Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saikko tai jottai?![]()

Tsätti on PASKA!!! Kaikin tavoin...tehkää nyt härreguud sille jotain!!
Siellä käy kukkumassa muitakin kuin minä...osa ei pääse edes sanomaan Moro...
KÄÄK!

Jos on tosiaan niin että vain jäsenmaksun suorittamalla pääsee chattaamaan niin eikös tuon osion voi piilottaa ei jäsenmaksun maksaneilta sivuston käyttäjiltä.Orgiin liittymään vaan ni jo alkaa chattiki pelittää. Saa samalla muutaki jäsenetua eli suositeltava peliliike! Itehän hengaan siellä, sillon kun on aikaa ja pari muuta tyyppiä näkyy olevan kans vakiokalustoa, kertokoot ite ketä ovat, jos haluavat.
Toki voishan toi mun puolesta olla avoin jo pelkästään sillä, että on rekisteröitynyt foorumille? Onko tälle jotakin perustetta miksi nyt näin?
Suosittelen IRC:tä, nuo webchatit on melkoista tuskaa. IRCnetin puolella on #moottoripyora ja #moottoripyora.org -kanavat joissa ainakin satunnaisesti keskustellaan moottoripyöristä
http://www.unessa.net/irc/irkkaamaan/
http://webchat.xs4all.nl/ tuosta pääsee helpoiten, kanavaksi other ja siihen jompikumpi ylläolevista
Ei toimi tsätti täälläkään, yhtään viestiä en oo sinne saanut postattua. Ja ois kiva tietää ketkä sielä tsätissä oikein on?
Näkeehän sen nikeistä..
Mulla ainakin tuo on firefoxilla pelittänyt hyvin, kaikilla OS:llä millä oon koittanut (xp, win7, linux, android).
[Edit: ei kuulemma oo selaimesta kiinni, kaikilla pitäis pelata]
Nojaa, ei toiminut ennenkuin maksoi maksut.. mikään ei vaihtunut välissä.
Ilmeisesti vielä ei ole tsätin ongelmien ratkominen mitenkään edennyt?
Viimeksi kun tiedustelin miksei se toimi, sain vastaukseksi että ongelmana on minun nikissäni oleva huutomerkki. Pyysin muuttamaan nikkiä, mutta tähän en ole saanutkaan enää mitään reagointia (tästä useampi kuukausi jo aikaa).
Eilen sitten testasin uudella käyttäjätunnuksella (joo joo, ei sais luoda tuplatunnareita.. mutta minkäs teet kun et saa apua vaikka pyydät). Eipä toimi silläkään. Näen jotakin vanhoja viestejä, en näe keitä tsätissä on sisällä eikä kirjoittamani viestit tule näkyviin.
Mikäli tuo tsätti on tosiaan tarkoitus vain maksaville jäsenille, voisi sen hyvin piilottaa ei-maksavilta. Vanhalla sivustolla oli kuitenkin kaikille avonainen, mikä oli hyvä.
Kyllä niitä päättömiä tsättijuttuja alkaa kaipaamaan reilun vuoden tai parin tauon jälkeen.