Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osaisikohan joku kertoa, mistä saa ostettua kunnollisen motoristeille tarkoitetun tukevan huomioliivin, jossa on siis vetoketju kaulaan asti.![]()
Paljonko noilla on hintaa?Osaisikohan joku kertoa, mistä saa ostettua kunnollisen motoristeille tarkoitetun tukevan huomioliivin, jossa on siis vetoketju kaulaan asti.![]()
![]()
Tämä on tosi hyvä. Ja löytyy osoitteesta Image Wear.
Paljonko noilla on hintaa?
Olis kauppoja ainakin melkein joka kylässä...
No mites, ei ole kauppiasta tälle liiville täällä koto-Suomessa.Iconilla on kans ihan fiksun näköinen liivi. *kliks*
Siis tuo MIL SPEC VEST.
Offtopicia menee..
Itse kun olen tympääntynyt kaikkeen ylimääräiseen kitkuttimeen, mikä täytyy pyöräilemään lähtiessä vetää päälle tai kiinnittää johonkin, niin alla on hyviä vaihtoehtoja, kun ajovarusteiden vaihdon aika tulee.. Nimim. huomioliiviäkin kokeillut.
Mulla on toi Rukan huomiovärillä rakennettu puku ja toimii!siinä on oikeissa paikoissa ne värit.Eli siellä missä niiden pitää näkyä.Huomioliivejä kokeillu mut tulos ei lähellekkään sama.Offtopicia menee..
Itse kun olen tympääntynyt kaikkeen ylimääräiseen kitkuttimeen, mikä täytyy pyöräilemään lähtiessä vetää päälle tai kiinnittää johonkin, niin alla on hyviä vaihtoehtoja, kun ajovarusteiden vaihdon aika tulee.. Nimim. huomioliiviäkin kokeillut.
![]()
![]()