• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Trumppa-meetinki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NewmanRS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuohon penkityksen hintaan: hinta tosiaan on kova, jos ajattelee pelkkää siihen kuluvaa muutamaa minuuttia. Edellyttäen tietysti,että tuhansien eurojen penkki on saatu mummolta perinnöksi!
Turkkusessa Motoluukku penkittää tietääkseni 40 e:lla

Siinähän se ajaantuu sisään..
tounge.gif
Kaasua, perhana!

Jos meitä useampi haluaa penkittää niin tarjotaan ukolle 20e/laaki. Jos ei kiinnosta ni ei oo kaubamiäs.

Kohta sisäänajo tehty, mittarissa jo 1.300 km
wink.gif

Paljokos Jämsään on matkaa?

Tässä vähän kahden vaiheillalähdön suhteen..
Ei onnistunut tuo ensihuolto tälle viikolle, enkä olisi niin innoissani ajamassa kauheasti "ylimääräisiä" kilometrejä. Eihän se tietenkään nyt kilometrin päälle ole, mutta pelkästään tuo reissu + Turkuun huoltoon vie mittarilukeman vähintään tuonne 1300-1400 paikkeille. Eli aletaan lähestyä kaksinkertaista määrää suositukseen (800km).

Normaalien määräaikaishuoltojen suhteen en niin tarkkaan edes miettisi, mutta tämä eka etappi tuntuu tärkeältä eri tyyppisen öljyn yms. vuoksi. Ootteko kuinka tarkkaan tuota ekaa huoltoa ajoittanut?

Normaalien määräaikaishuoltojen suhteen en niin tarkkaan edes miettisi, mutta tämä eka etappi tuntuu tärkeältä eri tyyppisen öljyn yms. vuoksi. Ootteko kuinka tarkkaan tuota ekaa huoltoa ajoittanut?
Itse ainakin aika orjallisesti mallailin kilometrejä ensihuoltoon, vaikka polte oli kyllä melkoinen päästä ajamaan. Huollon kun sain varattua vasta ~2 viikon päähän pyörän saamisesta juuri samaan sumaan iskeytyneestä keväthuoltoruuhkasta johtuen.

Eli minä en ainakaan uskaltanut niillä paskaisilla sisäänajoöljyillä ajella ylimääräisiä - eipähän tule sitten takuu tms. asioissa mitään mussuttamista.

Mulla on 1400km mittarissa ja huolto vasta 18.5. Vaihdoin ite öljyt ja suodattimen viime lauantaina. Ei se siitä hajoa jos ajat noilla ekoilla öljyillä vähän pitempään. Pelimiehenä tilaat huollon tuolta Huolto-Kaksikolta lauantaille ni saat 2 kärpseä yhel iskulla.

Mulla on 1400km mittarissa ja huolto vasta 18.5. Vaihdoin ite öljyt ja suodattimen viime lauantaina. Ei se siitä hajoa jos ajat noilla ekoilla öljyillä vähän pitempään.
En mä nyt epäilekkään että se jättää mut tielle heti kun tulee 801km mittariin.
tounge.gif

Jotain pientä kunnioitusta kuitenkin takaraivossa noinkin tarkkaa huolto-ohjelmaa kohtaan, niin ei haluasi ihan arpomaan ruveta.
..Ja itsekkin näköjään viitsit ne öljyt vaihtaa suunnilleen ajallaan.

Ja muuten, huolto olisi kyllä onnistunut. Puuttuu vaan edelleen varusteita jotka olisin ottanut samalla reissulla. Ei millään viitsisi tehdä montaa reissuakaan, kun täytyisi kuitenkin arkena käydä. Vaatii aina vähän vapaata duunista ja semmoista.

Tulossa ollaan mansesterista päin!
062802jumpie_prv.gif

Mitenkäs noi aikataulut? Kokoontuminen Jämsän Shellillä n. 13:00, Huolto-kaksikkoon n. 14:00, ajolenkille sitten joskus?!?

Siksi olen asiasta kiinnostunut, koska yritän yhdistää reissun toiseen vastaavalle suunnalle suuntautuvaan reissuun ja pitäisi pystyä isäntäväkeä vähän tiedottamaan tulemisista ja menemisistä... Kuka nyt sitten "järjestelyistä" vastaa, niin voisi kommentoida...

PS. Ei kai kukaan vedä palkokasveja nokkaan, jos parempi puolisko tulee mukaan Hondalla (niin, minkäs noille naisille teet! Kovasti olen yrittänyt käännyttää triumppiin mutta ei...).

biggrin.gif
tounge.gif
biggrin.gif

PS. Ei kai kukaan vedä palkokasveja nokkaan, jos parempi puolisko tulee mukaan Hondalla (niin, minkäs noille naisille teet! Kovasti olen yrittänyt käännyttää triumppiin mutta ei...).
Psst, viime vuonna Keppanalle tuli pariskunta, isäntä Daytonalla, emäntä Cebarilla...kuinka ollakaan, emännälle vaihtui hieman myöhemmin Sprint
062802moto_prv.gif

Varmaankin siinä klo 16 jälkeen vois jonnekin mutkapätkille suunnata. Joku, joka Jämsän lähistön pätkistä tietää, vois vähän suunnitella ja ehkä kertoakin etukäteen. Tai voidaan me pilistä ajaa Jämsän keskustassakin..
033102ass_1_prv.gif

Varmaankin siinä klo 16 jälkeen vois jonnekin mutkapätkille suunnata. Joku, joka Jämsän lähistön pätkistä tietää, vois vähän suunnitella ja ehkä kertoakin etukäteen. Tai voidaan me pilistä ajaa Jämsän keskustassakin..  
033102ass_1_prv.gif
Ok, pitää informoida muita osapuolia tilanteesta... Ei taida tua emäntäkään sitten lähteä, mutta ihte tulen kyllä. Ikkunapöydässä nähdään...
biggrin.gif

Psst, viime vuonna Keppanalle tuli pariskunta, isäntä Daytonalla, emäntä Cebarilla...kuinka ollakaan, emännälle vaihtui hieman myöhemmin Sprint
062802moto_prv.gif
No on toi vaimoke kattellu tota speed fouria aika haaveilevan näköisesti, mutta taitaa kuitenkin pitäytyä pikku hornetissansa... Siinäkin on sille ihan riittävästi kesyttämistä vähäks aikaa...
tounge.gif

Säät tullevat huomenna olemaan vähemmän aurinkoiset, mutta ei tuota vettä ilmeisesti niin kauheasti sada joten eiköhän meikäpoika starttaa RSn kohti Jämsää. Ne ketkä lähtevät Pk-alueelta niin voitaisiin vaikka tavata Keimolan Nesteellä, siis pohjoseen menevän motarin puoleisella, siinä 09:00? Olisi siten hyvin aikaa ajella tuonne Jämsän Shellille hieman mutkateiden kautta.
062802moto_prv.gif

Back