Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös Shoeihin ole saatavilla itsestään tummuvaa visiiriä?
Harmittaa kun tuollaista ei ole omaan x-liteen saatavilla.
Minulla myös Araissa visiireinä kirkas+tumma. Näin keskikesällä tumma on käytössä ainakin 95% ajasta... ja varsinkin sen jälkeen, kun kekkasin alkaa käyttää kirkkaita keltaisia ajo/suojalaseja sen tumman visiirin alla (minulla siis ei ole silmälaseja).Onko kenellä kokemusta tummasta visiiristä - auttaako vasta-auringossa? Ja mikä visiiri / tummuusaste käytössä?
Itsellä harkinnassa Arain savu tai tumma. Kuitenkin aika hintava, niin kiinnostaisi kuulla kokemuksia ennenkuin ostaa.
riippuu vähän arskoista, niiden muodosta, pokista jne. Kovin pienikokoiset saattaa hieman muodostaa tarpeettomia ´esteitä´ näkökentän sivuille.Jollei oo Arain pottaa ja tätä mahdollisuutta, tai jotain shuubertin alas vedettävää tummaa linssiä, niin sitten kirkas visiiri ja arskat sanon minä.
komppaan, mielestäni paras ratkaisuItsestään tummuva pinlock...![]()
Ja nämä ilmeiset syyt ovat... ?Ja ainakaan lasista tehtyjä silmälaseja en varsin ilmeisistä syistä pitäisi, jollei sitten esim. vahvuuksien takia olisi pakko.
Turvallisuus, jos kolahtaa.Ja nämä ilmeiset syyt ovat... ?Ja ainakaan lasista tehtyjä silmälaseja en varsin ilmeisistä syistä pitäisi, jollei sitten esim. vahvuuksien takia olisi pakko.
Taittovirheet?
Lienen pikkuisen tyhmä, mutta siinä vaiheessa kun kypärän visiirin lävistävä esine särkee lasisen silmälasilinssin, joka aiheuttaa LISÄvaurioita silmiin, niin en olisi aivan hirvittävän huolissani linssin materiaalista...Turvallisuus, jos kolahtaa.Ja nämä ilmeiset syyt ovat... ?Ja ainakaan lasista tehtyjä silmälaseja en varsin ilmeisistä syistä pitäisi, jollei sitten esim. vahvuuksien takia olisi pakko.
Taittovirheet?
Olisiko vinkkiä, mistä niitä saa? Tai no, itsellä on XR-1100, mutta jos yhtä löytyy, niin varmaan toistakin. On ainakin netin puolella tuntunut joka ikinen kauppa myyvän ei-oota. Eli jos jostain noita oikeasti saa, niin kyllä kiinnostaisi.Itsestään tummuvia pinlockeja saa ns tarvikkeena ainakin Shoein Xr-1000 kyrpärään. Sattuu vielä käymään suoraan omille paikoille. Mahtava keksintö.
On... ja niissä on se hyvä puoli että ne ei samene/naarmuunnu lähellekään yhtä helposti kuin muoviset.Vieläkö muka lasista tehtyjä linssejä on olemassa?![]()
Konejönnit mulle hommas, maksoi muistaakseni 39 €. Jos löydän kuitin ilalla himasta, niin katon mikä tuo on merkiltään. Pitkään nekin mulle tota etti ja soittelivatkin pariin eri firmaan mistä sitten löytyi.Olisiko vinkkiä, mistä niitä saa? Tai no, itsellä on XR-1100, mutta jos yhtä löytyy, niin varmaan toistakin. On ainakin netin puolella tuntunut joka ikinen kauppa myyvän ei-oota. Eli jos jostain noita oikeasti saa, niin kyllä kiinnostaisi.Itsestään tummuvia pinlockeja saa ns tarvikkeena ainakin Shoein Xr-1000 kyrpärään. Sattuu vielä käymään suoraan omille paikoille. Mahtava keksintö.