• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Trumppa-meetinki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NewmanRS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

NewmanRS

New member
Viime kesänä oltiin helatorstaina Keppanakellarissa
Ruoka oli erinomaista. Osanottajia vaan oli hiukan niukasti.

Missäs ja koska kokoonnuttaisiin tämän kesän alussa? Uusia orggitrumppistejakin on ilmaantunut talven aikana paljon.

Olisko kesäkuun alussa joku la tai su sopiva ajankohta? Vai jo toukokuun puolella??

Tottakai mukana, kunhan vaan saan ensin tehtyä
tulli-ilmoituksen ja anottua ajoluvan.

Toukokuu sopisi allekirjoittaneelle paremmin.kun tuppaa olemaan kesäkuussa ulkomailla....

Periaatteessa mukana koska vaan. Keppanakellariin pääsee ainakin pääkaupunkiseudulta ihan mukavia reittejä tuolta vihdin takaa.

..Mites Newman, tuliko mun pikaviestiä koskaan perille?

Kepuklitsu??
Valaiskaa hieman, ettei jää ihan sisäpiirin jutuksi

Onko kellään parempaa ehdotusta kuin tuo hyväksi jo havaittu Keppana? Keppanaan on kiva ajella monesta suunnasta ja pikkuisista mutkateistäkään ei oo puutetta...mun puolesta voitais mennä Keppanaan taas, mutta ehdotuksia vain, I'm openminded
wink.gif

Edit. Viime vuonna läsnä ollut Hondakuskikin sai herätyksen ja hommas Trumpan, kutsuttaisiiinko mukaan uusia potentiaalisia Trumppikuskeja?

Olis kiva mennä jonnekin toiseen paikkaan tällä kertaa. En vaan tiedä noista sopivista paikoista. Pankaa rohkeasti ehdootuksia.

Keppana on hyvä paikka. Firskarsin ruukki-alue samoin. Myös sinne pystyy ajelemaan monia eri reittejä ja paikkana mielenkiintoinen. Mitäs olette mieltä? Toukokuu on hyvää aikaa.
062802moto_prv.gif

Parin viikon päästä on mopo taas vakuutuksissa, kävi mielessä josko ilmoittaisi vak.yhtiöön, että siirretäämpä aloitusta parilla viikolla.
nixweiss.gif

Menossa mukana jos työt antaa myöten tosin puolenpäivän aikaan työt loppuu joten eiköhän sinne keretä. Viimex olin Fourilla siellä nyt Triplellä.Toivotaan että paikalla ois vähän enemmän poppoota.
wink.gif

Keppana on hyvä paikka. Firskarsin ruukki-alue samoin. Myös sinne pystyy ajelemaan monia eri reittejä ja paikkana mielenkiintoinen. Mitäs olette mieltä? Toukokuu on hyvää aikaa.
062802moto_prv.gif

Parin viikon päästä on mopo taas vakuutuksissa, kävi mielessä josko ilmoittaisi vak.yhtiöön, että siirretäämpä aloitusta parilla viikolla.
nixweiss.gif
Itse itseäni korjaten; Fiskarsin ruukkialue. Tässä linkkii www.fiskarsvillage.net
Useita kertoja paikalla käyneenä voin suositella, siellä on paljon näyttelyitä ja ostoksiakin pystyy tekemään yms. Ja tietenkin reitit sinne on hyvät. Vanha "Kuninkaantie" menee ruukkialueen läpi.
062802moto_prv.gif

Mukana ollaan, jos työt sallii. Toukokuu voi olla, että saattaa joku viikonlopunpäivä olla mahdollinenkin. Toukokuun viimeinen päivä alkaakin loma ja Euroopankierros....

Voisi ehkä yrittää jonnekin enempi keskiseen Suomeen jotta tulis muitakin kuin vaan eteläneläjiä. Oisko Jämsän Shell(vai mikä se nyt oli siinä liikenneympyrän lähistöllä) mitään? Olis parinsadan kilometrin etäisyydellä suurimmalle osalle varmaankin. Toki on vähän tylsä ajella jos suoraan tulee, ja mutkan kautta tulee taas lisää kilometrejä. Mulle ei niin noilla kilometreillä ole väliä, mitä enemmän sen parempi
tounge.gif
Eikös nää vehkeet ole tehty ajettaviksi..

Vai otetaanko jostain leirintäalueelta mökkejä ja ollaan suosiolla yötä? Sit vois tulla hiukan pitemmänkin matkan päästä.

Missäspäin te asutte yleensäkin? Ite Lounais-Suomessa.

Jämsän shell sopii ainakin meikäläiselle hyvin.Jämsä on paikkana muutenkin ihan o.k....ja onhan siinä vieressä Himos..

Mulle ihan sama. Mennään vaan vaikka Jämsän Shellille. Varataanko ikkunapöydät
wink.gif
Jos yöpyminen tulee ajankohtaiseksi niin ruvetaanpa heti katsomaan sopivia päiviä. Ja jos ei yövytä niin ajaahan sitä helpostikkin edestakaisin täältä Vantaan suunnalta.
062802moto_prv.gif

Jämsähän kävisi uljaasti, kun melkein naapurissa asustellaan.. Taatusti paikalla, mikäli ei työt estä.
062802jumpie_prv.gif

Back