Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huollot on kymppitonnien välein, eli 6000 mailin välein ainakin Triplen huoltokirjan mukaan. Myyjällä on tainnut mennä mittayksiköt sekaisin. Mistä mallista on kyse?
Miksi vain ensimmäinen huolto JL-Biken toimesta? Tietämättömänä Trumpan huoltopaikkojen tasosta voinet valaista asiaa.Huollot on kymppitonnien välein, eli 6000 mailin välein ainakin Triplen huoltokirjan mukaan. Myyjällä on tainnut mennä mittayksiköt sekaisin. Mistä mallista on kyse?
Just näin. Mun Speedmasterin kirjassa lukeepi myös selkokielellä samaa. 10000 km välein. Eka syyni 800 km (öljyt ja co2) + visuaalista tsekkausta.
Mä meinaan käyttää JL Bikessa tai sitten Seinäjoella (ainakin takuuajan) Sen jälkeen riittää omat valtuudet huoltohommiin , jos pyörä on ja pysyy remmissä.
Miksi vain ensimmäinen huolto JL-Biken toimesta? Tietämättömänä Trumpan huoltopaikkojen tasosta voinet valaista asiaa.Miksi vain ensimmäinen huolto JL-Biken toimesta? Tietämättömänä Trumpan huoltopaikkojen tasosta voinet valaista asiaa.Huollot on kymppitonnien välein, eli 6000 mailin välein ainakin Triplen huoltokirjan mukaan. Myyjällä on tainnut mennä mittayksiköt sekaisin. Mistä mallista on kyse?
Just näin. Mun Speedmasterin kirjassa lukeepi myös selkokielellä samaa. 10000 km välein. Eka syyni 800 km (öljyt ja co2) + visuaalista tsekkausta.
Mä meinaan käyttää JL Bikessa tai sitten Seinäjoella (ainakin takuuajan) Sen jälkeen riittää omat valtuudet huoltohommiin , jos pyörä on ja pysyy remmissä.![]()
Mikä on muuten sisäänajokilometrivaatimus?
![]()
Org:in sivuja tarkoitin, mutta aina parempi jos joku näkee sen vaivan, että luo Trumpalle aivan oma Suomi-sivuston. Maailmalla on muutamia hyviä esimerkkejä Trumppa-sivuista (kts. Org.:n linkit)Tarkoitatko Trumppa sivustoja noin yleensäkin vaiko täällä .org:in puitteissa. Frendini väsää VFR sivuja , mitä ei taida suomesta aikasemmin löytyäkään , niinkuin ei Triumphiakaan.Oon samaa mieltä asiasta , tärkeetä merkkikohtaista infoa ja kokemusperäistä jutustelua ei voi olla koskaan liikaa. Tuo mitä kerroit omalta kohdaltasi Motomarketin tominnasta , on ihan tärkeetä tiedotusta myös.
Hyvä että myyjä/asiakassuhde toimii. Mä olin omalta kohdaltani pettynyt ja jo vähän paniikissakin , sen jälkeen mitä
itse sain kokea muutamien liikkeitten taholta uutta pyörää hankkiessani.
Mulla ompi tollainen, valitettavasti en oo ehtinyt metriäkään vielä ajaa, keväällä voin kertoa miltä se ajossa tuntuu, kylmät tyypit oli jeesToinen asia: onko kenelläkään kokemusta ST/RS:ään myytävästä geeli-satulasta? Kuvien perusteella näyttää aika hyvältä.
![]()