Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voipi olla hyvä ehkä jättää tuo penkitys väliin jotta välttyisit mahdollisilta teknisiltä ongelmilta joita takuu ei sitten korvaisiViittiskö sitä penkittää kesken sisäänajon?
PK:sta taitaa tulla sellaiset n.300 kmKohta sisäänajo tehty, mittarissa jo 1.300 km![]()
Paljokos Jämsään on matkaa?
Helsinki-Jämsä 223 km. Keskinopeudella 100 km/h ajoaikaa 2 tuntia 13 minuutti kertoo tiehallinnon välimatkalaskuriPK:sta taitaa tulla sellaiset n.300 kmtai jotain sinnepäin, tai en minä sitä tiedä. Ajetaan vaan![]()
![]()
Itse ainakin aika orjallisesti mallailin kilometrejä ensihuoltoon, vaikka polte oli kyllä melkoinen päästä ajamaan. Huollon kun sain varattua vasta ~2 viikon päähän pyörän saamisesta juuri samaan sumaan iskeytyneestä keväthuoltoruuhkasta johtuen.Normaalien määräaikaishuoltojen suhteen en niin tarkkaan edes miettisi, mutta tämä eka etappi tuntuu tärkeältä eri tyyppisen öljyn yms. vuoksi. Ootteko kuinka tarkkaan tuota ekaa huoltoa ajoittanut?
Loistavaa! Öljynvaihto ja uusi filtteri mulle. Varasin ajan siinä klo 14.00 pintaan.Pelimiehenä tilaat huollon tuolta Huolto-Kaksikolta lauantaille ni saat 2 kärpseä yhel iskulla.
Puhelinsoitto HD-Centeriin ja heti järjestyi eka tilaisuus...huolto aukeaa norm. klo 10.00 mutta tuli mun takia töihin klo 8.00 tekemään ensihuollon, muuten ois venynyt 2 viikkoa.Ootteko kuinka tarkkaan tuota ekaa huoltoa ajoittanut?
En mä nyt epäilekkään että se jättää mut tielle heti kun tulee 801km mittariin.Mulla on 1400km mittarissa ja huolto vasta 18.5. Vaihdoin ite öljyt ja suodattimen viime lauantaina. Ei se siitä hajoa jos ajat noilla ekoilla öljyillä vähän pitempään.
Psst, viime vuonna Keppanalle tuli pariskunta, isäntä Daytonalla, emäntä Cebarilla...kuinka ollakaan, emännälle vaihtui hieman myöhemmin SprintPS. Ei kai kukaan vedä palkokasveja nokkaan, jos parempi puolisko tulee mukaan Hondalla (niin, minkäs noille naisille teet! Kovasti olen yrittänyt käännyttää triumppiin mutta ei...).
Ok, pitää informoida muita osapuolia tilanteesta... Ei taida tua emäntäkään sitten lähteä, mutta ihte tulen kyllä. Ikkunapöydässä nähdään...Varmaankin siinä klo 16 jälkeen vois jonnekin mutkapätkille suunnata. Joku, joka Jämsän lähistön pätkistä tietää, vois vähän suunnitella ja ehkä kertoakin etukäteen. Tai voidaan me pilistä ajaa Jämsän keskustassakin..![]()
No on toi vaimoke kattellu tota speed fouria aika haaveilevan näköisesti, mutta taitaa kuitenkin pitäytyä pikku hornetissansa... Siinäkin on sille ihan riittävästi kesyttämistä vähäks aikaa...Psst, viime vuonna Keppanalle tuli pariskunta, isäntä Daytonalla, emäntä Cebarilla...kuinka ollakaan, emännälle vaihtui hieman myöhemmin SprintPS. Ei kai kukaan vedä palkokasveja nokkaan, jos parempi puolisko tulee mukaan Hondalla (niin, minkäs noille naisille teet! Kovasti olen yrittänyt käännyttää triumppiin mutta ei...).![]()