Tulppavalu Tampereella!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja satzuma
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

satzuma

MotOrg ry:n hallituksen jäsen
Muotoonvaletut korvatulpat goes Tampere - TÄYNNÄ:

lauantaina 5.10. klo 12 eteenpäin
Valut suoritetaan saapumisjärjestyksessä, odotusaika reilu tunti.

PAIKKA:
Neste Teiskontie (Teiskontie 60, Tre)

Perustulpat
50€ jäsenille
60€ ei jäsenille

Tulpat suodattimella
95€ jäsenille
110€ ei jäsenille

Korttimaksu tai mobilepay.

lisätietoa tulpista https://bsps.fi/Kuulonsuojaus.php

Sitovat ilmottautumiset ketjuun, ilmottautumisia tulee myös muita kanavia pitkin, mutta pyrin pitää hommaa ajantasalla. 12 nopeinta mahtuu mukaan, kymmenen täyttyessä toteutuu.

PAIKKOJA VARATTU:
5.10. klo 12-> 12/12

(edit: poistettu toinen päivävaihtoehto)

Edullinen hinta! Tuli vaan juuri käytyä Finfonicilla Vaasassa ottamassa uudet valut. Mulle ei käy nuo valmistulpat, on niin ahdas korvakäytävä ja ovaali poikkileikkaukseltaan.

Mutta vahva suositus valutulpille. Esim. Etymoticin valmistulpat näyttää olevan 30-40€ pari. Muutaman kerran kun ne uusii niin menee sama raha. Mulla on valutulpat ollu ahkerassa käytössä varmaan 20-25 vuotta, noin 10 vuotta sitten tilasin uudet silikoniosat, ja nyt siis kolmas rundi alkamassa.

Vielä viisi tarvitaan että valupäivä toteutuu!

Edullinen hinta! Tuli vaan juuri käytyä Finfonicilla Vaasassa ottamassa uudet valut. Mulle ei käy nuo valmistulpat, on niin ahdas korvakäytävä ja ovaali poikkileikkaukseltaan.

Mutta vahva suositus valutulpille. Esim. Etymoticin valmistulpat näyttää olevan 30-40€ pari. Muutaman kerran kun ne uusii niin menee sama raha. Mulla on valutulpat ollu ahkerassa käytössä varmaan 20-25 vuotta, noin 10 vuotta sitten tilasin uudet silikoniosat, ja nyt siis kolmas rundi alkamassa.

Joo valutulpat on kyllä hyvät! Ite ottaisin seuraavat ilman suodatinta, ku nykyää tulee niin vähä ajettuu musiikkia kuunnellen, ni suodatinta en tarvis.

Minkä hintanen on kaiuttimellinen tulppa ja saako niitä tässä ”tapahtumassa”?

Minkä hintanen on kaiuttimellinen tulppa ja saako niitä tässä ”tapahtumassa”?

Kaiuttimellinen tulppa (yhdellä elementillä) hinnaltaan alkaen 250€ (dollarin kurssi vaikuttaa),
näissä muotti otetaan valutapahtumassa ja valmiin tuotteen saa kotiin arviolta 1,5kk kuluttua. Tulpat lähetetään siis Jenkkeihin teetettäväksi.

Vielä kaksi! Aivan loistavaa jengi! :jippikaijee:

Koitan saada jonku kivan kahvipulladiilin vielä neuvoteltua kauppiaan kanssa, kunhan tapahtuma varmistuu :)

En ilmottaudu mukaan, yksi kausi on nyt ajettu kyseisillä tulpilla ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Ensimmäiset tulpat, jotka pysyvät korvissa silloinkin, kun vetää kypärän päähän.
Vaikka hiljaisella pyörällä ajan, niin vasta tulppia käyttämällä ei ole enää ollut pitkän ajopäivän jälkeistä suhinaa korvissa.

En ilmottaudu mukaan, yksi kausi on nyt ajettu kyseisillä tulpilla ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Ensimmäiset tulpat, jotka pysyvät korvissa silloinkin, kun vetää kypärän päähän.
Vaikka hiljaisella pyörällä ajan, niin vasta tulppia käyttämällä ei ole enää ollut pitkän ajopäivän jälkeistä suhinaa korvissa.

Hyvä mainos ja hyvä että oot ollu tyytyväinen! Nää ei myöskää todellakaa oo hinnankiroissa, eli nyt reippaasti vielä pari osallistujaa mukaan :peukutpystyyn:

Ja se on 10 täynnä, 2 mahtuu vielä jos tilausta on! :jippikaijee:

Hienoa että saadaan tää vihdoin onnistuu näilläki nurkilla!

Ilmoittaudun! Meitä tulee ainakin yksi, kaksi jos tuo lukumäärä joustaa sen verran.

Edit. Tais tulla just täyteen :/

Back