villeve
New member
Kyselin viime viikolla -06 rekisteröityyn Daytonan (955i) vakuutuksia, IF oli kallein (~2000 e/vuosi)...Mulla daytona 955-06 käyttöönotto ja tarjouksia kyselly, tällähetkellä ifi näyttää edullisimmalta jote?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyselin viime viikolla -06 rekisteröityyn Daytonan (955i) vakuutuksia, IF oli kallein (~2000 e/vuosi)...Mulla daytona 955-06 käyttöönotto ja tarjouksia kyselly, tällähetkellä ifi näyttää edullisimmalta jote?![]()
No periaatteessa ainut mikä seuraa vakuutusyhtiöstä riippumatta on liikennevakuutuksen bonarit. On nääs laissa määritetty.Kaikki bonukset sai siirrettyä keskenään paitsi yhteen yhtiöön... Heillä oli oma laskurinsa... Sitä en tiedä sitten miten vaikuttaa, jokaisen yhtiön omat prosenttilaskunsa...
Voi olla, että tonne IF:iin voi tulla vielä kova puhelu... Sillä kaikki vakuutukset(yritys ja koti) ovat kyseisessä firmassa...
Pohjolan poika onkin jo kolkutellut ovikelloa tarjoukset kourassa...
samaa pee ässää syöttivät mulle if:ssä jos en aivan päin sitäitteä muista niin oli jonkuu 4800€ / vuos vakuutuksetKai mä sitten vaan oon If:n mielestä hemmetin kallis mies![]()
![]()
![]()
Mulla ei ei ainakaan ollut juuri merkitystä pohjolassa että maksoinko neljässä vai kahdessa erässä koska kesällä 1000e mopon vakuutuksista maksoin 900 e ja talven erissä sitten sen 100evakuutukset kaikilla mausteilla. 1178/vuos ja mikä on parasta niin maksut saa yhdistettyä autovakuutuksen kanssa ja maksut saa jaettua 12kk:lle.