TSI Tee se itse - halli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panderolli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juuri jotain tuon kaltaista paikkaa olisi itsellä myös hakusessa. Harmi etten Turun suunnalla asustele. :) Tuntuu olevan vaikea löytää täältä minkäänlaista tallipaikkaa. Itä-pasilassa asustelevana en ole saanut pyörälleni minkäänlaista parkkipaikkaa/parkkilupaa edes. Masentavaa.

No onhan se nyt saatana, jos ei Bölestä hallipaikkaa löydy!
Pasilan autopaikat oy, tai joku vastaavan niminen firma, on se joka noita hallinnoi. Idässä on maan alla varmaan tuhat ruutua ja Lännessä 4 eri maanalaista hallia.
Frendi asuu Idässä, Stadin vuokrakämpässä ja sillä on 2 autopaikkaa vuokralla. Tai ainakin oli vielä viime talvena.
Pitäis kyllä asukkaalle löytyä hallipaikka.
Ja toinen frendi Lännestä sai kyllä myös pyörälle hallipaikan, siitä Maistraatintorin alta.

Pasilan halleja vuokraavilta yrityksiltä kysyin paikkaa aikoinaan ja eivät ota moottoripyöriä halleihin. Noh olen muuttanut jo muualle ja täältä autopaikan sai pyörälle helposti. Problem solved.

Pasilan halleja vuokraavilta yrityksiltä kysyin paikkaa aikoinaan ja eivät ota moottoripyöriä halleihin. Noh olen muuttanut jo muualle ja täältä autopaikan sai pyörälle helposti. Problem solved.

No hyvä.
Ihmettelen vaan millon ne on tommosen linjan vetäny?
Tai sit ne oli Pasilan autopaikkojen työntekijöitten n. 15 pyörää, mitkä talvehti esim. viime joulukuussa juurikin siinä Maistraatintorin hallissa.
Ja Lännessä asuva frendi osti pyörän siis tänä kesänä ja sanoi pitävänsä sen talven hallissa...
Voihan toki olla, et se pitää sitä siellä jollain autoluvalla, en tiedä.
Outoa anycase.

Ei auta edellisiä postaajia, mutta mulla on Turun kupeessa Liedon Tuulissuolla talli jonne kulukorvauksia vastaan voi tulla tekemään huoltoja tai pikkuremontteja niin prätkiin kuin autoihinkin.
Perustyökaluja löytyy aika laaja valikoima hylsysarjoista paineilmatyökaluihin, moottorinosturi, iso tunkki, vesi ja viemäri jne. mutta varsinaisia erikoistyökaluja juuri löydy.

Edelleen löytyy talli :)

Asian vierestä.. :paikallatuulee:

Mitä olette maksaneet/mitä olisitte valmiita maksamaan/onko kiinnostuneita prätkätallipaikasta Lohja-Nummela akselilla ?

Eli ympärivuotinen paikka jossa onnistuu talvisäilytys &rempat ja ajokauden aikaiset huollot jne.

Ajatuksissa ollut pistää pystyyn uus talli kun vanha (joka oli pääasiassa autoharrastajien) lähti tossa reilu vuos sitten alta.

Ideoita/Kiinnostuneita ?

Pesuhalleja Helsingissä on ainakin Kannelmäen Nesteellä TI-halli, sekä Vantaalla Voutilan eli Nuolitien Esso - ST1 nykyään jossa Kärcherin painepesuri (toimii poleteilla). Ruskeasannan Shellillä itsepalvelupesu poleteilla, sama taisi olla Herttoniemessä.

Tuupakassa on Vantaan kaupungin varikolla iltapäivisin autopajatoimintaa, kait siellä sais prätkällekin jotain tehdä, en ole varma mutta halukkaat ottanevat selvää.

Back