Tulihan tääki päivä nähtyä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hahaaa, menikö ihon alle :grin:
Tuskin mutta tuskaa kattella kun (entinen) wetomies taantuu ihan avensiskuskin tasolle... :jpstyle:
On mulla toinenkin neuvo, vaiket sä sitä(kään) tartte: juo vähemmän sitä v-meren vettä, faktatietona kaikki risteilijät tyhjää s-tankin just siinä rannoilla ja ihan maukasta rose-viiniä on rantabulevardin varrella tarjolla alle 15E/pullo...
On tää maailma erikoinen, ukolla on pohjoiseen-suunnassa euroopan parhaat mutkatiet hoodeilla ja sit horisee h-sohvalla ajamisesta ja variaattorista... -sääli. :smoking:

Tuskin mutta tuskaa kattella kun (entinen) wetomies taantuu ihan avensiskuskin tasolle... :jpstyle:
On mulla toinenkin neuvo, vaiket sä sitä(kään) tartte: juo vähemmän sitä v-meren vettä, faktatietona kaikki risteilijät tyhjää s-tankin just siinä rannoilla ja ihan maukasta rose-viiniä on rantabulevardin varrella tarjolla alle 15E/pullo...
On tää maailma erikoinen, ukolla on pohjoiseen-suunnassa euroopan parhaat mutkatiet hoodeilla ja sit horisee h-sohvalla ajamisesta ja variaattorista... -sääli. :smoking:

Älä suotta moisesta masennu ystävä hyvä. Mä voin halutessani ryynätä tohon jonkun kiukkupelinkin jos siltä alkaa tuntua. Tosin olen lähes varma ettet pysyis tuonkaan perässä kovin pitkään... Teitä uhomiehiä on kannettu mediheliin jo ihan tarpeeks yhden veturin osalta. Nyt on fiksumpien vetureiden aika ja paikka. :thumbup:

ps. Onneks vielä ei tartte terasseilla juoda alle viidentoista euron viinejä mut kenties sekin päivä joskus koittaa.
pps. Tarkistuta faktatietosi septitankkien osalta

Auton korvike, ei prätkän. Juuri niin! Kaikille - prätkä, skootteri, auto - on omat käyttötarkoituksensa ja kaikilla ajosta voi nauttia, kun niitä käyttää juuri sillä kullekin tarkoitetulla käyttöalueella.
En tosin itse omista skootteria, mutta jos sille olisi käyttöä niin hankkisin kyllä välittämätta pätkääkään siitä, mitä muut ihmiset ajattelisivat tai sanoisivat.

Viimeksi muokattu:
Pihassa on 125 kuutioinen Kymcon skoba ympärivuotisena käyttöpelinä. On toiminut juniorilla paremmin kuin jotkut v...n Yamahan DT:et WR:t , Derbin Sendat ja Husqvarnan SM:t joita kaikkia on joutunut rassaamaan ihan jatkuvasti. Luottopeli ja kaupungissa tosiaan aivan loistava, myös talvella tuon tuulisuojan vuoksi. Kertaakaan ei ole jättänyt lähtemättä liikkeelle tai hyytynyt mihinkään.

:doh: :itkupilli:
ei vittu arvuuttaja, tollasella h-sohvalla auringonlaskuun? :banned: -ota vitae-protaijotain... :orgmp3:

Kröhömm… tuota....

Kattelin tuossa jonkin verran Diavelin kuvia ja ajopätkiä...… :grin:

Joutuu kyyl aika tiukkaan punnitsemaan:p, "riittääkö" variaattorin puute,
hieman enemmän tehoa.... ja leveämpi takagummi……

Jotenkin tulee taas väistämättä mieleen 99% isogessuilijoista…. ja näiden "offiseikkailut":p.
Eli käytännössä enempikin Ohvi ja sen suihkuttelu kalottialueen pikiteiden levähdyspaikoilla.

Haluatko että jatkan ? :grin:

Viimeksi muokattu:
Sulla on ilmiselvästi D-kuume:
Kröhömm… tuota....
Kattelin tuossa jonkin verran Diavelin kuvia ja ajopätkiä...… :grin:
Mut en viitsi tässä arvuuttajan lälläripyörälangassa enempää sun kaa hippasille, kuin että älä edes harkitse:
- se on ihan liian kallis sulle, ei hankkia mutta ylläpitää; rengassarjalla ei aja 15tkm niin kuin japanianihmeellä, oli ne paineet sitten mitkä tahansa... :blink:
- siinä on ihan liikaa "riskialtista" elektroniikkaa ja apurattaita jotta vanhanliiton ukkeli osais ajaa & hyödyntää... :smoking:
- siihen ei oikein sovi muut kuin ne D:n orkkislaukut, että saisit riittävästi varakalsareita mukaan euroturneillesi... :right:
- Sen tvinikoneessa on luonnetta - toisin kuin (R4-) ompelukonemoottoreissa. :jpstyle:
- Alustan ominaisuuksista ei kannata varmaan edes mainita... :grin:
:bye:

Mulla oli etukäteen hiukan sellainen tunne et kunnon scuutteri ei jätä ketään kylmäksi tällä vetomiesten ja vastaohjausten suomikaksnelosella :grin::smoking:

Mulla oli etukäteen hiukan sellainen tunne et kunnon scuutteri ei jätä ketään kylmäksi tällä vetomiesten ja vastaohjausten suomikaksnelosella :grin::smoking:

Vähä mä olen pettynyt ettei erektiovaikeudet ja skootteri aiheuttanut jatkokeskustelua. Joko kaikilla on nahka paksuuntunut tai itse olen aiheuttanut itselleni provosoijan maineen, eikä kukaan enää noita lue.

Moi, mukavaa, kun joku muukin ymmärtää hyvänpäälle :thumbup:
Jokunen vuosi tullut skoottereilla ajettua (sekä mopo että mp). Ja ennen niitä jokunen prätkäkin. Orgin letkassakin joskus vieraillut ja tauoilla ihmetellyt, kun porukka valittaa ajoasentoa monessa rätkässä. Itelle kyllä omassa Jammussa (Majesty 400) on loistava ajoasento, voi ilman tuskaa ajaa aamusta iltaan ilman minkäänlaisia puutumisia :häähää: Ja variaattori on jees sekä se, että mahtuu 2 kokokypärää penkin alle ja pari hanskalokeroakin löytyy lisäksi :jpstyle:
Määä tykkään:thumbup:

Vähä mä olen pettynyt ettei erektiovaikeudet ja skootteri aiheuttanut jatkokeskustelua. Joko kaikilla on nahka paksuuntunut tai itse olen aiheuttanut itselleni provosoijan maineen, eikä kukaan enää noita lue.

Voin mä sen verta paljastaa että säikähdin siinä määrin tuota erektioseikkaa että tarkistin asian kohdaltani heti, enkä löytänyt (vielä) syytä provosoitua siitä sen enempää :grin: 👌👈

Voin mä sen verta paljastaa että säikähdin siinä määrin tuota erektioseikkaa että tarkistin asian kohdaltani heti, enkä löytänyt (vielä) syytä provosoitua siitä sen enempää :grin: 

Entä jos toi kiikku aiheuttaa sitä? Ookko aatellu?

Itsehän olen iloinen, että joku muu uhraa tieteelle.

Entä jos toi kiikku aiheuttaa sitä? Ookko aatellu?

Itsehän olen iloinen, että joku muu uhraa tieteelle.

no vtu jos ei SDR aiheuttanu sitä, niin siihen ei pysty mikään moottoroitu kikotin 😆😆😆

mutta lupaan antaa raportin jahka olen aikani tuolla vispannut (toki tekis jo mieli uudempaa 530cc versiota)

Sulla on ilmiselvästi D-kuume:

Mut en viitsi tässä arvuuttajan lälläripyörälangassa enempää sun kaa hippasille, kuin että älä edes harkitse:
- se on ihan liian kallis sulle, ei hankkia mutta ylläpitää; rengassarjalla ei aja 15tkm niin kuin japanianihmeellä, oli ne paineet sitten mitkä tahansa... :blink:
- siinä on ihan liikaa "riskialtista" elektroniikkaa ja apurattaita jotta vanhanliiton ukkeli osais ajaa & hyödyntää... :smoking:
- siihen ei oikein sovi muut kuin ne D:n orkkislaukut, että saisit riittävästi varakalsareita mukaan euroturneillesi... :right:
- Sen tvinikoneessa on luonnetta - toisin kuin (R4-) ompelukonemoottoreissa. :jpstyle:
- Alustan ominaisuuksista ei kannata varmaan edes mainita... :grin:

No mut hei... Joku aamu joku koiranleuka on vaihtanu sun tyylikkääseen Italialaiseen homosohvaan
Vespan merkit..... ja tarpeeks Diavelia etsittyäsi talsit tekemään ilmoitusta luvattomasta käyttöönotosta :grin:

Eihän niitä muutoin toisistaan erota... paitsi tarkkasilmäinen ehkä siitä 240 takasesta.... siis ehkä.

Toisaalta.... sama se millä, kunhan vejetään niin pejkeleesti :thumbup:.

Kyyllä se kevät sieltä vielä tulee tännekin.:;):

Hyi hemmetti. Häpeä.

Kait noita ajetaankin kuin uusia paska-autoja, eli käännetään sinne minne ollaan menossa. Aivan luonnotonta...

Back