• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Triumph Sprint RSn viritystä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NewmanRS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
On vielä sen verran harvinainen brandi, että merkkitapaaminen olisi ihan jees, vaikka en sellaisia yleensä harrastakaan. Ainakin näiden Trumppa-ketjujen siirtäminen oman foorumin alle voisi olla paikallaan.

Tästä voisikin koota vetoomuksen "pressalle"... Kuka organisoi? Hoidanko minä? Kannatetaanko?

Onkos Finnish RATin väkeä? Monella näyttäisi olevan sen logo avatarena. Eikös RAT järkkää kokoontumisia?
Jos sulla vaan intoa ja aikaa riittä niin ainakin meikä kannattaa ajatusta. Vilkaisin tuota RAT-sivustoa, oli aivan uusi juttu mulle, siis tallensin "Suosikki"-sivustolle.
062802moto_prv.gif
Uuden Triumphin ostajat saavat yhden vuoden ilmaisen jäsenyyden RAT:iin. Myyjäliikkeen pitäisi se hoitaa automaattisesti. Saa nähdä toimiiko, HD-Centerin kanssa oli vähän epäselvyyksiä ko. asian kanssa. Eivätkä olleet tietävinään asiasta ennen kuin kysyin.
Trumpan oma RAT infosivu Linkki

Uuden Triumphin ostajat saavat yhden vuoden ilmaisen jäsenyyden RAT:iin. Myyjäliikkeen pitäisi se hoitaa automaattisesti.
Ai tämmöistäkin on ollut? Onkohan minun Triumphini uusi? Ainakin olen ensimmäinen omistaja, vaikka ylivuotinen onkin.

Aloitan selvyyden vuoksi uuden threadin 'Muut merkit'-foorumille. Pistäkään sinne viesti, niin äänestätte asian puolesta.

Ilmeisesti pitää ottaa itse yhteyttä myyjään jotta laittavat jäsenyysasian eteenpäin. Tai oikeastaan kannattanee ehkä itse hoitaa koko juttu, vai mitä?
062802moto_prv.gif

Minulle kävi niin, että puolitoista viikkoa pyörän rekisteröinnistä tupsahti RAT:n eka lehti ja tarra-hihamerkkipaketti kotiin Englannista...nopeata toimintaa.

Uuden Triumphin ostajat saavat yhden vuoden ilmaisen jäsenyyden RAT:iin. Myyjäliikkeen pitäisi se hoitaa automaattisesti. Saa nähdä toimiiko, HD-Centerin kanssa oli vähän epäselvyyksiä ko. asian kanssa. Eivätkä olleet tietävinään asiasta ennen kuin kysyin.

RAT:in reksvisiittaa on tullut Englannista , kangasmerkkiä,
pinssiä tarraa ja parit TORQUE lehdykäisetkin.
Moto-Seinäjoki on siis ainakin hoitanut ilmoituspuolen aikanaan.
Mä en tuosta H-D centerin touhusta tiedä sanoa. Tuntuu vaan että ovat varsin haluttomia minkäänlaiseen yhteistyöhön

Ostin pyörän HD-Centeristä. RAT -postia tuli n. 1,5 kk sen jälkeen. En ostaessani edes tiennyt ko. rotta -kerhosta mitään eikä liikkeessäkään mitään siitä kerrottu.

Ostin pyörän HD-Centeristä.  RAT -postia tuli n. 1,5 kk sen jälkeen.  En ostaessani edes tiennyt ko. rotta -kerhosta mitään eikä liikkeessäkään mitään siitä kerrottu.
Se siis toimii vaikka eivät itsekään tiedä siitä. No pääasia, että joku tietää jossain. Täytyy odotella sitten vielä pari viikkoa pinssiä ja tarroja.

Back