• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Triumph sprint st ABS tuli taloon. . .

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Navi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Navi

New member
Hei, kertokaa etukäteen mitä on odotettavissa pyörän suhteen??? Mopo on siis -08

Kiitos etukäteen
062802jumpie_prv.gif

Luulisin , että pirun kivoja kilometrejä ! Meillä tallissa samanlainen ilman abseja , toimiva laite ehkä jopa vähän liian Hondamainen
033102bebe_1_prv.gif
Joka tapauksessa onnea uuden mopon johdosta !

Ite vaihdoin kans keväällä ao. pyörän ja 8 tkm:n perusteella voi omalta kohdaltani sanoa, että passaa hyvin mulle. Hyvännäköinen, hyvä ajaa ja mukavat murinat. Ainoa huono puoli on, että tekee mieli ajaa hieman liian kovaa
cool.gif

Juupajuu,

Kesäkuun lopussa hommasin samanlaisen ilman ABSeja. Mukava peli kaikinpuolin, ei ole ollut valittamista.

..eikujoo, bensaahan se vie, kaiken mitä tankkiin laittaa. Tosin, matkakin taittuu  
062802moto_prv.gif

Odotettavissa arvokkaissa huolloissa ravaamista. Venttiilien tarkastus eli isohuolto 12tkm välein. Toivottavasti merkkihuolto on edes samassa kaupungissa.
Minulla tuo tarkoittaisi satoja kilometrejä huoltoon ja kone osiksi melkein 2 kertaa vuoteen.

Odotettavissa arvokkaissa huolloissa ravaamista.  Venttiilien tarkastus eli isohuolto 12tkm välein. Toivottavasti merkkihuolto on edes samassa kaupungissa.  
Minulla tuo tarkoittaisi satoja kilometrejä huoltoon ja kone osiksi melkein 2 kertaa vuoteen.
Ei kannata kaikkea usko mitä Bikessä lukee?
tounge.gif
...Toimittajat kun ei aina ymmärrä, että 12000 milesiä ei voi suoraan kääntää kilometreiksi....
biggrin.gif

Odotettavissa arvokkaissa huolloissa ravaamista.  Venttiilien tarkastus eli isohuolto 12tkm välein. Toivottavasti merkkihuolto on edes samassa kaupungissa.  
tounge.gif
...Toimittajat kun ei aina ymmärrä, että 12000 milesiä ei voi suoraan kääntää kilometreiksi....
biggrin.gif
"Uudessa " 07, 1050 Tigerissä on venttiilien säätö-väli myöskin 20 000km

Odotettavissa arvokkaissa huolloissa ravaamista. Venttiilien tarkastus eli isohuolto 12tkm välein. Toivottavasti merkkihuolto on edes samassa kaupungissa.

vieläkin huolto on 20tkm välein 1050cc koneissa...Taidat olla yhtä saapas kuin Biken toimittajatkin?
tounge.gif

http://www.triumph.co.uk/media/SprintST_05.pdf
Josset vieläkään ymmärrä niin soita vaikka moto-seinäjoelle
crazy.gif

No ei varmaan kauheasti polttele jos ei jaksa käydä hakemassa pyörää vähän kauempaakin. Huoltojen osalta on nyt ihan sama missä huoltaa, ei mitään ihmeellistä verrattuna mihinkään muuhun merkkiin. Joten noista ei pitäisi olla osto kiinni.

No ei varmaan kauheasti polttele jos ei jaksa käydä hakemassa pyörää vähän kauempaakin. Huoltojen osalta on nyt ihan sama missä huoltaa, ei mitään ihmeellistä verrattuna mihinkään muuhun merkkiin. Joten noista ei pitäisi olla osto kiinni.
No onhan täällä päteviä huoltoja mutta mitenkäs takuut?
Itse tekisin mieluiten kaiken muun isoa huoltoa lukuunottamatta mutta se takuu...

Missäs tuossa muuten on kypärälukko?
Penkin alle ei taida sopia juuri mitään?  
biggrin.gif

vieläkin huolto on 20tkm välein 1050cc koneissa...Taidat olla yhtä saapas kuin Biken toimittajatkin?
tounge.gif

http://www.triumph.co.uk/media/SprintST_05.pdf
tounge.gif

Josset vieläkään ymmärrä niin soita vaikka moto-seinäjoelle
crazy.gif
Erehdyin kun katsoin maileja jostakin.
Anteeksi kauheasti jos pilasin elämäsi.  
pftroest.gif

Tosiasia on silti se että olen harkinnut kyseistä mallia mutta myynti ja huollot on liian kaukana.
Nyt kun Oulussa ei ilmeisesti ole huoltoa, niin oma huoltomatkani on 650 km yhteen suuntaan. Ei haittaa. Ei haitannut edellisenkään Trumpan kohdalla
wink.gif

No onhan täällä päteviä huoltoja mutta mitenkäs takuut?
Itse tekisin mieluiten kaiken muun isoa huoltoa lukuunottamatta mutta se takuu...

Missäs tuossa muuten on kypärälukko?
Penkin alle ei taida sopia juuri mitään?  
biggrin.gif
Hyvin on takuu toiminut, vaikka itse olen huoltanut. Eipä silti, ei sitä takuuta ole muuhun tarvinnut kuin akun kumipannan vaihtoon katkenneen tilalle. Osa tuli kirjekuoressa postilaatikkoon kun vain soitteli liikkeeseen 250km päähän.

2005 mallin speed triple 1050 on ollut 25000km ajan täysin ongelmaton laite. Helppo huoltaa itsekin ja moottorinohjauksen diagnoosit onnistuvat jokaisessa autokorjaamossa (jos ei vehkeitä ole kotona), koska trumppa on viisaasti laittanut standardin OBD-portin, joka löytyy kaikista tämän vuosituhannen autoista. Jotenkin vain ei tule mieleenkään kiikuttaa jollekin toiselle nippua satasia jostakin määräaikaishuollosta.

tounge.gif
biggrin.gif
Korjaus: 1050 laitteissa on venttiilien tarkistusväli 20000km. Aika harvassa on tuossa vaiheessa mitään säädettävää.

Että sikälikin huolto on useimmille vain venakopan aukaisu+mittaus.

tounge.gif
biggrin.gif
Korjaus: 1050 laitteissa on venttiilien tarkistusväli 20000km. Aika harvassa on tuossa vaiheessa mitään säädettävää.

Että sikälikin huolto on useimmille vain venakopan aukaisu+mittaus.
Omassa oli 20000km kohdalla kaikki venttiilit ylärajalla. 90% varmuudella ei tarvitse säätää 40tkm kohdallakaan ja tuskin edes 60tkm.

Hyvin on takuu toiminut, vaikka itse olen huoltanut. Eipä silti, ei sitä takuuta ole muuhun tarvinnut kuin akun kumipannan vaihtoon katkenneen tilalle. Osa tuli kirjekuoressa postilaatikkoon kun vain soitteli liikkeeseen 250km päähän.

2005 mallin speed triple 1050 on ollut 25000km ajan täysin ongelmaton laite. Helppo huoltaa itsekin ja moottorinohjauksen diagnoosit onnistuvat jokaisessa autokorjaamossa (jos ei vehkeitä ole kotona), koska trumppa on viisaasti laittanut standardin OBD-portin, joka löytyy kaikista tämän vuosituhannen autoista. Jotenkin vain ei tule mieleenkään kiikuttaa jollekin toiselle nippua satasia jostakin määräaikaishuollosta.
Hei tuo kypärän lukitus kiinnostaisi?

Käykö tämä vikakoodien lukuun yms?
Ei ole ainakaan enää hinnasta kiinni, päivän kurssilla 54€

Mitenkäs tuon jälleenmyyntihinta säilyy, varsinkin jos huoltaa itse ja täyttää kirjaa?

Itseltäni onnistuu huollot ja työkalut löytyy jopa renkaanvaihtoon.

Back