Tuleva motoristiko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja markus80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

markus80

New member
Kyllä tuo yksivuotiaskin näyttää jo tykkäävän isänsä tavoin.  
inlove.gif

095.jpg

Tässä ukilta saatu synttärilahja. Ei löydy montaa kappaletta näitä vehkeitä.  
062802moto_prv.gif

059.jpg

Heh. Varma nakki. Mutta odotus tulee olemaan
tuskastuttavan pitkä. No, ikää , kun tulee niin
menopelit vaan suurenee. Motoristi ainesta ehdottomasti.
smile_org.gif

Tosi makee keinu prätkä!
thumbs-up.gif
Mutta omalle kersalle tulis kyl gixxerin mallinen keinu prätkä nii ne ei sekantus mihinkää sekundaa
tounge.gif

saiskohan noita keinuja aikuisten malleja?
semmosia jois nuo "jalakset" ois pikkasen toiste päin..
vois istua telkunääressä uusintoja kattellen ja samalla fiilistellä kallistellen puolelt toiselle
062802moto_prv.gif

Ei kannata nuolaista ennenkuin tipahtaa.. Oma tyttäreni oppi ensimmäisten sanojen joukossa sanan mopo. Alkuun pyyteli nostamaan satulaan ja kaikkea. Sitten viime kesänä istuskeli pyörän päällä ja laitettiin pyörä yhdessä käymään. Ei tullut suurta parkua tai paniikkia, kaikessa 2-vuotiaan viisaudessaan sammutti itse pyörän sanoen "Tämä on typerää, minä menen sisälle"  
biggrin.gif
Sen jälkeen ei ole satulaan halunut enää nousta.

No, katsellaan miten etenee jatkossa, ainakin vaikuttaa ettei ole hirveemmin kinnostusta nyt. Saattaahan innostua myöhemmin, mutta jos ei niin ei se mitään. Sellaista se elämä on, kaikki e voi tykätä samoista asioista.

meillä 3v haluaa laittaa streetf:n käyntiin ja ilmoittaa et mulle ei tule lälläripyörää.. Ja mönkkärikin pitäs saada. Isi lupas et katellaan kun opit ajamaan pyörää ilman apupyöriä..

Mun lapsuudessa ei ollut tommosia keinuja, kyllä sapettaa olla epälapsi.... Kyllä se siitä lähtee hyväntapaseen suuntaan, isääni jo kiroan itse tämän "rahareikä" harrastuksen opettamisesta, ei silla että harmittaisi! Ei muuta kuin  
062802moto_prv.gif
ex-muijan 5-v. sisko kyselee vieläkin 1.5 vuoden jälkeen että koska Ossi tulee mopolla ajeluttamaan  
smile_org.gif

toi kuvastaa hyvin sitä, että aloittelija yleensä valitsee virheellisesti customin, kun ei tiedä paremmasta.
biggrin.gif

Back