• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tsätti on huono!!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naakka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ilmeisesti vielä ei ole tsätin ongelmien ratkominen mitenkään edennyt?

Viimeksi kun tiedustelin miksei se toimi, sain vastaukseksi että ongelmana on minun nikissäni oleva huutomerkki. Pyysin muuttamaan nikkiä, mutta tähän en ole saanutkaan enää mitään reagointia (tästä useampi kuukausi jo aikaa).

Eilen sitten testasin uudella käyttäjätunnuksella (joo joo, ei sais luoda tuplatunnareita.. mutta minkäs teet kun et saa apua vaikka pyydät). Eipä toimi silläkään. Näen jotakin vanhoja viestejä, en näe keitä tsätissä on sisällä eikä kirjoittamani viestit tule näkyviin.

Mikäli tuo tsätti on tosiaan tarkoitus vain maksaville jäsenille, voisi sen hyvin piilottaa ei-maksavilta. Vanhalla sivustolla oli kuitenkin kaikille avonainen, mikä oli hyvä.

Kyllä niitä päättömiä tsättijuttuja alkaa kaipaamaan reilun vuoden tai parin tauon jälkeen.

Vähä turhan älykkääks on jutut sielä menny...

tai oikeestaan ei ny niinkään :p

Ilmeisesti vielä ei ole tsätin ongelmien ratkominen mitenkään edennyt?

Viimeksi kun tiedustelin miksei se toimi, sain vastaukseksi että ongelmana on minun nikissäni oleva huutomerkki. Pyysin muuttamaan nikkiä, mutta tähän en ole saanutkaan enää mitään reagointia (tästä useampi kuukausi jo aikaa).

Eilen sitten testasin uudella käyttäjätunnuksella (joo joo, ei sais luoda tuplatunnareita.. mutta minkäs teet kun et saa apua vaikka pyydät). Eipä toimi silläkään. Näen jotakin vanhoja viestejä, en näe keitä tsätissä on sisällä eikä kirjoittamani viestit tule näkyviin.

Mikäli tuo tsätti on tosiaan tarkoitus vain maksaville jäsenille, voisi sen hyvin piilottaa ei-maksavilta. Vanhalla sivustolla oli kuitenkin kaikille avonainen, mikä oli hyvä.

Kyllä niitä päättömiä tsättijuttuja alkaa kaipaamaan reilun vuoden tai parin tauon jälkeen.

Tuohon nikkiongelmaan löytyy vastaus täältä: http://www.moottoripyora.org/UKK ja kannattaa samalla pyytää sen toisen nikin poistoa. Tsätistä en tiedä muuta kuin et toimii, ainakin mulla :grin:

Kyllä tuo chat taitaa olla vain .ORG! jäsenyyden maksaneille, itekin kun viimevuonna yritin ilman jäsenyyttä mennä tsättiin niin muitten tekstejä näin mutta ite en voinut mitään sinne kirjottaa.

Chattiin voisi mielestäni lisätä sarakkeen missä näkyisi ketä on paikalla chatissä.

Allekirjoitan tämän. Ja samaa mieltä, et ois kyl nice jos näkyisi keitä on paikalla.

Maksellaan jäenmaksuja niin kaikki pelittää paremmin, pitäisikö tämänkin olla joku sosiaalitoimen alainen organisaatio. :rant:

Vähä turhan älykkääks on jutut sielä menny...

tai oikeestaan ei ny niinkään :p

Kuinka älykkäitä voi jutut olla jos sinä niihin osallistut? :)-

mico sanoi:
Tuohon nikkiongelmaan löytyy vastaus täältä: http://www.moottoripyora.org/UKK ja kannattaa samalla pyytää sen toisen nikin poistoa. Tsätistä en tiedä muuta kuin et toimii, ainakin mulla

Nikkiongelmasta nimenomaan olen käynyt sähköpostivaihtoa erään moden kanssa, apua kuitenkaan saamatta.

Mutta tosiaan jos vaatimuksena huonon läpän heittämiseen motoristihenkisten tuntemattomien ihmisten kanssa on jäsenmaksun maksaminen, niin enköhän selviä hengissä ilmankin. :baahaahaa: Ihmettelen vain tuota muutosta, kun ennen oli avoin jo pelkällä rekisteröitymisellä.

Nikkiongelmasta nimenomaan olen käynyt sähköpostivaihtoa erään moden kanssa, apua kuitenkaan saamatta.

K: Haluaisin muuttaa käyttäjänimeni. Mitä teen?
T: Ylläpito voi muuttaa käyttäjänimesi niin ettei mikään muu muutu. Uutta tiliä ei pidä eikä saa avata.
R: Laita sähköpostia osoitteeseen yllapito(ät)moottoripyora.org ja kerro haluamasi nikki

Olen siis ilmeisesti toiminut väärin?

Lähetin sähköpostia juurikin kyseiseen yllapito@blaablaablaa-osoitteeseen, johon sain vastauksen erään ylläpitäjän/moden/mikälie sähköpostista. Vastasinkin suoraan siihen sähköpostiosoitteeseen jossa pyysin josko hän voisi nikkiäni muuttaa (okei, en laittanut siihen haluamaani uutta nikkiä, mutta kun jo aiemmin oli puhe hänen kanssaan, että huutomerkki nikissäni on ongelmanaiheuttaja, olisihan sen voinut vain poistaa).

Tähän sähköpostiin ei kuitenkaan reagoitu mitenkään, ja 2,5kk odottelun jälkeen ajattelin itse testata onko vika todellakin siinä huutomerkissä, ja loin toisen käyttäjätunnuksen jossa ei ole huutomerkkiä. No ei toimi silläkään.

Muoks. eikun anteeksi, ehdotin myös uutta nikkiä.

Joo, chatti ei toimi ellei ole jäsen. Rekisteröityneenä käyttäjänä pääsee kyl kattelemaan, mutta viestit ei lähde jos ite kirjottaa jotain.

Tänään chatti yllätti, ensin toimi vastauksilla mutta nyt ei tunnu menevän enää perille.
Ja on maksettu jäsenyys tällä kertaa eli ei pitäisi olla siitä kiinni.

Harmi jos se on enää maksaville jäsenille. Mä koen että ennen tsätti oli sellanen "matalan kynnyksen kohtaamisen"-paikka alottelevalle motoristille joka ei tuntenu vielä ketään ja sinne oli hyvä mennä heittää läppändeerost ja sen jälkeen lähtee tutustuu livenäkin porukkaan ja sitten joissain vaiheessa kun oli niin kiinnostunu aiheesta niin makso ihan mielellään jäsenmaksun. Paitsi nyt en maksanu jäsenmaksua, kuus vuotta olinkin jo että nyt voi pitää ehkä välivuoden? Ja löysinhän mä tsätistä rakkauden, toisaalta aika hyvää vastinetta rahoille :rakastunut:

Marisen edelleen ja ikuisesti , niin kauan että tolle tehdään jotain. Tsättiläisis ei ole vikaa. Mut TOI on vaan niin paska entiseen verrattuna!!. Ei mitään "ominaisuuksia". Viestejäkin näkyy vain suunnilleen parikyt. Tehkää sille nyt jotain!!!!! Itse en sinänsä kauheesti jaksa enää, mutta aika monta timanttista kaveria tullut tota kautta. Silloin kun se toimi oikeesti.

Sikäli tuo on kyllä erikoinen chatti kun sivulla ei ole mitään käyttäjälistaa osallistujista, mistä tuollainenkin versio on edes löydetty :grin:

Näemmä 72 idlaajaa tälläkin hetkellä ircin puolella...

Rautalankaohjeet foorumille irc -loginnista ja unholaan webbichat.

Onhan tässä nykyisessä puutteensä, mutta älkää nyt ainakaan keksikö mitään mikä toimis vielä huonommin tableteilla tai kännyillä. Ainakin minusta on tärkeää, että chatti voi olla selaimessa toisessa tabissa auki kun toisella selaa foorumia.

Back