• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Triumphit

T-100 Bonneville -05, musta. Ja CafeRacer -palikat kiinni mm. Thruxton -penkki ja Norman Hyde Ace Bar -stonga. Syttyboksi ja dynojet-kit laitettu. Eikä taida jäädä ainoiksi modifikaatioiksi sikäli kun yhtään itseäni tunnen, mutta ajetaan nyt loppukesä..

Niin se vaan kääntyy takki, öpaut 8 vuotta harrikan kanssa ja tänään sitten tuli hommattua edellämainittu kampe.
cool.gif

^
biggrin.gif
Joo en oo möks, tolla tuli jo eilen ajettua enemmän ja kauemmaksi pääteiltä mitä bobberilla ikinä.

^  
biggrin.gif
Joo en oo möks, tolla tuli jo eilen ajettua enemmän ja kauemmaksi pääteiltä mitä bobberilla ikinä.
Eiks ookkin kivaa kun on alla toimiva pyörä?

Joskin mä kyllä muistan kun veilä hetki sitten paasasit vanhan liiton laitteiden puolesta ja kaikki uus oli pyllystä
smile_org.gif

Totuus taitaa olla se että on pakko olla ajopyörä ja sitten se harrastepeli. Ite odottelen vielä rahoitusta siihen vanhaan...

T-100 Bonneville -05, musta. Ja CafeRacer -palikat kiinni mm. Thruxton -penkki ja Norman Hyde Ace Bar -stonga. Syttyboksi ja dynojet-kit laitettu. Eikä taida jäädä ainoiksi modifikaatioiksi sikäli kun yhtään itseäni tunnen, mutta ajetaan nyt loppukesä..

Niin se vaan kääntyy takki, öpaut 8 vuotta harrikan kanssa ja tänään sitten tuli hommattua edellämainittu kampe.  
cool.gif
Tere tulemast Triumppien pariin!
Saa niitäkin duunata; mutta ilosta, ei pakosta...  
wink.gif

Samaa rentoa meininkiä kuitenkin, varsinkin klassikkomalleilla.
062802moto_prv.gif

^  
biggrin.gif
Eiks ookkin kivaa kun on alla toimiva pyörä?

Joskin mä kyllä muistan kun veilä hetki sitten paasasit vanhan liiton laitteiden puolesta ja kaikki uus oli pyllystä
smile_org.gif

Totuus taitaa olla se että on pakko olla ajopyörä ja sitten se harrastepeli. Ite odottelen vielä rahoitusta siihen vanhaan...
Kyllä, 284km tuli eilen tossa kokeiltua, olo on sen mukainen.
biggrin.gif

Nnoo, mulla on mielipiteeni edelleen näistä uusista harrikoista joten muistat oikein.

wink.gif

Tää vaan kävi näin, oishan tolla vanhan pyörän rahalla saanu jonkun shovelin paskarottelon johon oisi sitten uhrannu taas ylimääräisen aikansa, työaikansa, opiskeluaikansa, vapaa-aikansa, laatuaikansa ja vähintään kymppitonnin rahaa. Ehkä ymmärrät miksi päädyin uusio-bonneen?
biggrin.gif

cool.gif
wink.gif

062802moto_prv.gif
Kiitosta vaan, melkonen kulttuurishokki tää on. Pakko vaan hymyillä. Eilen joutui jo akun ostamaan kun lähdin tallilta ajelemaan. Pyörä pihalle, ovet kiinni, kypärä päähän, virrat päälle ja starttia: trrrrrrrrrrrrrrrrrrrt... njaha, akkukauppaan->

Kiva tolla on ajaa, välillä vähän kovempaakin.
cool.gif

cool.gif
wink.gif

062802moto_prv.gif
Kiitosta vaan, melkonen kulttuurishokki tää on. Pakko vaan hymyillä. Eilen joutui jo akun ostamaan kun lähdin tallilta ajelemaan. Pyörä pihalle, ovet kiinni, kypärä päähän, virrat päälle ja starttia: trrrrrrrrrrrrrrrrrrrt... njaha, akkukauppaan->

Kiva tolla on ajaa, välillä vähän kovempaakin.  
cool.gif
Kyllä se siitä ja onneksi Trumppa kelpaa kerhoihin HD:n (Victoryn ja Indianin) lisäksi eli sen puolestakaan ei harrastus kärsi. Meillä on kerhossa yksi Trumppa (minä), yksi Victory ja loput HD:lla.

Mä kävin koeajamassa uuden Bonnen Biketeamissä tossa kun oli Triumph Road Show ja kyllä täytyy tykätä. Liian pieni fyysisiltä mitoiltaan mulle, mutta jos mulla olisi se talli, johon pyöriä kerätä ja rahaa jolla kerätä, Bonne olisi yksi varma tulija katon alle (kuten HD Fatboy ja Victory Hammer 8-ball). Joissain pyörissä on vaan sitä jotain.

Helmikuussa ostin sian säkissä enkä päivääkään katunut.

Thunderbird 900 sport -03

Uus trumpetisti ilmottautuu. Tallissa majailee nykyään Speed Triple 2005 ja väriltään scorched yellow.

Back