Triumphit

Takki tuli käännettyä ja merkki vaihtui.
Alla perjantaista lähtien siis: Trophy SE Launch Pack 2013

f800 gs vaihtui viikko sitten Biketeam Tampereen demo Exploreriin. Olipahan onnistunut vaihto! Ainakin miltä itsestäni tuntuu.... On todella mahtava moottori tuossa ja ajettavuudeltaan eri maailmasta verrattuna tohon edelliseen. Istuin ton explorerin päällä -12
mp -näyttelyssä ja silloin tuntui jo siltä, että ton pyörän mä haluun. On vaan niin mahtava "city maasturi", että ei paremmasta väliä. Nyt on mulle ainaskin todellinen allrounderi, ei väliä mikä tien pinta pyörän alla on, ei lopu ajo-ominaisuudet.... Ja alusta on säädettävä sekä edessä, että takana, mikä edellisestä puuttui keulasta. Ja moottori tuntuu vetävän todella hienosti oli mikä vaihde päällä tahansa, eli vääntöä löytyy ja tarvittaessa vauhtia / potkua myös.... Tää on kyllä se mun Pyörä!!! Ja hiukan voi tietysti elvistellä myös, eli vastaantulijaa voi moikata oikealla kädellä cruisen ollessa päällä.. :thumbup: :jpstyle:.......

Merkki vaihtui minullakin 31.8.2013 Triumph Trophy SE 1200 launch pack versioon ja nyt olen käynyt sillä jo Italiassa ja kohta ehtinyt ajaa sillä 7000 km:a, jos ei talvi pääse yllättämään.

Ilmeisesti tykännyt olet? Kävin koeajaan vaan ei oikein mun makuun...vielä. Joten Sprintillä mennään.

f800 gs vaihtui viikko sitten Biketeam Tampereen demo Exploreriin. On vaan niin mahtava "city maasturi", että ei paremmasta väliä. Nyt on mulle ainaskin todellinen allrounderi, ei väliä mikä tien pinta pyörän alla on, ei lopu ajo-ominaisuudet.... Ja moottori tuntuu vetävän todella hienosti oli mikä vaihde päällä tahansa, eli vääntöä löytyy ja tarvittaessa vauhtia / potkua myös.... :thumbup: :jpstyle:.......
Olipa kiva löytää tällainen kommentti Explorerista. :jippikaijee::jippikaijee:
Ennen joulua alkoi jo ko. mopo kiinnostamaan ja taustatyötä tehty. Fiilikset menny laidasta laitaan tietyistä syistä ja messuilla vielä kylmätyypitetty.:no:
Viime viikolla sitten tehtiin kaupat XC.stä ja vanha Varre sai nyt väistyä. :orgmp::orgmp:
Kelithän jo melkein antaisi jopa myöden ajella mut kun ei tiedä koska mopon saa. :right: Polttelee :thumbsup:

Hojo

Viime kesänä tuli hankittua 2005 955i Daytona.

Jos jollakin kokemuksia pyörän säätämisestä esim. TuneEcu:lla, otetaan vinkkejä vastaan.
Kaikenkaikkiaan mukava laite :).

tuneEculle kannattaa ostaa oikea piuha, eikä väärää ensin

http://www.lonelec.co.uk/index.php?..._id=32&zenid=7c36d4a45234cd43f9988f0556cc2d3b

osta toi. Toimii.

itse ostin ensin jonkun geneerisen joka ei toiminut, kun niissä ei ole kaikissa oikea piiri.

JT

Jepulis

Itellä pitäis alkuun oikaista toi "monttu" 3000-4000rpm väliltä. On orkkis putkella vielä.,
Jos kovin innostun, niin sitten wolf/trident underseat sliparit pöhisemään.

Onko noi kartat ihan ok, mitä tuolta tomhamburg.net sivuilta saa???

Kaikki kullan arvoiset vinkit asiaan liittyen otetaan vastaan.

S4 vm.04 Royal Green, magein nakukusiainen mitä on eteeni tullut tähän mennessä. Ehkä siinä on sitä ensirakkautta mukana :) Viitisen vuotta ollut omana, ainoa mikä ärsyttää on "pätkiminen" 3000 kierroksilla. Nyt himottaisi vaihtaa isoon matkasporttiin tai customiin. Nössöä.

2014 helmikuussa koeajolenkin jälkeen olin myyty ja pari viikkoa sen jälkeen musta -04 Speed Triple oli kotona. :rakastunut:

Back