeääkö.
kotka
sport05.gif

Moi. Onko R3R pelittänyt? Itselläni vasta 1000km takana ja täytyy sanoa että mahtava peli ajella. Ajoasento todella kompakti, eikä vierasta mutkateitäkään: . Ainoastaan polttoaineenkulutus voisi olla pienempi mutta kaikki hauska maksaa....
smile_org.gif
Ps. Paljonkohan näitä on myyty Suomeen, ei ole meinaan yhtään tullut vielä vastaan täällä pääkaupunkiseudulla?

Ainoastaan polttoaineenkulutus voisi olla pienempi mutta kaikki hauska maksaa....
smile_org.gif

Paljos toi sitten kuluttaa, vaikka ei 1tkm kohdalla vielä lopullisia lukemia vielä saadakaan?

Ainakin toi vanhempi perus Roksu vienyt pienimmillään 5,7 satasella normaalissa matka-ajossa. Siitä ylöspäin yli kymmeneen litraan riippuen ajotyylistä.

Huomasin vasta nyt tämän.
Ostin Turusta viime huhtikuussa Roadsterin. Kilometrejä kertyi viime kesänä n. 8000. Ainakin viime kesän kokemuksella olen ollut tyytyväinen. Pieni hevosvoimien lisäys ei ole mielestäni käytännössä havaittavissa. Ainoa ongelma on ettei vehkeeseen ole saanut suomenkielistä manuaalia. Olen siitä kirjoitellut ja keskustellut Motomarketin kanssa, mutta ei mitään ole tapahtunut. On kuulemma ruåtsalaisten vika.
Tarkoitus olisi ottaa kuluttajaviranomaisiin yhteyttä. Saa nyt nähdä kerkeääkö.
kotka  
sport05.gif
voi vittu sentään ,yhteyttä kuluttajaviranomaisiin jonkun vitun ohjekirjan takia.Toi roketti on niin aataminaikainen patarautapeli ettei siinä mitään ohjekirjoja tarvii

voi vittu sentään ,yhteyttä kuluttajaviranomaisiin jonkun vitun ohjekirjan takia.Toi roketti on niin aataminaikainen patarautapeli ettei siinä mitään ohjekirjoja tarvii
Niin. Ajatella ettei (patarauta)pyörien valmistajat ole tuota vielä hoksanneet. Ohjekirjat ovat täysin tarpeettomia, ja ne voi jättää kokonaan pois. Säästyy muutama euro siinäkin.

[voi vittu sentään ,yhteyttä kuluttajaviranomaisiin jonkun vitun ohjekirjan takia.Toi roketti on niin aataminaikainen patarautapeli ettei siinä mitään ohjekirjoja tarvii
Niin. Kuka mitenkin asioita ajattelee. On siellä kuitenkin jotkakin tietoa mitä saattaa tarvita. Asia on kuitenkin mielestäni periaatteellinen. Laki edellyttää että kaikissa teknisissä laitteissa on suomenkielinen(ja ruotsin) käyttöohje.
Tämä Triumphin skandinavian pomo on ruåtsalainen eikä halua nähtävästi jonkun syyn takia edes käännättää manuaalia suomeksi. Ei sen kummempaa.

Back