Triumph Sprint RS

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NancyRS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

NancyRS

New member
Nyt se seisoo tuossa pihassa ja huomenna ekat ajelut !  
062802jumpie_prv.gif

Viikko on ollut pitkä prätkää odotellessa. Honda on saanut rauhassa odotella vaihtoonmenoa Itävallan reissun jälkeen.
Vaihto on ollut mielessä jo keväästä alkaen (toki olen Hondaan ollut tyytyväinen, mutta kahta en vaihda - toinen on Watson  
inlove.gif
ja toinen ...?) ja yllättäen pikavisiitillä Moto-Seinäjokeen se löytyi. Aluksi oli mielessä VFR, mutta se ei enää tuntunut hyvältä vaihtoehdolta RS:n rinnalla.
Kuukauden kuluttua RS saa vielä peräänsä laukkusarjan ja ehkä jotain muutakin pientä vois laittaa. Geelisatula vois olla kiva !
Meidän pihassa seisoo nyt kaksi Trumppaa vierekkäin ja tienpäällä peräkkäin  
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
- aika hyvännäköinen pari näyttäis olevan !
Nikkikin on menossa vaihtoon - NancyRS !

<span style='font-size:10pt;line-height:100%'>Onnittelut uudesta moposta!</span>

<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Muuten, aihetta sivuava kysymys, onkos toi mun kotipaikkakunta kovinkin tuttu? Mä olen "rivien välistä luettuna" antanut itseni ymmärtää niin että vois ollakin.. Jos ei ole, niin sekotan sut johonkin toiseen nickkiin ja ediittaan tämän tästä äkkiä itseäni häpäisemästä pois.  
blush.gif
</span>

Erinomainen päätös siirtyä tripleen
062802jumpie_prv.gif
Kuten jo tuolla yhdessä topikissa mainitsin, kannattaa satsata tarvikevaimentimeen (joko Trumpan oma tai joku muu) ja säädättää ruisku uudestaan niin johan alkaa homma pelittää. JL-Biken kaverin sanoi eron olevan todella selvä, vääntöä tulee selvästi enemmän. Hän oli ajanut peräkkäin mun tarvikepöntöllisen ja toisen RSn jossa oli vakio pönttö. Eli ei muuta kun kauppaa hieromaan Seinäjoen kavereiden kanssa, täytyyhän sitä rabattia saada tarvikkeisiin kun pyöräkin on sieltä hommattu.
062802moto_prv.gif

<span style='font-size:10pt;line-height:100%'>Onnittelut uudesta moposta!</span>

<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Muuten, aihetta sivuava kysymys, onkos toi mun kotipaikkakunta kovinkin tuttu? Mä olen "rivien välistä luettuna" antanut itseni ymmärtää niin että vois ollakin.. Jos ei ole, niin sekotan sut johonkin toiseen nickkiin ja ediittaan tämän tästä äkkiä itseäni häpäisemästä pois.  
blush.gif
</span>
Kiitos !

Onhan se tuttu paikkakunta, joen toiselta puolelta taidat olla ...

blush.gif
</span>
Kiitos !

Onhan se tuttu paikkakunta, joen toiselta puolelta taidat olla ...
Joo, ja siitä kun lähdetään länteen 15 kilsaa.... niin siinä se on! Suomen skotlanti, Suomenmaan kuuluisin kunta... LAIHIA!
sport05.gif

Eli oon kait sitten sieltä kotoisin.
cool.gif

RS on hieno pyörä. Vaikka en sillä vielä ole ajanut ... kuulostaa vakiopöntöllä paremmalta kuin Daytona vakiopöntöllä. Jotain on asialle siis tehtävä ...

Itselläni myös musta RS. Hieno väri mut tankin kyljet menee mataksi vaikka kuinka niitä vahasin. Hommasin tankkiin teipit kyseistä paikasta:
http://www.thetankslapper.biz/

Tuli maksamaan postikulejen kanssa n.17€
Tosi helppo oli laittaa ja todella huomaamattomat. Pitää mennä tosi lähelle ennenkuin näkyy suojamuovi
tounge.gif

Kuukausi sitten sain vihdoin carbon sliparin ja alko heti vuotamaan. Nyt odottelen uutta sliparia.Menee takuuseen. Samalla laitetaan vihdoin belly ban samalla kiinni
062802moto_prv.gif

Viikko on ollut pitkä prätkää odotellessa. Honda on saanut rauhassa odotella vaihtoonmenoa Itävallan reissun jälkeen.

Kuukauden kuluttua RS saa vielä peräänsä laukkusarjan ja ehkä jotain muutakin pientä vois laittaa. Geelisatula vois olla kiva !
Voit jatkossakin tulla Trumppa kokoontumisiin (jos niitä on)
wink.gif

Kypsyikö vaihto Alpeilla? Omat kokemukseni Alpeilla oli, että moni "riisimopo" "hyytyi" ylämäkiin kun isompaa vaihdetta yritti sisään, mutta Trumppa puksutti vahvasti
062802moto_prv.gif

Trumpan takalaukku "vuoti" hieman vettä sisäänsä Saksan monsuunisateissa, mutta sivulaukut oli ok...saatan vaihtaa Givin/Kappan jossain vaiheessa (tai sitten en)...

Geelisatulassa ei pe*se puutunut pitkissäkään vedoissa...

Täytyy myöntää, että vääntöä kaipasi alppiteillä ja varmasti olisi ollut helpompi ajaa Trumpalla kuin Hondalla. "Kokemattomana alppinistina" halusin lähteä tutulla pyörällä reissuun ja vaihtoa oli suunniteltu vasta myöhemmälle syksyyn. Vaikka baanalla Watsonin perässä pysyinkin (no okei, odotteli se mua aina välillä, mutta noin pääsääntöisesti), lisävoimat eivät olisi sielläkään olleet pahitteeksi !
Hondan kulutus myös kismitti, 7-8 l on liikaa !
Sisäänajo on vasta menossa, mutta jo nyt RS tuntuu mun pyörältä. Eilen oltiin ajelemassa ja vaihdettiin Watsonin kanssa pyöriä (Daytona). Kokemus oli ihan ok ja hyvää vertailua. RS on mitoiltaan kuin mulle tehty; mm. ajoasento on hyvä, kate suojaa, paikallaan siirtely on helpompaa.

Nyt tarttee jatkaa töitä, editoin tätä jos on tarpeen
biggrin.gif

Moro!

Minkälainen setti tuo tankslapper oli kun tilasit? Verkkosivuilta sai sen kuvan että sitä on saatavilla ainoastaan valmiina setteinä tankkia varten. Itse olen harinnut tankin suojaamista tankkilaukun alta sekä kylkien suojaamista jotteivat oehmeät sivulaukut söisi kiiltoa. Liekö tuota tavaraa saa "metritavarana" ?

Moro!

Minkälainen setti tuo tankslapper oli kun tilasit?  Verkkosivuilta sai sen kuvan että sitä on saatavilla ainoastaan valmiina setteinä tankkia varten.  Itse olen harinnut tankin suojaamista tankkilaukun alta sekä kylkien suojaamista jotteivat oehmeät sivulaukut söisi kiiltoa.  Liekö tuota tavaraa saa "metritavarana" ?
Palat oli valmiiksi leikattu setti. Itselläni oli reissussa pehmeät sivulaukut ja teippasin kyljet/ tankin päällisen osan mustalla teipillä reissun ajaksi.
sport05.gif

Back