Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rekisteröityminen tonne rat.mpoli.fi/foorumiHei, kertokaa etukäteen mitä on odotettavissa pyörän suhteen??? Mopo on siis -08
Kiitos etukäteen![]()
Kun olet jo pyörän ostanut, niin pitäisihän tietää mitä tuleman pitääHei, kertokaa etukäteen mitä on odotettavissa pyörän suhteen??? Mopo on siis -08
Kiitos etukäteen![]()
Ei kannata kaikkea usko mitä Bikessä lukee?Odotettavissa arvokkaissa huolloissa ravaamista. Venttiilien tarkastus eli isohuolto 12tkm välein. Toivottavasti merkkihuolto on edes samassa kaupungissa.
Minulla tuo tarkoittaisi satoja kilometrejä huoltoon ja kone osiksi melkein 2 kertaa vuoteen.
"Uudessa " 07, 1050 Tigerissä on venttiilien säätö-väli myöskin 20 000kmEi kannata kaikkea usko mitä Bikessä lukee?Odotettavissa arvokkaissa huolloissa ravaamista. Venttiilien tarkastus eli isohuolto 12tkm välein. Toivottavasti merkkihuolto on edes samassa kaupungissa.
Minulla tuo tarkoittaisi satoja kilometrejä huoltoon ja kone osiksi melkein 2 kertaa vuoteen....Toimittajat kun ei aina ymmärrä, että 12000 milesiä ei voi suoraan kääntää kilometreiksi....![]()
![]()
vieläkin huolto on 20tkm välein 1050cc koneissa...Taidat olla yhtä saapas kuin Biken toimittajatkin?Odotettavissa arvokkaissa huolloissa ravaamista. Venttiilien tarkastus eli isohuolto 12tkm välein. Toivottavasti merkkihuolto on edes samassa kaupungissa.
Minulla tuo tarkoittaisi satoja kilometrejä huoltoon ja kone osiksi melkein 2 kertaa vuoteen.
Erehdyin kun katsoin maileja jostakin.vieläkin huolto on 20tkm välein 1050cc koneissa...Taidat olla yhtä saapas kuin Biken toimittajatkin?![]()
http://www.triumph.co.uk/media/SprintST_05.pdf![]()
Josset vieläkään ymmärrä niin soita vaikka moto-seinäjoelle![]()
No onhan täällä päteviä huoltoja mutta mitenkäs takuut?No ei varmaan kauheasti polttele jos ei jaksa käydä hakemassa pyörää vähän kauempaakin. Huoltojen osalta on nyt ihan sama missä huoltaa, ei mitään ihmeellistä verrattuna mihinkään muuhun merkkiin. Joten noista ei pitäisi olla osto kiinni.
Nyt kun Oulussa ei ilmeisesti ole huoltoa, niin oma huoltomatkani on 650 km yhteen suuntaan. Ei haittaa. Ei haitannut edellisenkään Trumpan kohdallaErehdyin kun katsoin maileja jostakin.vieläkin huolto on 20tkm välein 1050cc koneissa...Taidat olla yhtä saapas kuin Biken toimittajatkin?![]()
http://www.triumph.co.uk/media/SprintST_05.pdf![]()
Josset vieläkään ymmärrä niin soita vaikka moto-seinäjoelle![]()
Anteeksi kauheasti jos pilasin elämäsi.![]()
Tosiasia on silti se että olen harkinnut kyseistä mallia mutta myynti ja huollot on liian kaukana.
Hyvin on takuu toiminut, vaikka itse olen huoltanut. Eipä silti, ei sitä takuuta ole muuhun tarvinnut kuin akun kumipannan vaihtoon katkenneen tilalle. Osa tuli kirjekuoressa postilaatikkoon kun vain soitteli liikkeeseen 250km päähän.No onhan täällä päteviä huoltoja mutta mitenkäs takuut?No ei varmaan kauheasti polttele jos ei jaksa käydä hakemassa pyörää vähän kauempaakin. Huoltojen osalta on nyt ihan sama missä huoltaa, ei mitään ihmeellistä verrattuna mihinkään muuhun merkkiin. Joten noista ei pitäisi olla osto kiinni.
Itse tekisin mieluiten kaiken muun isoa huoltoa lukuunottamatta mutta se takuu...
Missäs tuossa muuten on kypärälukko?
Penkin alle ei taida sopia juuri mitään?![]()
Korjaus: 1050 laitteissa on venttiilien tarkistusväli 20000km. Aika harvassa on tuossa vaiheessa mitään säädettävää."Uudessa " 07, 1050 Tigerissä on venttiilien säätö-väli myöskin 20 000kmEi kannata kaikkea usko mitä Bikessä lukee?...Toimittajat kun ei aina ymmärrä, että 12000 milesiä ei voi suoraan kääntää kilometreiksi....![]()
![]()
Omassa oli 20000km kohdalla kaikki venttiilit ylärajalla. 90% varmuudella ei tarvitse säätää 40tkm kohdallakaan ja tuskin edes 60tkm.Korjaus: 1050 laitteissa on venttiilien tarkistusväli 20000km. Aika harvassa on tuossa vaiheessa mitään säädettävää."Uudessa " 07, 1050 Tigerissä on venttiilien säätö-väli myöskin 20 000kmEi kannata kaikkea usko mitä Bikessä lukee?...Toimittajat kun ei aina ymmärrä, että 12000 milesiä ei voi suoraan kääntää kilometreiksi....![]()
![]()
Että sikälikin huolto on useimmille vain venakopan aukaisu+mittaus.
Hei tuo kypärän lukitus kiinnostaisi?Hyvin on takuu toiminut, vaikka itse olen huoltanut. Eipä silti, ei sitä takuuta ole muuhun tarvinnut kuin akun kumipannan vaihtoon katkenneen tilalle. Osa tuli kirjekuoressa postilaatikkoon kun vain soitteli liikkeeseen 250km päähän.
2005 mallin speed triple 1050 on ollut 25000km ajan täysin ongelmaton laite. Helppo huoltaa itsekin ja moottorinohjauksen diagnoosit onnistuvat jokaisessa autokorjaamossa (jos ei vehkeitä ole kotona), koska trumppa on viisaasti laittanut standardin OBD-portin, joka löytyy kaikista tämän vuosituhannen autoista. Jotenkin vain ei tule mieleenkään kiikuttaa jollekin toiselle nippua satasia jostakin määräaikaishuollosta.