• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tuneboysta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Icanes
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Icanes

New member
Duoda Duoda ajattelin kysyä josko jollain löytyiss omasta takaa vamis säätö tähän 955i tripleen 04, zardin sliparilla ja k&n:llä... tuli vaan mieleen että olis helpompi ruveta säätämään penkissä kun olis pohja paikoillaan...

Ja alkaa hieman häiritseen tää kun putkessa paukkuu niin peevelisti...

En usko, että tunetus hirveesti auttaa siihen paukkumiseen. Paukkuminen syntyy, kun Secondary Air Injection päästää ilmaa sinne palotilaan ja kaasut syttyy ja räjähtää putkessa (vähentää päästöjä).

Eli siihen auttaa pitkälti ainoastaan SAI:n disablointi/poistaminen kokonaan.

joops kiitos näistä tuneboyn oonkin jo kolunnut läpi mutta tota thespeedtiplee en vielä tai no löyty sieltä yks lupaava mutta jos se on tarkoitettu tohon 1050 voi olla arvot hieman erilaiset kun mun pyörä tarvii... Jaa niin piti kysymäni myös onko tässä vanhemmassa triplessä katti kiinni tai jokin sen tyylinen jutska...

Mä mitään tekniikasta tiedä mä ajan vaan ja temppuilen
062802moto_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Se perus zard tune pitäis toimii ihan hyvin. Sen K&N:n vaikutus on tosi pieni loppujenlopuks.

Mutta edelleen se ei vaikuta siihen paukutteluun. Se lähtee pois ainoastaan SAI:n poistamalla.

joo ei se paukuttelu nyt niin haittaa ainakin kaverit on kehunut miten hauskan kuulonen toi pyörä on mutta tunella ei siis oo mitään väliä tuleeko se 1050 vai 955? sen vaan haluan varmistaa... onhan se kivaa kun pyörä sekoo kokonaan... no voihan sinne aina ajaa uuden ohjelman....

no niin mä vähän meinasinkin no täytyy varmistaa kumpi tune se on 1050 vai 955 no ei tässä muutakun metsästy onnea mulle....

Nyt kun tarkemmin katoin niin tuolla taitaa olla vaan 1050:n tuneja tuolla tst.comissa. Kannattaa kysellä kyl foorumin jäseniltä tuneja.

Missä meinasit dynottaa ja säädättää pyörän tuneboylla?

Lainataampas nyt tätä topikkia:

Eli missäs on vika kun ei tuo Tuneboy Diagnostics suostu käynnistymään?

eli tampereella Bike doctorissa meinaan käyttää dynossa ja säädössä... Miksu ainakin osaa säätää pyöriä vaikka sillä nyt tuneboysta ei niin hirveesti ole kokemusta, mutta ilmeisesti tuneboy on aika lähellä powercommanderia, joten ainakin ktm superdukeen oli saanut helvetin hyvän kartan aikaseks tuneboylla....

Ja tuola tuneboyn sivuilla oli aika hyvin kerrottu miks tuneboy ei toimi joten kurkkaa sieltä miks se diastonic tai mikä nyt olikaan ei toimi...
062802jumpie_prv.gif

voihan sitä tehdä jonnekin datapankin josta pystyis lataan valmiita tuneja jos jollain on kiinnostusta. voin ainakin postata omani heti sinne kun olen saanut sen penkitettyä ja säädettyä....

mutta ilmeisesti tuneboy on aika lähellä powercommanderia
No ei kyllä yhtään edes sinnepäin. Vaikeusasteeltaan pykälää korkeampi, mutta ei paha jos on joskus tietokonetta käyttänyt.

Tuneboy on paljon monipuolisempi ja monimutkaisempi. Koko Powercommander kuittautuu yhdellä ainoalla TuneEditin välilehdellä ja välilehtiä on monta + parametrit.

no joo tiesin ton kyllä mutta lähinnä tarkoitin säätämistä... tai no en mä tie mitä mä tarkoitin mut kuitenkin ihan hyvän mapin se oli saanut aikaseks
kaboom.gif

ja eihän sitä muuten opi kun harjoittelemalla.....
062802jumpie_prv.gif

Back